June 4, 2014

Impresii de la workshop-ul de bloggareala cu BeautyBarometer

Nu ştiu dacă ai văzut, însă am participat de curând la un workshop dedicat bloggerilor de beauty sau celor ce încă stau pe gânduri dacă să-şi facă blog sau nu. M-am gândit să împărtăşesc câteva impresii, în ideea că ar fi utile în cazul în care te tentează, pentru că ştiu că Ana-Maria (BeautyBarometer) nu se va opri aici :)

Nu am să detaliez tot ce s-a discutat, însă recomand acest curs dacă:

♥ vrei să-ţi faci blog şi nu ştii de unde să începi
♥ tocmai ai început să scrii şi habar nu ai cum să atragi cititorii
♥ ai nevoie de informaţii despre cum ar trebui să scrii sau cum să abordezi companiile preferate
♥ ai diverse dileme legate de platforma pe care lucrezi
♥ ai dileme legate de situaţii de care te-ai izbit (tehnice sau de bun-simţ)

Recunosc că de unele lucruri ştiam, pentru că am mai făcut research de-a lungul timpului, însă am aflat o mulţime de alte informaţii noi şi am avut ocazia, în cadrul grupului, să tratez diverse probleme cu care m-am confruntat şi astfel să găsesc rezolvare.

Ideea este că: dacă ai orice fel de întrebare, oricât de incomodă sau ciudată ţi s-ar părea (genul pe care ţi-e ruşine s-o dai afară), aici poţi să scoţi porumbelul pe gură şi vei primi răspuns. Eu am apreciat mult sinceritatea cu care s-a discutat, fără perdea, fără ocolişuri. Am avut ocazia să cunosc personal o mână de bloggerițe foarte faine și să interacționez cu ele. E plăcut să știi că ești într-un loc în care membrii participanți îți înțeleg dilemele sau preocupările și să poți învăța din experiența altora.


Ana-Maria e foarte deschisă și explică lucrurile din experiența personală, dar încearcă să pună accent și pe cum ești tu, care e scopul tău, ce ți se potrivește ție. Durata workshop-ului e de 4 ore și am apreciat că o parte a fost rezervată zecilor de întrebări pe care le avea fiecare. Toată treaba s-a desfășurat la Academia Startline, unde am cunoscut-o pe Gina (profa de makeup), care e foarte caldă și amabilă și te face să te simți ca acasă din secunda doi.

În cazul în care te întrebi asta, nu am plecat cu mâna goală de acolo, am primit material de testat :) Mai jos am pus și poza de grup cu fetele, poză preluată de pe pagina de Facebook a Academiei Startline (P.S. dacă ești în căutarea unui curs de makeup artist, poți testa terenul și aici).

De la stânga la dreapta: Ana, Monica (la ea sper să se lase cu un blog), Cosmina, Dana, Ana-Maria, iar în spate suntem eu și Ira.

Așa că, dacă te simți pierdută sau pur și simplu ești curioasă, give it a try! Următorul workshop se va ţine în data de 21 iunie şi dacă ai nevoie de mai multe detalii, dă un click aici.

No comments :

Post a Comment