May 16, 2014

Ten luminos din 2 pasi: Illuskin foundation & Concealer

Ultimele 2 produse care mi-au plăcut cu adevărat din colecţia THE ONE sunt fondul de ten şi concealer-ul Illuskin. M-au cucerit ambalajele simple şi le-am devenit fidelă după prima folosire. Aşadar, dacă eşti în căutarea unor produse cu acoperire medie, care să te ajute să obţii un no makeup make-up, atunci citeşte în continuare detaliile.


Fondul de ten primit de mine este în nuanţa Light Ivory - care mi s-a potrivit mănuşă - nu e nici prea închis, nici prea deschis, îmi pare că are subton neutru. Ce mi-a plăcut în mod deosebit (mie, fiind traumatizată în repetate rânduri de produse lichide scurse prin geantă): ambalajul.


Recipientul este din sticlă, are căpăcel de protecţie, iar pompiţa se blochează prin rotire. Also, funcţionează foarte bine, se apasă cu uşurinţă şi nu scoate mai mult produs decât e cazul. În general folosesc 3 pompiţe pentru a acoperi toată faţa (plus puţin pe gât) şi încă una cu care revin pe zonele cu probleme. Este un fond de ten buidable şi, chiar dacă e aplicat în mai multe straturi, aspectul natural se păstrează. Which is great, right?


Consistenţa este lichidă, cremoasă, uşor şi plăcut de întins. Finish-ul este lucios (cel puţin pe tenul meu), însă e un luciu healthy, nimic dizgraţios şi îl domolesc cu un strat de pudră translucidă. Spun domolesc pentru că, deşi îl acopăr cu pudră, tot am parte de un healthy glow. L-aş lăsa aşa dacă n-aş şti că peste câteva ore secreţia de sebum îşi va intra în rol.

Apropo de asta, stau machiată în jur de 9-10 ore/zi. În tot acest interval, simt nevoia să culeg excesul o singură dată, cu un şerveţel (din ăla pentru nas, nu am considerat necesară investiţia într-un set special).


Având acoperire medie, prefer să îl aşez pe ten cu degetele. Am încercat şi cu bureţelul de la RT, însă nu e alegerea ideală - se absoarbe foarte mult produs, iar rezultatul e mai slab decât dacă ai aplica un BB Cream. Cu pensula nu am încercat. Pentru că se întinde frumos, nu ai parte de urme sau linii inestetice.


Rezistenţa mi se pare bunicică. În ciuda faptului că am ten mixt şi aproape orice fel de fond de ten îmi dispare din zona T, la finalul zilei Illuskin arată frumos şi asta denotă că e încă acolo. Probabil şi pentru că am grijă să culeg sebumul şi să aplic un puf de pudră după. Îmi place şi faptul că nu se strânge în liniile fine ale feţei, ci doar puţin pe lateralele nasului - însă asta se rezolvă rapid.

Illuskin vine în 6 nuanţe şi costă 45 lei. Preţul mi se pare decent, însă cu siguranţă îl poţi cumpăra la unul mai mic, având în vedere că în cataloagele Oriflame există mai mereu reduceri/oferte.

Lista de ingrediente este următoarea:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, PEG-10 Dimethicone, Butylene Glycol, Isononyl Isononanoate, Titanium Dioxide, Caprylylmethicone, Silica, Sodium Chloride, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Stearic Acid, Disteardimonium Hectorite, Aluminum Hydroxide, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Caprylyl Glycol, Propylparaben, Parfum, Disodium EDTA, Triethoxycaprylylsilane, Alumina, +/-: CI77491, CI77492, CI77499, CI77891.

P.S. Deși are parfum în compoziție, recunosc că eu nu l-am simțit și până să citesc lista de ingrediente, eram convinsă că e fragrance-free :) Cu excepția Titanium Dioxide (care este BEST), a Imidazolidinyl Urea (preservative, cotat cu AVERAGE) și a parfumului, restul ingredientelor sunt cotate cu GOOD pe Beautypedia.


Concealer-ul Illiskin mi se pare minunat, de la ambalaj până la consistenţă. Sistemul de dozare e perfect, poţi scoate puncte mici de corector şi nu există riscul să faci risipă. Consistenţa este lichidă şi cremoasă, se aşază frumos pe piele şi acoperă destul de bine cearcănele mele. Acoperirea este mică spre medie, însă îmi place aşa. E perfect pentru un machiaj simplu şi fresh, de zi cu zi. Nowadays, dacă nu ți se văd măcar puțin cearcănele, eşti privită cu suspiciune de cei din jur :)


Îl aplic cu degetele, prin tapotare, apoi revin cu un strat de pudră, ca să fiu sigură că rămâne în loc. Nuanţa Nude Beige e puţin mai închisă decât ce aş alege eu pentru un corector, însă se împleteşte frumos cu fondul de ten şi arată natural după ce-l setez cu pudră.

Partea preferată este că nu se strânge în liniile fine de sub ochi (iar eu am multe). Prin nu-ştiu-ce-minune, rămâne exact aşa cum l-am pus eu, nu migrează, nu se strânge, nu alunecă. Concealer-ul costă 18 lei și e disponibil în 3 nuanțe (a mea fiind cea mai închisă).


Pe cele două le folosesc împreună zi de zi, de 2 săptămâni. Având în vedere că mi-am mai pus moaca pe blog aici (în timp ce purtam fondul de ten şi concealer-ul) şi ai văzut cum arată, m-am gândit ca acum să pun o poză făcută pe finalul zilei, ca să vezi cum s-a comportat.

Cam aşa arăt după o zi de muncă - se observă cearcănele, însă aspectul general mi se pare unul plăcut - nuanţa e uniformă, tenul nu luceşte dubios

Ai încercat produsele Illuskin? Dacă da, ești mulțumită de ele? Dacă nu, te tentează?

10 comments :

  1. La mine nu prea rezista fondul de ten. Imi place asa cum se aplica si cum se simte pe ten, dar m-a dezamagit cu rezistenta. Si am un ten normal in mare parte, doar nasul mai luceste cand vrea el. :)
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi pare rău să aud asta. Mie îmi rezistă surprinzător de bine (cu excepţia nasului, dar acolo sunt probleme cu mai toate fondurile de ten). Însă da, se aplică şi se simte frumos. Te pup şi eu, Dara!

      Delete
  2. Imi place mult articolul ca structura si cum ai facut pozele :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Ana-Maria! Înseamnă mult :) Te pup!

      Delete
  3. Hei! Si mie fondul de ten imi place mult de tot! <3 Cu anticearcanul nu prea ma impac:(... Super review:* Felicitari!

    Te-am mentionat aici http://andreeamaria.com/my-first-liebster-award/ .
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ştiu că îţi place fondul de ten şi corectorul nu prea :) Eu mă simt norocoasă că m-am împăcat bine cu ambele :D Mulţumesc mult, Andreea! :*

      Delete
  4. Anticearcănul îmi place și mie foarte mult, cu fondul de ten însă nu prea m-am înțeles. :( La mine nu rezistă prea bine, începe imediat să lucească chiar și cu pudră deasupra și după câteva ore începe să dispară de pe ten. Asta în condițiile în care eu am un ten gras. :D Păcat că în rest îmi plăcea mult, dar asta e.
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am doar zona T grasă, în rest e normal. Nici mie în zona T nu-mi rezistă ca pe restul feţei, deci mi se pare firesc să nu-ţi reziste nici ţie, mai ales că ai ten gras. Partea bună e că ai un corector cu care te-nţelegi :) Te pup!

      Delete
  5. Ai primit fondul de ten într-o nuanţă mai deschisă ca mine.. lucky you! Eu am Natural Beige :(
    P.S. verificam doar, tot frumoasă eşti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-am zis eu că m-au nimerit fantastic la nuanţe? :)) Vezi că mă înveţi prost :P :*

      Delete