June 2, 2014

I'M LOVIN' ♥ - Melkior Blush

Încep să am mai multe blush-uri decât credeam că voi puteam aduna/folosi. Cu toate astea, nu-mi pare rău, pentru că am descoperit încă unul care-mi place mult și m-am gândit să povestesc despre el, poate-ți dau și idei. Așa că, dacă ești în cautarea unui fard de obraz natural, rozaliu, keep watching.


Minunatul de care vorbesc azi este Melkior Blush Powder în nuanța Natural Touch. Produsul are 3.2 grame, un ambalaj compact și simplu, din plastic ce pare destul de rezistent, e valabil 12 luni de la deschidere și costă aproximativ 30 lei. Dacă îți face cu ochiul, îl poți cumpăra de aici.




Poate fi luat cu încredere în geantă sau în călătorii, nu ocupă mult spațiu, iar cutiuța este prevăzută și cu o mini-oglindă, pentru retușuri on the go. Pensulă nu are, așa că trebuie să te folosești de ceva unealtă din dotare, dar presupun că asta ai fi făcut oricum.


Dintre nuanțele disponibile, aceasta mi se pare cea mai echilibrată, e calea de mijloc între Allure (care dă înspre maro) și Pretty Pink (care e un roz adevărat). Textura este de pudră, foarte catifelată, are un shimmer ușor (și când scriu ușor, fix la asta mă refer), se aplică fără probleme și nu e nevoie de mult produs, pentru că e destul de pigmentat.

În cutie nu pare cine știe ce, așa că la prima folosire am învârtit pensula bine de tot, pentru ca apoi să fiu nevoită să mai șterg cu degetele, căci eram prea îmbujorată :) Totuși, aplicat cu atenție, se vede foarte natural și discret, e exact pata de culoare de care am nevoie și arată foarte bine pe un ten semi-palid, ca al meu.


Rezistă foarte bine, seara când ajung acasă el e încă acolo. Nu știu dacă ești pretențioasă la blush-uri, însă îl recomand pe ăsta, pentru că are tot ce-i trebuie ca să mulțumească orice gust.

10 comments :

  1. Hmm..nice! Eu momentan am vreo 4 + perle bronzante asa ca incerc sa ma abtin :D
    Oricum, cam asta e nuanta inspre care tind si eu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Încep și eu să fac colecție, dacă mai adun multe, trebuie să mai cumpăr un corp cu sertare :))

      Delete
  2. Replies
    1. Marie, e foarte frumușică și se vede natural, asta îmi place cel mai mult la blush-ul ăsta :)

      Delete
  3. E genul de blush numai bun pentru everyday wear. Hm, iaca de asta nu am... acu vreau :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, exact! Ăsta îți mai trebuie :)) Te pup!

      Delete
  4. U, foarte frumoasa culoarea, imi place! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Cosmina! E frumoasă și purtabilă, cum spunea și Alice: numai bun ptr everyday wear ♥

      Delete
  5. Este foarte draguta nuanta. <3 Go girl! buna alegere :*

    ReplyDelete