August 25, 2014

Blogsale


M-am gândit să organizez un mic blogsale, pentru că a venit timpul să mă despart de unele produse. E mic, deși nu pare, dar produsele încap într-o cutie de mărime medie :)

Regulile sunt aceleași: primul venit, primul servit. Predarea se poate face personal în București, în rest trimit prin Poșta Română (transportul e în jur de 3-4 lei, cu plata în avans). Lasă-mi un comentariu cu produsul/produsele dorite, iar după rezervarea lui aștept un mail cu datele complete.

Gel pentru albire Plus White 5 Minute Speed Whitening Gel - 20 lei. Eu nu m-am prea înțeles cu el, e aproape plin, însă nu mai are gutierele. Dacă vrei să-l testezi sau l-ai testat deja și ți-a plăcut, e al tău.



Creion pentru sprâncene Rimmel London - nuanța 002 Hazel, folosit o dată - 5 lei
Creion White Tip Pencil Oriflame - folosit o dată - 3 lei


Dolce & Gabbana The One - folosit pe jumătate (sticla are 75 ml) - 35 lei - REZERVAT


Avon Today 50 ml, plus varianta mini - folosit de 2-3 ori, e aproape plin - 15 lei - REZERVAT


Tesori d'Oriente Orchidea della Cina - 100 ml - folosit cam 1 sfert - 10 lei


Revlon Colorstay - nuanța 150 Buff - valabil 24 luni, deschis la mijlocul lui aprilie, consumat 40% - 15 lei - REZERVAT


Corector roșeață Avon, de culoare verde - 15 ml, valabil 24 luni, deschis la finalul lunii noiembrie, folosit de două ori, sporadic, uitat în sertar, îl dau - 7 lei


Mythic Oil - am scris despre el aici - e folosit cât se vede - 10 lei - REZERVAT


Oje: 5 oje la alegere - 10 lei

Paris lila - REZERVAT și Golden Rose Jolly Jewels - REZERVAT


Flormar 323, Rimmel Cocktail Colour Hawaiian Punch (are sclipicei) - REZERVAT, Bourjois So Laque Glossy'Prep Hibiscus - REZERVAT - abia folosite


Essence Ticket to the Show și Midnight Date - folosite cât se vede - REZERVATE


Essence Peel Off Base (eticheta e pa) - REZERVAT & Farmasi alb - REZERVAT - aproape pline


Orkide 710 (incolor cu sclipicei multicolori) - REZERVAT, Trendy Colors (bulinuțe în bază incoloră) - REZERVAT, Miss Sporty, Rimmel Space Dust - REZERVAT - folosite cât se vede


Flormar maroniu și Rimmel Caramel Cupcake - aproape pline - REZERVATE


Paris bleu - REZERVAT, Orkide albastru, Ados (albastru deschis cu irizații aurii) - REZERVAT, Rapsodi (bază incoloră cu sclipicei turcoaz)


Rimmel Sweetie Crush - REZERVAT, Nails Inc Feathers - REZERVAT, Golden Rose mint - folosite cât se vede


Catherine Arley - REZERVAT, Hot Looks - REZERVAT, Gabrini 3 D - aproape pline

Dacă îți face ceva cu ochiul, let me know :)

15 comments :

  1. Ioana as vreau eu parfumul D&G si fondul de ten! ti-am lasat mesag pe fb! multumesc

    ReplyDelete
  2. Ioai deci nu pot sa cred! Asa un noroc am la parfumuri=)) X( Today-ul e de mult pe lista mea si la asa pret... oh, God! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, Lorena...Fix ce l-am dat :) Dar te înțeleg perfect, eu sunt maestră la a rata oferte, reduceri, prețuri bombă, produse faine & so on :))

      Delete
  3. Ioana, daca nu dai Today, D&G, Mythic Oil si Colorstay sa stii ce le vreau eu :D Ar trebui sa-i trag o serie de injuraturi lu' barbati-miu pt ca mi-a inchis laptopul pe la 10... am pierdut ofertele din cauza lui

    ReplyDelete
  4. hey, vreau si eu Golden Rose Jolly Jewels
    Rimmel Cocktail Colour Hawaiian Punch
    Farmasi alb
    Trendy Colors (bulinuțe în bază incoloră),
    Rimmel Space Dust
    Rimmel Sweetie Crush, Nails Inc Feathers

    sper ca mai sunt disponibile

    ReplyDelete
  5. Buna!
    Vreau eu Catherine Arley, Hot Looks, Essence Ticket to the Show, Midnight Date si Orkide 710 daca mai sunt disponibile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Mihaela,

      Le-am rezervat, sunt ale tale :) Te rog să-mi dai un mail cu datele tale. Seară faină!

      Delete
  6. buna! creionul de sprancene, corectorul de la Avon si genul Plus White mai sunt disponibile?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Da, mai sunt disponibile. Dacă eşti interesată, trimite-mi un mail, te rog. Găseşti adresa la secţiunea contact. Zi faină!

      Delete