May 31, 2014

The Little M(AC)ermaid

Luni seară am fost invitată la party-ul de lansare al noii colecții MAC din POP UP Store-ul de pe Șelari. Am făcut un mic victory dance, pentru că a fost prima astfel de invitație și m-am bucurat să mă aflu pe lista celor ce aveau să întâmpine colecția în România.

Am mai scris despre POP UP Store-ul din centrul Bucureștiului aici. Atunci am aflat că minunatul magazin, foarte bine poziționat, va fi cel în care se vor lansa toate noile colecții și abia apoi vor fi disponibile în celelalte magazine MAC.

Ca să mă întorc la povestea mea: marți seară galopam prin București, în încercarea de a ajunge cât mai repede acolo. Sincer, nu știu de ce mă grăbeam așa, cert e că, atunci când am ajuns, a trebuit să îmi trag sufletul puțin, sprijinind o masă. Muzică era, oameni faini, veseli și colorați erau, apă rece era. OK, recunosc, am băut și un cocktail (din ăla cu alcool).

Am zărit-o pe Adina, pe care nu o știam decât din online și m-am dus direct la ea, fericită să văd o față cunoscută. Partea bună e că Adina e o tipă foarte de treabă și nu s-a speriat de "Bună, tu ești Adina, eu sunt Ioana"-ul meu brusc, picat de nicăieri. Mai târziu au apărut și Georgiana, Ana-Maria și Alice.



După care a urmat partea fun, de admirat, testat, căscat gura la produse și făcut wishlist-uri interminabile în telefon. Titlul meu stângaci are o legătură mai mult sau mai puțin vagă cu inspirația colecției Alluring Aquatic, adică solzii de pe cozile sirenelor. Ambalajele sunt "picurate" cu stropi de apă, care par atât de reali, încât ți-e aiurea să iei produsele în mână, de frică să nu-i ștergi. Colecția e aproape intactă, lipsesc blush-urile :)




În mod surprinzător, mi-am îndreptat atenția către fardurile de ochi, care sunt pigmentate, catifelate, foarte ușor de blenduit (știu asta pentru că nu le-am făcut doar swatch-uri pe mână, ci m-am și lăsat machiată de Iulia). Culorile chiar duc cu gândul la adâncurile misterioase ale apelor, la reflexiile multicolore ale solzilor unei sirene, la finish-ul metalic și dewy demn de o creatură mistică.

Sea Worship e de departe preferatul meu

Swatch-uri. Prețul fardului este de 103 lei

Nu am putut să nu pozez brioșele (so cute I'm gonna die), cu cremă de mentă, asortată cu colecția și sprinkles multicolore în formă de inimioare. Remarcă și aranjamentul floral :)

Nu am apucat să fotografiez în detaliu celelalte produse, însă dintre rujuri, Mystical (un roz cuminte) și Goddess of the Sea (un mov îndrăzneț) nu trebuie trecute cu vederea. Prețul este de 100 lei. Gloss-ul l-am simțit foarte dens, cremos din cale-afară, însă luciul e translucid, frumos și rezistent. Iar dintre oje vreau "doar 2": Submerged (cea albastră) și Neptune (cea aurie) - 75 lei.

În afară de Alluring Aquatic, în magazin găsești și o colecție de farduri noi, trio, foarte fine și pigmentate, ușor de purtat. Mie mi-a plăcut Rose (close-up), combinație ce-mi  pare perfectă pentru toate tenurile și irisurile.


Ah, evident, am mai ochit două oje: cea de pe primul rând/dreapta - Mean&Green, care are și un close-up și cea portocalie de pe al doilea rând/dreapta - Morange, un portocaliu vibrant.


Colecția este în ediție limitată, ți-ai făcut wishlist-ul? Ce te tentează?

2 comments :

  1. Pe mine nu prea ma incanta colectia asta. ca design asa da, dar nuantele nu prea. Ma oftic ca nu au adus Maleficent ca de acolo aveam ceva pe wishlist. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Dara,

      Mie îmi plac foarte mult fardurile (și ambalajele). Știu ce zici, am suferit și eu când am aflat că la noi nu ajunge Maleficent, alea îmi plăceau și mai mult :))

      Delete