May 12, 2014

Weekend makeup session

Am avut parte de un weekend frumos, cu prieteni și vreme caldă, perfectă pentru a-mi aduce aminte că vine vara și mă voi bucura de tot mai mult soare. Sunt o persoană solară, caut căldură și lumină mai ceva ca o șopârlă. Așa că zilele astea am fost în elementul meu și m-am și apucat să povestesc despre fardurile-cremă de la Oriflame.


În urmă cu mai bine de o săptămână am primit coletul cu produsele din gama THE ONE și, după cum spuneam aici, fardurile mi-au atras atenția. În primul rând, ambalajul lor este foarte simpatic. Sunt mici, încap în orice buzunar/portfard și pot fi luate peste tot, fără grija că se vor sparge sau fărâmița.


Cele două cu care m-am jucat o săptămână întreagă sunt Beige Pearl - un ivory delicat, luminos și Olive Green - un verde închis, frumos, care-mi pune căpruiul în evidență.



Fardurile au o textură fină, cremoasă, foarte ușor de folosit și blenduit, atât cu degetele, cât și cu pensula. Am încercat ambele variante și am obținut rezultate mulțumitoare. Aleg să le folosesc doar cu primer și bine fac, căci fără el se strâng în pliu după câteva ore (mai ales pe niște pleoape uleioase, ca ale mele). Cu prea-iubitul meu primer, despre care am scris aici, rezistă peste 9 ore fără probleme. 


Un aspect deloc de neglijat e faptul că sunt foarte pigmentate și deja știu cât să iau și cât să presez, pentru a avea un look mai fresh sau unul mai intens, în funcție de chef/ocazie. Mă ajută mult, căci mai mereu sunt pe fugă, iar acum pot completa rapid look-ul cu puțină culoare.


Preferatul meu rămâne Beige Pearl, e perfect pentru zi și poate fi folosit ca bază pentru alte farduri, de sine-stătător, ca highlight pentru arcadă/colțul intern sau chiar pomeți (dacă e aplicat cu moderație și mare grijă). Din fardurile disponibile, mă mai tentează Golden Brown, căci ador nuanțele pământii.

Nu sunt atât de îndemânatică pe cât aș vrea atunci când vine vorba de machiajul ochilor, dar ce e un review fără o exemplificare clară, cu poze, a potențialului unui produs? Rezultatul la care am ajuns? Mai jos:


Cum am obținut acest rezultat? Simplu și rapid, cu puține retușuri, în urma unei sesiuni de makeup ca între fete, cu prietena mea Andreea. Am completat look-ul cu fond de ten, concealer și pudră, căci nu se putea altfel. Când două pasionate de cosmetice se întâlnesc și scot arsenalul la înaintare, masa din bucătărie (de altfel, singura din casă) devine spațiu de lucru și tot ce poți face e să nu deranjezi :)





Două mustăcioase 


Din seria #oriflamemakesmewannaselfie, când ședința de machiaj se încheie cu succes, fetele caută lumina perfectă pentru un selfie.



Tu cum ți-ai petrecut weekend-ul? Ai încercat noile farduri THE ONE? 

No comments :

Post a Comment