August 27, 2014

In ce ma invalui in fiecare dimineata


Cu ceva timp în urmă încercam o mostră Givenchy Dahlia Noir. M-am îndrăgostit imediat și am trecut parfumul pe wishlist. De ziua mea, sticluța verde deja poposea pe măsuța de toaletă și, încet-încet, a trimis celelalte parfumuri undeva în plan secund.


Lorena mă rugase să fac un review parfumului și, sincer, am luat-o ca pe-o provocare. Mi se pare dificil să încerc să transmit cum anume miroase un parfum, cum se comportă pe pielea mea. Și singura variantă era să încerc să descriu parfumul vizual, cu ajutorul pozelor (dar asta e, din nou, doar viziunea mea).




Parfumul stă lângă mine și, din când în când, îl apropii să-mi umplu plămânii cu el. E greu de descris, pentru că deși e un parfum verde, e departe de aromele ușoare, florale pe care le prefer în general. Apărut în primăvara lui 2013, e transparent și ușor de purtat indiferent de anotimp. Dar are ceva care-l diferențiază.


E un parfum al contrastelor, e fresh, dar puternic, pur, dar senzual. Ușor ca aerul, primul puf mă duce cu gândul la câmpii înflorate, la fire de iarbă mângâiate de vânt. Și totuși, nu mă pot desprinde de ideea de lux, de rafinament, eleganță, senzualitate - de unde și decorul pregătit pentru parfum. Dalie neagră n-am avut, însă trandafirii uscați i-au luat locul. 

Descrierea oficială face o analogie între dalia neagră și femeie, evidențiind aura de mister intrigantă care inconjoară femeia, frumusețea ce vine din dualitatea ei. Alături de cedru, una din notele de bază este moscul, așa că nu avea cum să nu-mi atragă atenția. Notele de mijloc sunt date de trandafir și bujor, iar notele de vârf sunt floarea de portocal și patchouli. 

Sticla e și ea pe gustul meu: liniile sunt simple, per ansamblu dă senzația de aerisit și proaspăt. Dahlia Noir L'Eau vine în trei variante de gramaj: 50, 90 și 125 ml, iar prețurile încep de la 190 lei. Pe mine rezistă până la 3 ore, însă deja m-am obişnuit şi nu-l mai simt nici după jumătate de oră.



E un parfum ciudat, mă surprinde și îmi pare diferit de fiecare dată. Dacă nu l-ai testat, îți recomand s-o faci. Dacă l-ai încercat sau îl folosești, spune-i povestea într-un comentariu. 

7 comments :

  1. Il am si eu, dar lu' al meu nu ii place deloc si mereu imi zice sa nu ma mai dau cu el ca miroase urat. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaai, cum să spună așa ceva? :)) Al meu zice că toate-s faine și eu aleg să-l cred :)) Te pup!

      Delete
  2. Acum imi pare rau ca nu l-am testat cand am trecut prin Sephora, dar cu urmatoarea ocazie trebuie sa-l incerc. :) L-ai descris foarte frumos si chiar m-ai convins pana cand am ajuns la partea cu rezistenta pe piele. Of, cat imi doresc un parfum care sa tina o zi intreaga! Azi am scris si eu despre parfumuri, dar articolul e programat pentru maine. :)

    Imi plac pozele! ♥
    Multumim pentru review. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank YOU că m-ai provocat. Mă bcuur că îți place :D Cât despre rezistență, cam asta e buba cu mai toate. Și nici nu am văzut diferențe notabile la capitolul ăsta între un parfum budget-friendly și unul scump, sincer..

      P.S. Te înțeleg cu chestiile elaborate, chiar foarte bine :)) La un moment dat citeam un review al unui tip care numai asta făcea și..Doamne, ce frumos îmbina cuvintele și ce frumos vorbea...:)

      Delete
  3. Aaa si mie mi-e greu sa descriu un parfum. Stiu sa zic ca e elegant sau ca ma face sa ma simt speciala etc. dar nu stiu sa scriu despre note si chestii mai elaborate. Cred ca ma intelegi :P

    ReplyDelete
  4. Eu am primit acest parfum cadou si pot spune ca e unul din preferatele mele :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexa,

      Mi se pare un parfum care împacă multe gusturi. Te pup!

      Delete