May 19, 2014

The Liebster Award #2

Lorena și Andreea m-au nominalizat pentru tag-ul The Liebster Award. Anul trecut am făcut același tag, așa că acum urmează să dau afară alte lucruri despre mine :) Tag-ul funcționează în felul următor:


Postezi tag-ul pe blog
Mulțumești blogger-ului care te-a nominalizat, cu link către pagina lui  - Mulțumesc, Lorena și Andreea! ♥
Scrii 11 lucruri despre tine
Nominalizezi 11 bloggeri care, din punctul tău de vedere, merită tag-ul, dar care au mai puțin de 1000 de followeri
Răspunzi întrebărilor adresate de blogger-ul care te-a nominalizat și dai mai departe alte 11

Încep cu 11 lucruri despre mine, cu speranța că voi fi mai succintă ca data trecută:

1. Florile mele preferate sunt garoafele și lalelele. Îmi mai plac bujorii, minirozele și zambilele, însă primele menționate rămân în fruntea topului an după an.

2. Apreciez momentele de solitudine, însă nu-mi place deloc să stau singură în casă mai multe zile la rând. Îmi place să-i știu pe cei dragi pe-acolo, indiferent cât de rar interacționăm. În plus, mă înspăimântă momentul în care trebuie să dorm singură, așa că las un bec aprins și pun muzică  - lucrurile astea 2 mă liniștesc și mă fac să mă simt în siguranță.

3. Îmi plac foarte mult cutiile (în general, chestiile care ajută la organizare). Am casa plină de cutii, lucru la care contribuie și prieteni care-mi aduc diverse cutii de la diverse produse, în loc să le arunce.

4. Până la vârsta de 20 de ani mi-am ros unghiile. Grav. Le rodeam până dădea sângele, le rupeam în fâșii, apoi îmi plângeam de milă pentru că mă ustura. Și-acum mai am momente când rod în jurul lor, însă doar atunci când sunt foarte concentrată sau mă apasă ceva.

5. Îmi plac copacii :) Prima mea iubire a fost un nuc înalt din curtea bunicilor, în care mă urcam cu viteza luminii și coboram la fel de repede. Stăteam zeci de minute și-l îmbrățișam și-l pupam. Îmi plac copacii înfloriți, copacii strâmbi, copacii înalți, pitici, împletiți. Toți. În liceu îmi alesesem un copac mic și strâmb de la marginea cimitirului. Era copacul meu.

6. Apropo de cimitire, îmi plac și astea, but not in a creepy way :) Acum nu mai am timp ca pe vremuri (oh, the responsibilities), însă în liceu și primul an de facultate, plimbările prin cimitire reprezentau cele mai plăcute activități. Sunt ca o lecție de istorie, după cum am citit undeva, cândva (and I agree) :) Când am venit în București, m-am bucurat că am ocazia să descopăr Bellu. Îmi plac capelele și arhitectura lor, îmi place să mă uit la toate fotografiile de pe pietrele funerare și să văd anii, încercând să-mi imaginez cum erau vremurile în 1800 toamna. Și oamenii care au fost! Fiecare plimbare e plină de întrebări fără răspuns: oare ce viață a avut X, oare a fost fericit/ă...Oare care e povestea lor?

2007, Bellu, Doamna cu umbrelă - such a sad story

7. Sunt în zodia Gemeni. E o zodie grea, a contrastelor, însă am ajuns s-o accept și s-o iubesc în toată complexitatea ei. Trei din my favorite famous people sunt în aceeași zodie: Marilyn Monroe, Angelina Jolie și Johnny Depp.

8. Nu-mi plac diminețile care încep mai devreme de 9 (adică toate de luni până vineri). Acesta e motivul pentru care am atins performața de a fi gata în 15-20 de minute.

9. Mă hrănesc cu soare. Îmi place lumina și am stări dubioase atunci când nu am parte de ea. 

10. Uneori îmi vine să pun mâncarea direct pe haine înainte de a mă apuca de mâncat, ca să-mi pot vedea liniștită de masă. Cred că asta cu datul mâncării pe mine e un blestem. Every time!

11. Îmi sun bunicii săptămânal. Nu las timpul să treacă fără să mă aud cu ei și să povestim. Cu ocazia asta, aflu și tot felul de detalii legate de viața lor, lucruri de care nu aveam habar, dar pe care ei consideră potrivit să mi le povestească acum :)

Acum că am mai zis una-alta despre mine, urmează să răspund la întrebările Lorenei:

Cam cât de mult ți-a schimbat viața blogul tău?

Nu am avut parte de o schimbare majoră, însă a fost una în bine. Diferența e ocuparea timpului: dacă înainte aș fi stat idle uitându-mă la un film, acum scriu despre ceea ce-mi place.

Cum reușești să împarți viața personală cu activitatea de pe blog? Ți se pare ușor să menții un echilibru între ele, adică să fii constantă pe blog și să îți faci datoria și pe plan personal?

Ușor nu e, but I manage :) Blogul îmi ocupă destul de mult timp. Uneori glumesc și spun că aș putea să fac blogging full-time și tot nu mi-ar ajunge timpul. Durează până pui cap la cap o postare care-ți ia 5 minute s-o citești - de la fotografiat produsele, la editat pozele, la scheletul textului și dezvoltarea ideilor, plus citire, completare, recitire, research și abia după 2-3 ore simt că pot apăsa liniștită butonul de publish. Secretul constă în organizare. Mă ajută mult să văd lucrurile mai clar. Dar am timp și de spălat vase/haine, job, mani/pedi, ieșiri, filme, lenevit, gătit, mâncat and all that jazz :)

Ai legat prietenii datorită blogului tău?

Da. Iar ăsta e unul din cele mai frumoase lucruri care se întâmplă: să aduci persoanele din online tot mai aproape de tine, în offline.

Care este serialul tău preferat?

Asta e simplă: The Sopranos. Cele mai bine conturate personaje, cu o mare varietate de teme abordate superb pe parcurs.

Care este lucrul pe care ți-l dorești cel mai mult în viața ta?

Echilibrul. Încerc să ating și să mențin un echilibru în toate.

Ai părăsi România dacă ți s-ar ivi ocazia?

Depinde de prea mulți factori ca să mă pronunț succint cu un DA sau NU. Depinde unde ar fi să plec, depinde cât de des aș putea veni acasă, depinde cu cine plec. 

Care este produsul de machiaj holy grail pe care îl ai?

Rimelul L'Oreal Volumissime Carbon Black X5. E singura constantă în rutina mea de machiaj de ani buni și niciun alt rimel nu a reușit să-i ia locul.


Care sunt criteriile după care acorzi importanță unui blog nou apărut?

Nu neapărat în ordinea asta: aspectul blogului (template, fundalul ales și culoarea fontului - îmi plac cele aerisite, ușor de citit, care nu obosesc ochiul prin culori prea puternice), calitatea fotografiilor - chiar dacă sunt făcute cu telefonul, le apreciez pe cele făcute în lumină bună, mari și clare, coerența, topica și gramatica, naturalețea și ușurința în exprimare, calitatea research-ului și munca depusă pentru fiecare postare.

Ce te motivează să scrii pe blog?

Feedback-ul și suportul cititoarelor în primul rând :) Apoi, pasiunea mea pentru produse de îngrijire/cosmetice și dorința de a împărtăși idei/păreri.

Ai vrut vreodată să renunți la blogging?

Am avut momente când lucrurile mergeau foarte prost și mi se părea inutil să-l mai țin, dar mi-am revenit :)

Care crezi că este cel mai mare avantaj pentru tine ca bloggeriță?

Faptul că sunt conectată la lumea de beauty, că aflu și învăț tot mai multe lucruri zi de zi. În plus, cunosc oameni care-mi împărtășesc pasiunea/obsesiile și îmi fac prieteni.

Întrebările de la Andreea sunt:

Ce te inspiră cel mai mult să scrii pe blog?

Scriu pentru că îmi place. Sursele de inspirație vin din pasiunea pentru scris/cosmetice, plus dorința de a împărtăși părerile mele, în speranța că cineva le va găsi utile.

Cât timp îți ia să fii gata dimineața?

Maxim 20 de minute.

Culoarea preferată?

Verde, cu toate că am perioade în care mă axez pe alte culori.

De ce parte a corpului tău ești cu adevărat mândră?

Îmi place corpul meu și îi lucrez toate părțile în mod egal. Dacă e musai să aleg, atunci: umerii și claviculele - deși nu am nicio contribuție pentru cum arată astea :)

Tocuri sau balerini?

Teniși. Tocuri nu prea port, iar balerinii nu-mi plac în mod deosebit.

Care este produsul de makeup la care ții cel mai mult?

Paleta de la Inglot.


Dar pe care îl folosești cel mai des?

Le folosesc pe toate la fel de des. Rutina mea de makeup e aceeași în fiecare dimineață, cu mici variațiuni la capitolele ruj/fard/fond de ten. În rest, pudra, blush-ul, corectorul, primer-ul și eyeliner-ul sunt aceleași.

Melodia de care ești îndrăgostită?

Morcheeba - Enjoy the ride/ Ed Sheeran - I see fire (Kygo Remix)/ Matthew & The Atlas- Within the rose/ Passenger - Let her go/ 

Cum combați somnul dimineața?

Graba cu care mă pregătesc și drumul către birou (care acum a devenit foarte plăcut, pentru că am parte de soare).

Cât de des vorbești la telefon?

Nu foarte - doar când trebuie și nu-mi place să mă întind.

Dacă ai fi invizibilă pentru o zi, care ar fi primul lucru pe care l-ai face?

M-aș urca în primul avion care are cursă în ziua aia către o destinație de pe bucket list. Văd eu cum mă întorc :)

Aaaand, that's a wrap! Nominalizările mele sunt: 

Alexandra de la Alice Wonders
Milena de la Special Beauty Notes
Ira de la Kind of Ira
Georgia de la Cosmeticopedia
Adelina de la Adelinna's World
Steluța de la Special Beauty
Claudia de la BeautySpot
Denisa de la WeMAKEUP
Dana de la Loloablestuff
Claudia de la Loving Beauty


Și întrebările:

1. Care e the dark side of blogging pentru tine? Care sunt lucrurile care nu-ți plac/te enervează?
2. Care este cartea ta preferată și de ce?
3. Care e cel mai arzător țel pe anul ăsta?
4. Îți place să-ți programezi postările sau le scrii de pe-o zi pe alta, în funcție de cum îți vine cheful/inspirația?
5. După ce îți fug ochii într-un magazin: produse de makeup sau produse de îngrijire?
6. Un blogger din afară pe care-l urmărești conștiincioasă și care te inspiră.
7. Cel mai tare cadou pe care l-ai primit vreodată.
8. Care e persoana care te-a inspirat de-a lungul vieții?
9. Site-urile de cosmetice de pe care comanzi cel mai des?
10. Când vine vorba de blogul tău, care e genul de postare pe care o faci cu cea mai mare plăcere? De ce?
11. Cum îți place să-ți petreci weekend-urile?

10 comments :

  1. Super dragut tag-ul, multumesc frumos de nominalizare :*
    Pentru ca l-am facut si acum un an, tot cam in vremea aceasta, nu il voi reface pentru ca preferintele nu s-au schimbat super mult.
    te pup! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ştiu că l-ai făcut, mă gândeam că poate mai încerci o dată :) Oricum, nu-i niciun bai. Te pup şi eu!

      Delete
  2. Mersi de nominalizare, sigur in voi face saptamana asta, imi plac intrebarile tale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur, abia aştept să le citesc! :D

      Delete
    2. Apropos de cimitire..Era scris pe o placa in Bellu, in dreptul unui mormant, un text care m-a marcat...Nu mi-l aduc aminte intocmai, insa era ceva de genul:
      "Omule care esti, am fost, ce sunt, vei fi"
      Mi-au placut raspunsurile tale. Ale mele sunt inca in draft, la unele trebuie sa ma mai gandesc putin :D

      Delete
    3. Foarte frumos textul....Rezumă existenţa noastră la câteva cuvinte :) Take your time :*

      Delete
  3. A fost o placere sa aflu mai multe despre tine, imi place modul in care gandesti. Multumesc ca ai raspuns intrebarilor. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena, mulţumesc şi eu pentru ocazie! Pup :*

      Delete
  4. Uuuu! Super:* Iti multumesc ca ai raspuns la intrebarile mele. Foarte interesante raspunsurile.
    Pupici! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, eu îți mulțumesc pentru că te-ai gândit la mine! Te pup!

      Delete