May 28, 2014

Review colectiv: CC Creams

Nu foarte demult am descoperit CC Cream-urile. Faza e că au cam început să-mi placă, chiar dacă oferă o acoperire medie. Până acum am avut ocazia să testez doar două: cel de la Elmiplant, câștigat la concursul aniversar BeautyBarometer și cel de la Physician's Formula, comandat de pe iHerb.


Încep cu Super CC+ de la Physician's Formula, care costă 14.35 $ și are 35 de ml (adică puțin mai mult decât un tub de fond de ten). Produsul promite să acopere frumos cearcănele, roșeața, să uniformizeze nuanța tenului, să estompeze liniile fine și ridurile, precum și să ascundă frumos semnele de oboseală.


Corectorul Super CC+ e un cocktail de galben (care îmblânzește cearcănele albăstrii), verde (care ascunde roșeața) și roz (care iluminează nuanța tenului). Produsul are, de asemenea, SPF 30 (broad spectrum) și este cotat cu BEST pe Beautypedia (detalii aici).


Ambalajul este simplu, din plastic, cu căpăcel pink&shiny. Sistemul de dozare e sigur, poți scoate exact cât produs îți trebuie. Înainte de folosire, se recomandă agitarea produsului. Eu l-am aplicat cu degetele, pentru că așa mi-a fost cel mai la-ndemână. Are textură cremoasă, se întinde bine, uniform, cu ușurință. Acoperirea este mică spre medie, însă overall pielea arată mult mai fresh, iar nuanța tenului e uniformizată.


Finish-ul CC Cream-ului este catifelat și mat, iar rezistența e mult mai bună decât mă așteptam. În jur de 5 ore pot sta fără grija sebumului, iar produsul nu dispare în neant. Singura nemulțumire legată de el este nuanța. Deși am ales nuanța Light, am constatat cu tristețe că este prea închisă pentru mine și are subton roz. Cu toate că speram să se adapteze la tenul meu semi-gălbui-palid, nu s-a întâmplat așa.

Din acest motiv, folosesc CC Cream-ul doar când stau prin casă (pentru că îmi place să-mi feresc pielea de soare chiar și în intimitate cuibului). Minunat, nu-i așa? Totuși, în afara acestui aspect, nu am ce să-i reproșez.


Lista de ingrediente: Water, cyclopentasiloxane, caprylic/capric triglyceride, butylene glycol, dimethicone, neopentyl glycol diheptanoate, Bis-PEG/PPG-14/14 dimethicone, cetearyl alcohol, C30-45 alkyl cetearyl dimethicone crosspolymer, PEG-10 dimethicone, sodium chloride, calcium aluminum borosilicate, glycerin, teprenone, hydroxycapric acid, hydroxycaprylic acid, hydroxycinnamic acid, butyrospermum parkii (shea) butter, tetrahexyldecyl ascorbate, tocopheryl acetate, caprylyl glycol , castor oil phosphate, disodium EDTA, disteardimonium hectorite, ethylhexylglycerin, glyceryl stearate SE, hexylene glycol, laureth-12, mica, PEG/PPG-18/18 dimethicone, PEG-4, polysilicone-11, polysorbate 60, propylene carbonate, sodium hydroxide, synthetic fluorphlogopite, tin oxide, triethoxycaprylylsilane, xanthan gum, phenoxyethanol. May Contain: Iron oxides, titanium dioxide


Pe de altă parte, CC Cream-ul Skin Moisture de la Elmiplant are 50 ml și costă în jur de 20 lei. Promite să uniformizeze nuanța tenului, să acopere imperfecțiunile, petele, semnele de oboseală, ridurile fine, să ofere luminozitate și hidratare. Are o formulă lejeră, cremoasă, care se întinde cu ușurință, acoperire mică spre medie (la care poți ajunge dacă mai revii cu puțin produs peste primul strat) și finish lucios (cel puțin pe tenul meu). Din acest motiv l-am purtat doar cu pudră peste.

Ambalajul aduce perfect cu cel al cremelor de mâini și îmi place că are capac de protecție. Produsul conține parfum, mie mi se pare că miroase a pudră pentru bebeluși, însă e un parfum plăcut și discret. Face tot ce promite, însă rezistența e mult mai scăzută față de a CC Cream-ului de la Physician's Formula. Rezistă în jur de 4 ore (cu stratul de pudră peste), după care tenul începe să lucească și trebuie astâmpărat cu un șervețel. Se transferă cu ușurință pe telefon.


Partea bună la acest produs e că nuanța mi se potrivește mănușă. Am primit varianta DESCHIS și s-a adaptat perfect tenului, bate spre galben, deci e perfect. Cu toate că lista de ingrediente nu e de vis, nu am avut niciun fel de probleme. Îl folosesc rar, atunci când chiar nu am chef să lucrez prea mult la uniformizarea fondului de ten/prefer ceva cu aspect foarte natural.

Lista de ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, CI 77891, Dimethicone, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Ricinus Communis Seed Oil, Coco-Glucoside, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Cetyl Palmitate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, PEG-12 Dimethicone, Ethylhexyl Triazone, Coconut Alcohol, Capryloyl Glycine, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract, Tocopheryl Acetate, Copernicia Carifera Cera, Cera Alba, Pentylene Glycol, Cydonia Oblonga Fruit Juice, Fructose, Urea, Hydrogenates Castor Oil, Maltose, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium PCA, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sosium Hyaluronate, Glucose, Dimethicone Crosspolymer, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Parfum, Polyisobutene, Ethylhexylglycerin, Alcohol Denat., Sodium Glycerophosphate, Sorbitan Isostearate, Tetrasodium EDTA, Polysorbate 20, Polysorbate 60, Citric Acid, Sodium Chloride, Mica, Polyacrylate-13, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Mai jos am făcut o comparație între cele două, ca să-ți dai seama de consistență, dar și de nuanță. Pentru că în ultima vreme am pus destule poze cu moaca mea, de data asta am ales să fac doar un mic swatch pe mână. 




Dacă am omis ceva și ai vreo întrebare legată de oricare din cele două produse, nu te sfii să-mi lași un comentariu. Ai încercat vreunul din cele două CC Creams? Dacă da, ce părere ți-a lăsat?

4 comments :

  1. Chiar azi l-am purtat si eu pe cel PF, combinat cu un spf de la Bioderma, pentru a-l deschide putin. Am lucit dupa 7-8 ore dar de aratat, a aratat chiar bine! Ma mai gandeam si la combinatia cu un spf mineral. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, ce idee bună! Mâine dimineață încerc și eu, să văd dacă se deschide suficient. Mă trezesc cu 15 minute mai devreme, să am timp să șterg și să o iau de la capăt în caz că nu iese cum trebuie :) Te pup!

      Delete
  2. eu il am acum pe cel de la Elmiplant. Nu e cine stie ce, are si alcool ,dar dupa jumatatea listei. Il folosesc cand vin copii la meditatii sau merg la piata sau la vreo vecina si am nevoie de uniformizare. In rest adopt fondul de ten, caci am tenul gras si doar fondul de ten si pudra il imblanzesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are, are alcool. Cel de la PF e curat și matifiază și rezistă bine, nici nu e nevoie de pudră. Pe cel de la Elmiplant îl folosesc și eu ca tine, cu diverse ocazii care nu necesită multă aranjare :) Totuși, uniformizează și nu arăt ca o sperietoare :)) În rest, cred că dau gata fdt de la Oriflame, m-am îndrăgostit de el :D

      Delete