August 29, 2014

Short Reviews #1


Anul trecut am avut câteva postări cu titlul  ce-am mai folosit pentru... M-am gândit să pimp-uiesc titlul, însă ideea rămâne aceeaşi: postarea va cuprinde două-trei produse (diferite sau de același fel) și câteva cuvinte despre ele. Fie că sunt produse terminate, fie că nu am foarte multe de spus și nu vreau să mă întind.


Primul meu autobronzant a fost un cadou din parte lui Alice, sub denumirea de Palmer's Cocoa Butter. Mi-au plăcut în mod deosebit pompița (deja știi că tot ce are pompiță e pe gustul meu) și mirosul (dulceag). Am fost avertizată să mă cremuiesc bine înainte de a-l aplica și să nu uit să mă spăl pe mâini după folosire.




Crema nu este colorată, ci albă și se transformă în câteva ore de la aplicare. Prima oară am saturat pielea cu o cremă de corp normală, după care am aplicat autobronzatul. A doua oară, am pus în palmă o parte cremă și 2 pompițe din autobronzant și am aplicat direct. Se întinde ușor, intră cam greu în piele, deci nu recomand să te îmbraci direct după (eu am reușit să pătez doar așternuturile, căci l-am aplicat înainte de culcare). 


All in all, e un produs bune, rezistă până la 5 zile, însă pătează pielea. Aveam pe mâini și picioare niște zgârieturi, iar alea au rămas galbene aproape 2 săptămâni. La fel, se duce inegal de pe piele și rămân porțiuni pătate (am avut noroc să pățesc asta doar pe abdomen). Rezultatul final e un bronz auriu, plăcut (dacă aplici prea mult, te duce la un galben dubios). Dacă l-am folosit vara asta? De două ori, înainte de niște evenimente. Dacă îl mai folosesc? Da, tot așa, înainte de ocazii speciale.



Uuuh, Softcup - cupa menstruală. Da, am testat-o și mi-a plăcut. Am primit-o la pachet cu alte produse câștigate la un concurs pentru bloggeri organizat de BeautyBarometer. Prima reacție a fost: This thing is fucking huge!” Dar se mulează perfect și după introducere nu o mai simți. Prima oară m-am chinuit, recunosc, dar îi dai de cap și poți simți când e pusă corect (hint: atunci când n-o mai simți). Toate informațiile de care ai putea avea nevoie sunt pe fișa cu instrucțiuni din cutie.


În trecut am avut impulsul de a-mi achiziționa o cupă menstruală de pe iHerb, dar era destul de scumpă. Softcup costă în jur de 29 lei și poate fi folosită de 3-4 ori. Eu am aruncat-o după a 3-a folosire, pentru că plasticul își schimbase culoarea și textura și simțeam nevoie de una noua :)

Poate fi folosită până la 12 ore și curățată atunci când simți că s-a umplut. Asta e dezavantajul: dacă nu ești acasă, e cam nasol să o speli, pentru că, în general, băile publice sunt...publice: au un spațiu comun dotat cu chiuvete și nu poți ieși să o speli în văzul tuturor. Daaar...dacă ai în geantă o sticlă cu apă, o poți curăța fără să te vadă nimeni :) Soluții sunt, depinde de tine dacă vrei să le aplici.


La fel, la scos a mers mai greu prima oară, dar am prins repede mișcarea și a devenit floare la ureche. Nu m-am pătat, nu am avut niciun fel de disconfort și îmi place mai mult decât clasicele absorbante sau tampoane. Absorbantele blochează pielea și irită, tampoanele sunt incomode câteodată, Sofcup e so much better. Și dacă ești una din norocoase, cu un light flow, 12 ore fără griji... de vis! :)

Ai încercat vreunul din cele două produse? Dacă da, nu ezita să-mi povestești părerea ta într-un comentariu.

7 comments :

  1. Nu le-am incercat insa ma tenta cupa menstruala, dar cum la noi nu ai cum sa o speli si sa te speli pe maini, mi se pare insalubra. Prefer chestiile de unica folosinta care pot fi aruncate. Plus ca vorbim de o zona super sensibila, nu as vrea sa ma umplu de bacterii. Si mi se pare imensa, eu de exemplu nu pot purta nici cele mai micute tampoane, mi se par imense.

    Te pup, imi place rubrica noua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Camelia,

      E mai greu la noi, așa e, dar tot mi se pare o invenție tare :)) Și cred că se adaptează bine. Ca să o introduci, trebuie să o pliezi de la jumătate, deci se face un pic mai mică :) Mă bucur mult că îți place rubrica :D Te pup!

      Delete
  2. N-am incercat niciun produs,pare tare interesanta cupa menstruala

    http://milionlineblog.wordpress.com/2014/08/28/plic-cu-desene/

    ReplyDelete
  3. si eu mi-am luat softcup din DM acu' vreo cateva zile (cu 39 lei..daca o iei de pe site de la ei e 29..si daca iei mai multe e transportul gratuit, by the way:) si abia astept sa vina "that time of the month" ca sa o pot proba. Imi displac cu vehementa always-urile si toate tampoanele de acest tip, in special vara, asa ca sper sa fi dat lovitura cu acest produs :)..multumesc mult de review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu drag! Să-mi spui cum te-ai înțeles cu ea :) Te pup!

      Delete
  4. autobronzantul asta este genial[dupa vita liberata], la mine intra ff repede in piele,love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie îmi place mult cum miroase. Nu știu altele cum miros, nu am termen de comparație, dar mereu am auzit lumea plângându-se de miros, iar ăsta e foarte OK :) Te pup, Stella!

      Delete