May 30, 2014

Idei de cadouri pentru vara

Se apropie ziua mea şi, ca orice femeie, am început să scanez după acel ceva: un cadou de la mine pentru mine. Dintr-una-ntr-alta, mi-a venit ideea de a face o postare cu recomandări de cadouri de sezon, pentru că sunt convinsă că ştii măcar o Geamănă, (d)Racă sau Leoaică :)

Aşa că mi-am îndreptat atenţia spre site-ul unde-mi place să casc gura din când în când, cadouripentruea.ro. Şi am avut surpriza să văd că paleta de produse a fost îmbogăţită cu o gamă nouă, bio, pe numele ei Nourish. Tot scanând, mi-au poposit ochii pe câteva produse care sper să îţi placă măcar la fel de mult pe cât mi-au plăcut mie şi care să servească drept inspiraţie (în cazul în care-ţi lipseşte).




Mi-a atras atenţia acest ulei de baie cu rozmarin, cimbru şi mentă, în primul rând pentru că arată fenomenal. În al doilea rând, îmi imaginez cât de frumos parfumat e, dacă are o aşa combinaţie de plante. Uleiul este de la Ambre Botanicals şi are 150 ml. Aşa cum spune şi descrierea, sărbătorita poate transforma o baie banală într-un spa revigorant. Mai conţine uleiuri de şofran şi macadamia. Mi-l imaginez ambalat simplu, într-o folie transparentă legată cu fundiţă (neapărat verde) şi un cartonaş cu cele mai frumoase urări, scrise de mână.


În acelaşi ton, sarea asta de baie de la Scottish Fine Soaps are cel mai original şi simpatic ambalaj. Arată exact ca ambalajele pentru lapte (doar face parte din colecţia Au Lait). Am avut ocazia să adulmec cremele Au Lait la un târg şi, deşi multora li se părea că nu are miros, eu am sesizat un parfum fin, discret şi pudrat. Conţine şi extract de muşeţel, aşa că e perfectă pentru o baie relaxantă. În plus, ambalajul poate fi păstrat şi folosit pentru depozitarea mărunţişurilor sau pe post de vază. Nu-i aşa că ar arăta superb cu nişte floricele în el?


Am ales şi săpunul cu iasomie din colecţia Soap in a Tin de la Scotiish Fine Soaps, tocmai pentru că e perioada iasomiei şi miroase superb. Cutiuţa embosată poate fi şi ea păstrată pentru inele, cercei sau broşe mici.


Dacă sărbătorita ta nu e fana băilor lungi şi le găseşte plictisitoare, atunci poţi opta pentru un gel de duş cu lavandă şi unt de shea de la Nourish. Lista de ingrediente apare pe site (conţine câţiva iritanţi la sfârşitul listei, plus lavanda), însă fiind un gel de duş, care se curăţă de pe piele, nu e problematic. În plus, când vine vorba de geluri de duş parfumate, n-aş face excepţii :)


Mi-a atras atenţia şi acest ulei strălucitor Oriental Fig de la terre d'Oc, care mi se pare potrivit atât pentru o piele bronzată, dar şi pentru una care încă nu a beneficiat de prăjire (adică eu). Este un ulei uscat, cu textură fină şi non-grasă, ceea ce îl face perfect pentru sezonul călduros. Dacă eşti o iubitoare a trendului bio, să ştii că toate produsele terre d'Oc au certificare Cosmebio. 


Se pare că tot ce e strălucitor are priză la mine :) Probabil pentru că ştiu că vine vara şi urmează seri calde şi lungi pe plajă. Iar o piele glowing pare cel mai frumos accesoriu în situaţiile astea. Am găsit acest souffle pentru corp cu efect de strălucire, tot de la Nourish. De fapt, e un unt de corp aerat, cu ulei de argan şi uleiuri esenţiale de mirt şi tămâie. Cu toate că nu sunt fană a cremelor la borcan, ambalajul ăsta arată foarte bine pentru un mic scoop întins pe umeri şi picioare. Lista de ingrediente este afişată pe site, are destule cotate cu BEST, dar şi nişte iritanţi la sfârşitul listei.


Poate ai vreo prietenă care stă la casă şi nu ştii ce să-i iei. La hamace te-ai gândit? Mie mi se pare o idee tare faină şi chiar aş face investiţia, dacă aş avea şi unde să-l agăţ. Cel din poză este hamacul Bubblegum, mi-au plăcut numele şi combinaţia de culori - e foarte girly şi inspiră veselie şi bună dispoziţie. Nici varianta Candy nu arată rău :)


Ultima propunere (deocamdată) este un ceai de la Tea forté, Raspberry Nectar. Zmeura e preferata mea, n-aveam cum să trec cu vedea acest ceai (care e ice tea) şi e perfect pentru zilele toride de vară. Mai ales dacă-l bei în timp ce vântul te împinge leneş în hamac :)

Ce ţi-a atras atenţia? Propunerile mele ţi se par potrivite pentru un cadou?

2 comments :

  1. ihihih, (d)Racă sunt eu şi uleiul acela de baie arată fenomenal <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu că ești, asta înseamnă că în curând te sărbătorim. Bați apropouri cu uleiul? :)) :*

      Delete