May 14, 2014

Te-ai pregatit de purtat fuste?

Chiar dacă abia de curând am prezentat kit-ul pentru epilare acasă, eu îl am deja de aproape 2 săptămâni şi m-am şi jucat cu el. Plănuisem review-ul ăsta pentru mai încolo, dar dacă tot a dat căldura peste noi (bine, mai puţin azi, când plouă), m-am gândit că ar fi inspirat să-ți dau o idee despre cum să spargi banii la salariu.


Echipa epilatpro.ro mi-a făcut oferta de a-l încerca și, de pe-o zi pe alta, aveam deja setul la îndemână. Kit-ul  Home conține:

1 încălzitor ceară, cu cablu detașabil
4 rezerve de ceară epilat: 2 Azulene, 1 Titanium, 1 Miele
1 set benzi epilat - 100 bucăți 

M-am folosit de-a lungul timpului de aproape toate metodele de îndepărtare a părului acasă. Cea mai simplă e cu lama de ras, însă când mă gândesc că în 2-3 zile sunt arici, îmi vine să-l smulg. Chestie la care am și ajuns, pentru că am investit într-un epilator - da, mi-a plăcut, însă durează mult și mă doare capul, la propriu - de la bâzâit (din experiența asta am învățat și să nu las prea mult timp între epilări, pentru că altfel doare. DOARE!).


Următorul pas a fost, evident, epilatul cu ceară și-atât de simplu mi s-a părut, încât am zis că ceea ce face cosmeticiana pot face și eu. Și uite-așa mi-am luat ceară tradițională și m-am chinuit s-o scot la duș, căci se întărise și n-o mai puteam îndepărta. Oh, the days!

Dacă eşti familiarizată cu ceara pentru epilat, atunci kit-ul ăsta nu îţi va da bătăi de cap, nici în ceea ce priveşte folosirea lui, nici în ceea ce priveşte durerea. De mai bine de 5 ani apelez la serviciile saloanelor pentru defrişare, aşa că bucuria de a testa acest kit a fost foarte mare.

Epilatul cu ceară de unică folosință e la îndemâna oricui, nu trebuie să te chinui să o topești tu, nu e la fel de pretențioasă ca cea tradițională (aici e nevoie şi de spatule de lemn, pentru a o întinde) și nici la fel de messy. Recunosc că nu de puţine ori am vrut să fac investiţia, dar cum am mai spus, au primat alte şi alte nevoi/mofturi. Până una alta, să trec la detaliile tehnice, de interes.


Aparatul se conectează la priză, cu rezerva în el (eu am folosit-o pe cea galbenă, Miele pe numele ei) şi se lasă la încălzit 30 minute. Temperatura crește până într-un punct, după care rămâne constantă, pentru a ţine ceara topită, deci riscul de a te frige/arde nu există. Înainte de a începe, e indicat să ţii rezerva cu capul în jos, pentru ca ceara să ajungă la rolă, după care distracţia poate începe.


Eu am ţinut rezerva de ceară în aparat şi aparatul în priză pe toată durata "operaţiunii". Ceara se aplică în sensul de creştere al firelor de păr, se lipeşte banda şi se trage în sens invers. Nu e nicio noutate, dar am simţit nevoia să menţionez asta. Aplic două straturi, pun banda, o presez și o mângâi de câteva ori în sensul de creștere al firelor de păr, după care trag rapid și râd/zâmbesc (pentru că mereu partea asta mă amuză, însă nu am nicio explicație logică). Rola merge foarte bine, ceara se întinde, banda prinde (iar eu am firul gros, cu rădăcini sănătoase - un deliciu, ce să mai!).

E drept, unele fire au rămas în urmă - știi cum e, nu iese din prima, așa că mai încerci. Am folosit aceeași bandă de 4-5 ori pe fiecare din părți, deci setul ăsta îmi va ajunge o vreme. Am îndepărtat ceara rămasă cu ulei de măsline, căci nu mai aveam nimic altceva la îndemână și s-a dus ușor și rapid. Azi am luat şi o loțiune de curățare de la Farmec, pe care abia aștept să o pun la treabă.


Pe lângă confortul pe care-l oferă (anume acela de a nu te mai deplasa la aceeaşi cosmeticiană care ştie ce-ţi place şi ce nu, indiferent de câţi kilometri ai de străbătut până la ea), partea deloc de neglijat este aspectul financiar şi economia pe care o faci - căci, de cele mai multe ori, o singură epilare la salon (cap-coadă) depășește preţul acestui kit. În plus, rezervele de pe site sunt aproape gratis (5 lei). Eu am folosit mai puțin de jumătate de rezervă pentru mâini (lung) și picioare (scurt), ceea ce mă face să cred că o rezervă e perfectă pentru cel puțin un epilat complet.


Pielea rămâne netedă, iar un alt mare avantaj e că nu mai cresc atât de multe fire de păr sub piele (așa cum se întâmplă frecvent în cazul folosirii epilatorului - am un sentiment că va râmâne în punguța lui mult și bine). Ce-mi mai place la metoda asta? Faptul că "blana" crește mai greu, firele se împuținează și poți întreține ușor o piele fină, cu un nivel de durere foarte scăzut.

Word of advice: În cazul în care te știi sensibilă SAU vrei să te epilezi fix înainte de ceva eveniment important și, evident, nu te poți prezenta all red, recomand cu încredere Babylove-ul din DM (eu îl am în varianta travel, pentru că mi se pare cute). Mă gândesc să încerc și uleiul ăsta la un moment dat. 2.Dacă nu merge să iei toate firele din prima și nici din a doua, nu insista, pentru că deja devine prea mult pentru piele și o iriți. Recomand varianta pensetă :)

În concluzie, recomand cu căldură setul ăsta. Face treabă bună, are un preț super OK și te scutește de alte cheltuieli lunare.

                           Care e metoda de epilare preferată? Ai fi dispusă să investești în kit-ul ăsta?


8 comments :

  1. sincer, as fi dispusa, chiar ma tenta de ceva vreme...dar deocamdata am alte prioritati, insa e pe lista sigur. eu acum folosesc lama de ras, e rapid si simplu. am un mare noroc ca nu imi creste foarte repede parul si atunci merge varianta asta. de epilator nu vreau sa mai aud, e horror, iar ceara e o idee buna, dar pt. mine mai mult iarna, caci trebuie sa las "blana" sa creasca sa am ce epila. mi-a placut mult articolul, te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar că ai noroc, Milena! Te invidiez :) Eu sunt tare productivă din punctul ăsta de vedere (pe locul 2 e producţia de cuticule). Epilatorul nu mi s-a părut chiar horror, dar e pe-aproape. De bine-de rău, şi-a făcut treaba când a fost nevoie. Mă bucur că ţi-a plăcut articolul, te pup :*

      Delete
  2. Ce este mai exact babylove? E prima oara cand aud de produsul asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Este o cremă pentru iritații, deci e bună nu doar pentru pielea bebelușilor, ci și pentru iritațiile post-epilare. Aplicată imediat, calmează roșeața și senzațiile neplăcute în mai puțin de 10 minute (cel puțin în cazul meu). Dacă te tentează, o găsești în magazinele DM. Varianta travel costă în jur de 4 lei :)

      Delete
  3. Hmm, ar trebui sa imi cumpar si eu asa ceva, desi cred ca mi-ar fi greu sa trag de benzi :)) momentan folosesc cand lama, cand epilator, in functie de timp si chef. Treaba e ca eu am facut epilare cu IPL si laser vreo doi ani, dar parul meu e incapatanat si inca mai creste, din pacate :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ștefana,

      Îmi pare rău să citesc că nu ai avut rezultate atât de bune cu IPL-ul. Și pe mine mă tenta (și încă mă bântuie ideea), însă mai aștept o perioadă. Am firul negru, gros și cu rădăcini incredibil de sănătoase, mi-ar trebui multe ședințe probabil :)) Chiar zilele trecute am luat o nouă ceară (cea cu miere îmi place cel mai mult), plus un nou set de benzi. Se trag ușor dacă inspiri adânc și te uiți în altă direcție :) Ah, eu mi-am dat una peste față când am tras de-o bandă la un moment dat :)) Te pup!

      Delete
  4. Ma tenteaza si pe mine kit-ul acesta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, îl recomand! Dintre rezervele de ceară testate, cea mai bună mi s-a părut cea galbenă, cu miere. Are o consistență echilibrată (cea roz e foarte groasă și se întinde/ ia mai greu, iar cea albastră e mai subțirică). Eu mă bucur de fiecare dată că-l am, pentru că durează mult mai puțin decât dacă ar fi să mă fac cu epilatorul. Te pup!

      Delete