June 5, 2014

Oriflame THE ONE Workshop

Știi că m-am înscris în concursul organizat de Oriflame & Blogal Initiative, nu? Știi și că am fost una din câștigătoare, cu acest articol. Miercuri, 28 mai, am participat la workshop-ul THE ONE, eveniment ce a durat o zi și a fost plin de informații utile și momente frumoase. Două zile după eveniment eu încă eram euforică și încântată - asta pentru că, în 2 ani de când scriu pe blog, concursul ăsta a fost cel mai important la care am participat și...am câștigat :)



Workshop-ul a avut loc la hotel Novotel din București, la care am ajuns mai greu decât mă așteptam (a trebuit să mă învârt puțin în cerc înainte, pentru că pierdută în spațiu și din seria automobile). Am cărat aparatul după mine, doar pentru a-l vedea cum își dă duhul la un moment dat și nu mai face niciun pic de focus. Așa că am făcut pozele cu telefonul. Cool, huh? Courtesy of Alex Melente, fotograful de la eveniment, am putut presăra în articol şi câteva poze faine :)

Apropo de poze, am avut la dispoziție cel mai tare photo booth, Amelie, care-ți făcea patru poze, un colaj și-l trimitea direct pe Facebook. Which kinda sucks, mai ales dacă n-ai avut timp să-ți întorci capul ca să apari cu profilul ăla bun :)) Mai jos, un exemplu grăitor (hint: primul colaj, poza din dreapta jos):

Înapoi la workshop, deschiderea a făcut-o Chinezu, zis și Mare Maestru de Isprăvi, după care Ștefania Marian - Marketing Manager Oriflame România - a vorbit puțin despre istoricul companiei. Am reținut că Oriflame e printre primele companii care au folosit extrase din plante în produsele lor, iar un aspect important pentru mine e că nu testează pe animale.




Apoi l-am ascultat pe Jonas Wramell, Global Beauty Artistic Director Oriflame, vorbind despre trend-uri de frumusețe și makeup. A povestit despre cum a fost gândită și concepută colecția THE ONE, despre ce e important atunci când realizezi un machiaj și pe ce anume pune el accentul atunci când face ceva. Am reținut un aspect cu care eu rezonez, indiferent că e vorba de makeup sau fashion: make it wearable. Pentru mine e important și plăcut să știu că, indiferent de ideea de la care s-a pornit, indiferent de inspirație, orice trend poate fi purtabil, adaptabil stilului tău și vieții de zi cu zi. Asta pentru că nu toate trăim the high life :)



Colecția THE ONE = produse cu același profil, care să comunice între ele, să poată fi folosite în orice situație și să se potrivească femeilor de pretutindeni. Jonas spunea că produsele au fost testate inclusiv în camere ce mimau climatul diferitelor tări, pentru că ce arată bine și nu se scurge în România, nu înseamnă că este rezistent și eficient în Africa. Din acest motiv, testarea și perfecționarea unui produs a durat mai multe luni.


Goodies♥

Colecția THE ONE are câte ceva pentru toată lumea și, ca să-ți fie mai ușor să alegi, a fost spartă în trei subcategorii. În fiecare sezon, acelorași produse li se vor adauga nuanțe noi, ceea ce e minunat, pentru că beneficiezi de aceleași produse care-ți plac și poți alege alte și alte nuanțe.

Legat de trend-uri, Jonas a vorbit (din nou) pe limba mea: indiferent care e ăla, e important și recomandat să îți păstrezi stilul și să îi adaugi un twist. Din makeup-urile realizate cu produsele THE ONE, preferatul meu a fost pentru Diana Orving, un look metalic, de zeită. Mi-a mai plăcut și ideea unui ombre cat eye, începând linia cu alb și terminând, în degrade, cu negru.


Trend-ul său preferat e rujul portocaliu, care și ăla trebuie să fie purtabil și eventual asortat cu ceva. Poate fi purtat atât ziua, cât și seara și arată foarte bine pe pielea bronzată. Totuși, Jonas recomandă să păstrăm echilibrul în machiaj, adică fie punem accentul pe ochi, fie pe buze (în niciun caz pe ambele). Ziua machiajul și părul trebuie să fie mai light, seara mai accentuate (atunci se pretează pentru un party). Totul ține de eveniment și de natura lui. Sunt sfaturi de bun simț, pe care eu le-am apreciat, mai ales când vin de la cineva care se învârte în lumea modei, experimentează, creează produse, etc.

Jonas şi Oana Dinculescu, makeup artist Oriflame

Wramell recomandă și să experimentezi cu diferite stiluri de machiaj, chiar dacă inițial ți se par prea-de-tot. Există posibilitatea - cu cât te obișnuiești cu look-ul, să-ți dai seama de cât de bine te prinde de fapt. Keep an open mind, ieși din zona de confort și experimentează deci :)


Ioana a întrebat care este metoda lui preferată de aplicare a fondului de ten. Răspuns: o pensulă plată, cu peri rotunjiți, pentru simplul motiv că o pensulă oferă și un mic masaj pielii și poate face mici minuni pe un ten obosit sau umflat. O metodă simplă de conturare a feței este să desenezi forma numărului 3 pe lateralele feței, bifând astfel tâmplele, pomeții și linia maxilarului.

Eu l-am întrebat, în pauză, cum poți ilumina un ten mixt, care lucește like a disco ball în zona T (mă interesa în principal pentru un eveniment de seară) și mi-a recomandat să matifiez tenul bine și fix înainte de eveniment să iluminez zonele dorite, pentru a mai câștiga timp. Ah, și să monitorizez regulat situația în oglindă, pentru a absorbi excesul atunci când e nevoie.

Cea mai ușoară metodă de a-ți descoperi zonele ce trebuie iluminate e să-ți folosești buricele degetelor sau degetul mic și să-ți pipăi fața, pentru a identifica zonele proeminente.

Un citat a la Wramell: Women take too much time covering what they don't like instead of focusing on what is beautiful about their faces/ Femeile sunt prea preocupate cu ascunderea minusurilor, în loc să evidențieze plusurile.

După toată nebunia asta, au vorbit două bloggeriţe poloneze, despre munca şi colaborările lor. Chiar dacă ambele au canal de Youtube şi blog în limba maternă, merită să caşti gura, pentru că fac tutoriale impecabile. Povestea lor a fost...inspirational, au demonstrat în imagini cum poţi evolua dacă eşti pasionat de ceea ce faci, dacă munceşti constant şi crezi în tine. Eu sunt o persoană timidă şi când am stat de vorbă cu ele mi-au spus că aveau aceeaşi "problemă", însă Youtube-ul le-a ajutat mult să se dezgheţe. Au şi glume bune în program, mi-au zis că ar trebui să mă apuc şi eu de video :)


Spre final, Chinezu ne-a vorbit despre trenduri şi cum se realizează o campanie de succes, iar Elena Dobre (Digital Marketing Strategist) ne-a încântat cu sfaturi mai mult sau mai puţin tehnice de advertising. Eu am luat notiţe pe telefon, iar acasă m-am bucurat să văd că, deşi am tastat super repede, textul era descifrabil. 

M-am simţit foarte bine, am avut ocazia să cunosc (din nou) o parte din fetele pe care le ştiu doar din online, am plecat într-o stare de euforie care m-a ţinut două zile. Închei cu două poze cu mine (because why not), cu mulţumiri speaker-ilor şi celor de la Oriflame pentru un eveniment reuşit, la care am participat cu drag şi unde am învăţat multe.

Courtesy of Sihaya

Poza cu Jonas...He has such a better pose :)

4 comments :

  1. Replies
    1. Haha, ce scumpă ești! Mulțumesc mult :*

      Delete
  2. ce frumos! ai iesit tare bine in poze, si imi pare rau ca n-am ajuns si eu. te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena, mulțumesc mult! Și mie, mi-ar fi plăcut să te cunosc, dar vor mai fi ocazii cu siguranță. Te pup! :*

      Delete