May 21, 2014

NOTD - Orange Crush

Mă gândeam că a trecut ceva timp de la ultimul NOTD făcut. Până acum am mai descoperit câteva oje care m-au cucerit, însă una anume m-a dat pe spate. În primul rând, e portocalie - iar mie portocaliul mi se pare o culoare greu de digerat. În al doilea rând, rezistă impecabil pe unghii de 5 zile.


"Vinovata", să-i spunem, face parte din colecția Gel Finish de la Avon. În momentul de față are reducere și poate fi achiziționată cu 10,99 lei. Orange Crush mi-a atras atenția prin culoarea vibrantă, care mi se pare perfectă pentru vară. Sunt absolut îndrăgostită de ea!



Oja are 12 ml - o cantitate destul de mare, mai ales că în ultima vreme m-am învârtit printre oje de 5-8 ml. Oja se vrea a fi una 3 în 1: bază pentru netezire și protecție, culoarea intensă dintr-o singură aplicare și top coat, pentru strălucire și rezistență.


Nu m-am riscat să o aplic fără un lac incolor înainte, deja mi-am pătat unghiile de la prea multe oje închise la culoare. Însă este opacă dintr-un singur strat (al doilea nu prea face diferența) și e destul de lucioasă (nu aș compara luciul chiar cu cel al unui gel, însă finish-ul e destul de frumos).


Pensula, deși îngustă, e foarte plăcut și ușor de folosit, are gâtul lung - deci nu va trebui să scobești prin sticlă atunci când produsul începe să dispară treptat, permite o aplicare precisă, fără nevoia de retușuri.


Culoarea e foarte intensă, iar rezistența bună. O port de 5 zile și abia dacă s-a tocit la vârfuri, în condițiile în care tastez foarte mult. Timpul de uscare e fantastic - cred că s-a uscat în 5 minute. O singură unghie a fost atinsă de modelul așternutului, dar menționez că mi-am făcut manichiura înainte de culcare, da? Deși am zis că nu mai fac asta niciodată, da? :)




Cum ți se pare noul meu crush? Tu ce porți pe unghii acum?


6 comments :

  1. E foarte faina culoarea...mie imi place mult portocaliul pe unghii, vara. Momentan port un verde inchis de la MAC...parca nu ma simt inspirata in ultima vreme...trebuie sa cumpar si eu portocaliul ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Până acum nici nu i-am dat atenţie portocaliului, iar acum mi se pare alegerea perfectă! Cred că şi săptămâna care vine tot cu asta mă fac :))

      Delete
  2. Imi place! Chiar vazusem zilele acestea ojele gel de la Avon la un stand in Unirii si ma intrebeam cum or fi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, sunt foarte faine! Mă mai tentează (mult) rozul Fabulous şi albastrul Royal Vendetta :D

      Delete
  3. Cat imi plaaaceee! Ohh.. Ce bine ai facut cu postul asta. <3 Am sa o comand si eu. pupici:*
    p.s. Ai unghii frumoase

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, mă bucur mult că îți place :D Și mulțumesc pentru compliment :*

      Delete