May 23, 2014

Cateva cuvinte despre tratamentele de unghii de la Kallos

Am fost rugată să scriu despre tratamentele de la Kallos, cele 2 pe care le-am prezentat aici. Și dacă tot am pomenit zilele trecute despre unghiile mele îngălbenite, m-am gândit că e o ocazie bună pentru a-ți cere ajutorul. 


Cu cele 2 de mai sus (tratamentul pentru creștere și cel pentru cuticule) m-am pricopsit în căutarea unui gel sau lac pentru albire. Unul care să le albească nu optic, printr-o bază lăptoasă, ci de tot și pe bune. Știu că cei de la Scholl aveau un produs pentru astfel de probleme, însă nu dau de el (ultima variantă este să merg la magazinul lor din Calea Moșilor).



Revenind la tratamentele de la Kallos, ambele costă până în 10 lei (eu le-am luat dintr-un chioșc de la metrou) și au 11 ml. Îmi plac sticluțele simple, cu capac mare - care totuși e ușor de manevrat și se închide bine. Menționez asta pentru că mi s-a mai întâmplat să găsesc uleiurile de cuticule vărsate în buzunarul genții (le port cu mine pentru reaplicare, mai ales după ce mă spăl pe mâini).


Uleiul pentru îndepărtat cuticule e destul de bun. Își face treaba, le înmoaie rapid și mă ajută să le împing cu ușurință. Îl aplic în fiecare seară și masez bine, iar atunci când văd că încep să-și facă de cap, le mai împing puțin (folosesc cu spor bețișorul de lemn, dar fără să apăs pe patul unghiei, pentru că asta poate duce la denivelări).

Lista de ingrediente: Paraffinum Liquidum, Citrus Medica Limonum Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia, Chinensis Oil, Glyceryl Linoleate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 47000.


Tratamentul pentru creștere este preferatul meu. Știu din experiență personală (cu produsele de păr) și din alte review-uri că cei de la Kallos au multe produse bune, la prețuri imbatabile (și cantități generoase), însă recunosc că nu mă așteptam ca acest lac să facă ceva deosebit pentru unghiile mele.


Testul a fost făcut pe unghii tunse prea scurt (din greșeală), dar care și-au revenit rapid la forma bună de pozat pentru NOTD-uri :) N-aș spune că au crescut de 2 ori mai repede, însă știind cât de greu se mișcă ale mele o dată scurtate, am fost impresionată să văd că în aproape 3 săptămâni reveniseră la lungimea inițială. În plus, e bun și ăsta de folosit ca bază pentru lacurile colorate. Iar asta ne readuce la problema mea: unghiile îngălbenite (cu toate că folosesc lac protector).



Pozele sunt mai vechi, însă situația nu s-a schimbat cu mult de atunci. Deși au crescut și le-am mai scurtat de 2 ori, în speranța că the yellowness se va mai elimina, unghiile arată cam la fel sub stratul de ojă colorată. Ba chiar am renunțat la a purta lacuri o perioadă (prin aprilie). Nothing!

Întrebarea mea este: ai vreo recomandare pentru mine? Menționez că le-am făcut băi cu apă+Corega și măști cu pastă de dinți (trucuri găsite pe Youtube). Dar nu au funcționat :)

10 comments :

  1. Hm, tot de la youtube citire, parca ar mai functiona si lamaia / sare de lamaie / bicarbonat de sodiu. Eu imi mai tin uneori unghiile infipte in juma' de lamaie inainte sa imi fac manichiura, ceva rezultate sunt, dar nu extraordinare.
    Cred ca singura solutie e o baza foarte buna. Am avut acum ceva vreme o baza nailtek, cam un an m-a tinut sticluta, si cat timp am folosit-o nu am avut deloc unghiile galbene, chit ca in general folosesc doar oje inchise sau rosii.
    Astept cu interes sa vad ce sfaturi mai primesti pe tema asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am să încerc și cu lămâie, poate-poate se mai îndreaptă situația. Nu credeam că e atât de dificil să îndepărtezi petele de pe unghii :) Cât despre bază, cu prima ocazie fac o investiție în una nouă. Thanks for the idea :*

      Delete
  2. De lamaie auzisem si eu ca e utila pentru a deschide culoarea unghiilor ingalbenite. Din experienta mea, cel mai bine e sa folosesti o baza buna, sa previi ingalbenirea, si sa stai departe de ojele care stii ca pateaza. Mie mi s-a intamplat o singura data, de la un galben sub care n-am aplicat baza, gandindu-ma ca e o nuanta deschisa... si parca s-au patat de la un albastru marca Rimmel acum vreun an. Nu am facut nimic pentru a remedia situatia, dar au crescut unghiile si am taiat partea patata.
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Încerc și varianta cu lămâia, să văd dacă are efecte. Dacă nu, renunț la oje pentru câteva luni :))

      Delete
  3. La mine functioneaza tratamentul cu ulei de ricin si pauza de la ojat timp de vreo 2-3 saptamani. Ale mele, pe langa faptul ca sunt galbene, se mai si exfoliaza groaznic...uleiul de ricin a ajutat in ambele cazuri: aproape in fiecare seara cand ma uit la un film, pregatesc un castron in care torn uleiul si apoi imbib pe rand cate o mana timp de vreo 30 de min! Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, mulțumesc mult pentru recomandare. Sper să am răbdare să încerc varianta asta :) Dar cred că-mi va ieși, dacă fac asta în timp ce mă uit la un film. Te pup!

      Delete
  4. Si unghiile mele se ingalbesc, maia les cand folosesc oja rosie sau portocalie. Un remediu eficient nu am gasit, doar forfecuta :( Si cred ca trebuie o baza buna, altfel pigmentii ajung in unghie. Eu folsoesc baza intaritorul Kallos sau lacul cu protectie UV (cica protectie...).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Cosmina,

      E foarte tristă varianta cu scurtatul unghiilor :) Am să încerc și alte baze pentru unghii, mai ales că atunci când le văd atât de galbene, îmi vine să le dau tot cu ojă închisă, ca să ascund "defectul" :)

      Delete
  5. Incearca apa oxigenata! Si pentru crestere evelin 8in1 aplicat in fiecare zi. Poate fi folosit si ca baza... pe mine ma ajuta...mi se exfoliau unghile inainte ..acum nu mai am probleme..si cresc nu foarte repede ..dar cresc

    ReplyDelete
  6. Intr.un bol cu apa calda torni apa oxigenata...ea ajuta la petele de pe unghi

    ReplyDelete