August 22, 2014

Colour B4 Hair Color Remover Review

În urmă cu două săptămâni scriam că îmi doresc să încerc Colour B4, un produs pentru îndepărtarea vopselei de păr și care nu are nicio legătură cu pudra decolorantă. Am fost foarte încântată să văd că, în sfârșit, există așa ceva și în magazinele noastre, plus extrem de curioasă de produs.


L-am primit spre testare și l-am pus la treabă imediat, însă abia acum am reușit să pun cap la cap informațiile și să le dau mai departe. First things first: pentru că părul meu a suferit destul de mult în ultima vreme, cu o seară înainte am aplicat ulei de cocos și l-am lăsat peste noapte. M-am obișnuit să procedez așa de la experimentele cu decolorarea părului, pentru a-l proteja cât de cât.




Înainte de a începe să aplic Colour B4 am spălat părul de două ori, pentru că se recomandă aplicarea pe un păr curat, fără urme de ulei sau produse de styling, după care l-am uscat cu foehn-ul și am purces la aplicarea soluției magice. Pachetul conține 3 recipiente numerotate: A / Activator, B/ Remover,C/ Buffer treatment, plus mănuși și instrucțiuni.


Se amestecă activatorul cu remover-ul și se agită timp de 30 de secunde, după care se trece la aplicare. Activatorul este un gel incolor și are un miros puțin...meh. Puțin mai mult, de fapt. Ca să încerc o succintă descriere: imaginează-ți o baltă cu mătasea broaștei, cu apă stătută - cam așa miroase. Sau ouă clocite. Nu e cel mai plăcut miros, însă nici nu e de desuportat. Remover-ul e bleu și are un parfum plăcut.

Produsul rezultat prin combinarea celor două este o pastă cremoasă-efervescentă, foarte ușor de aplicat și distribuit - eu m-am folosit de mâini pentru lungime și de aplicator pentru a acoperi rădăcinile. În contact cu părul nu se prea vede, e ca și cum l-ai uda, așa că asigură-te că acoperi bine toate șuvițele.

O cutie a fost mai mult decât suficientă pentru lungimea părului meu - mult produs a fost aplicat doar pentru a nu-l irosi, căci părul era deja saturat și tot mai aveam câțiva ml în aplicator atunci când l-am aruncat.

Am acoperit părul cu o pungă pentru a mă asigura că distribui căldura uniform (pentru culori foarte închise pasul ăsta e obligatoriu și te poți ajuta și de foehn). Am stat 40 de minute (maximul recomandat este de 60 minute) și am trecut la clătire - cel mai important și meticulos pas: 5 minute clătire, o șamponare cu buffer-ul, lăsat buffer să acționeze 1 minut, clătire 5 minute, șamponare cu buffer - din nou, balsam, mască, prosop, uscat, ulei.


Buffer-ul este, de fapt, un șampon portocaliu, cu miros citric-dulceag, care face foarte multă spumă și al cărui rol este acela de a îndepărta particulele de vopsea. Din acest motiv, e foarte important să-l lași să acționeze full-time și să clătești părul bine, altfel există riscul să nu te bucuri foarte mult timp de rezultatele bune.

După spălare, mirosul se simţea foarte puţin (şi se pare că doar eu îl simţeam, am făcut teste şi am rugat câţiva prieteni să-mi miroase părul. Da, am făcut asta). A doua zi nu l-am mai simțit deloc.

Înainte de aplicare, părul meu arăta așa:


Pe alocuri se observă vopseaua, unele șuvițe bat spre morcoviu, altele sunt movulii


În timpul aplicării:


Mi-a adus părul la blondul decolorat, însă fără tente de morcoviu sau roz (sau alte culori care m-au determinat să vreau să-l vopsesc după ultima decolorare). Am stat în duş aproape 20 de minute, iar părul s-a uscat fantastic în timpul ăsta, pentru că l-am ținut mult sub apă și l-am șamponat de două ori cu buffer-ul vieții.

După operaţiunea asta, am pus o mască de la Kallos şi am lăsat-o 45 de minute în păr. Am avut surpriza de a vedea că părul meu arată parcă mai bine ca înainte şi mi s-a confirmat şi de către cei care mă văd zilnic. Mă bucur că nu l-am afectat și mai mult, dar satisfacția cea mai mare e că am scăpat de petele blonde de vopsea (dacă mi-ai citit celelalte articole, știi că vopseaua nu mi-a prins pe tot părul).

Rezultatul final:



Produsul este disponibil în magazinele DM și costă 77 lei. Prețul e destul de ridicat, însă dacă e să-l raportezi la un păr aproape distrus din cauza decolorantului sau un decapaj la salon, ieși mai bine. E simplu de folosit și funcționează. Pentru mai multe detalii, poți scana pagina colourb4.ro.

L-ai încercat? Dacă nu, te tentează? Pe net găsești foarte multe review-uri împreună cu poze before&after, iar unele rezultate sunt impresionante.


80 comments :

  1. E interesant dar tot nu inteleg exact cum functioneaza. Spre exemplu daca eu am cateva suvite decolorate, blonde, si pun chestia asta in par ma gandesc ca nu am cum sa scap de ele nu? E vorba doar de vopsea, daca de exemplu as fi vopsita roscata si ma fac cu chestia asta imi revine parul la culoarea naturala. Am inteles bine? Mersi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello,

      Da, ai înţeles bine. Dacă ai x straturi de vopsea, le poate îndepărta şi te aduce la culoarea iniţială. Dacă te-ai decolorat înainte, nu are cum să aducă părul la culoarea lui naturală, pentru că decolorarea presupune îndepărtarea pigmentului :) Pup! :*

      Delete
  2. Oare functioneaza si pentru henna? eu ma fac de cativa ani buni cu henna care are un singur dezavantaj: nu iti mai prinde culoarea daca vrei sa revii la vopseaua chimica...:( .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Miss O,

      Despre henna nu știu foarte multe, nu am folosit...Însă citisem la un moment dat de reacții ciudate în combinație cu vopseaua chimică :) Am găsit pe un forum o tipă care povestește cum a reușit să scoată henna cu Colour B4 (link aici: http://www.hairdyeforum.com/index.php?topic=9326.0), sper să te ajute. Pup!

      Delete
    2. in instructiunile produsului scrie ca pentru henna nu functioneaza, eu tocmai l-am folosit, am iesit din saten/negru o nuanta de aramiu saten mediu.

      Delete
  3. Oare functioneaza si la parul brunet? Eu am parul lung, banuiesc ca mi-ar trebui doua cutii de Color b4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu zic că da. Sigur ai nevoie de două cutii și scoate și brunetul. Dacă dai un search pe google sau pe youtube (mai bine), ai să vezi ce rezultate au avut fetele care erau vopsite brunet. Am văzut o tipă care a folosit cutia o dată, i l-a deschis destul de mult, iar la a doua cutie deja era pa toată vopseaua :)

      Delete
  4. Urmeaza sa il folosesc si eu la sfarsitul lunii.
    Vreau sa iti zic ca il tin in dulap de mai bine de 1 an :))
    Imi place tare mult cum ti-a iesit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-ai ținut pentru ocazii speciale? :)) Ai și tu, ca mine, multe straturi de vopsea, să-mi spui dacă le dă jos pe toate :D Te pup!

      Delete
  5. buna,ma intereseaza si pe mine produsul.dar am si eu unele nelamuriri,,am fost vopsita un maro cu suvite caramel ,apoi roscat puternic,am revenit la un aramiu si in final sunt iar roscata:):)..dupa toata treaba asta ce culoare o sa fie la sfarsit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Andreea,

      Roșcatul e cel mai greu de scos, în general (chiar și atunci când folosești decolorant). E posibil să fie nevoie de două cutii, adică să te faci o dată și dacă nu ești mulțumită, să mai pui încă o tură. Colour B4 ar trebui să te aducă la culoarea naturală a părului tău, asta dacă nu cumva l-ai avut decolorat (caz în care te va aduce la galbenul ăla pui, cum a fost cazul meu). Dacă ciocolatiul sau roșcatul nu ies de tot, atunci rezultatul final va fi culoarea ta naturală cu o ușoară tentă de roșcat. Sper că te-am lămurit, dar nu ezita să-mi scrii dacă te mai pot ajuta cu ceva :) Te pup!

      Delete
  6. L-am incercat si eu si mi-a placut. Din pacate, au disparut pozele de la review din cauza unor probleme tehnice, dar nici nu se compara cum ramane parul dupa Colour B4 cu dezastrul de dupa decolorare/decapaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yap! E o mare diferență! Tare-aș fi vrut să am chestia asta la îndemână mai devreme...Dar e bun și acum, măcar știu la ce apelez pe viitor :)

      Delete
  7. Dezamăgita de acest produs, cu toate ca am respectat instrucțiunile nu a decolorat decât puțin radacina!Nu recomand!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorina, îmi pare rău că nu a ieşit cum îţi doreai. La mine a funcţionat bine, sunt foarte mulţumită. Ai putea încerca din nou, cu o a doua cutie. Văzusem pe youtube un review în care tipa respectivă a folosit două cutii ca să scoată toate culorile (ea avea şi foarte multe straturi de vopsea).

      Delete
  8. Am folosit pentru a scoate negrul din par. Ma vopseam de aproape 5 ani, a functionat si mi l-a adus pana la un saten mai inchis. Acum depinde de cat timp cineva are parul vopsit, pentru ca nu poate face minuni si peste noapte sa devii blond platinat dupa negru. Desi reticenta la inceput sa nu-mi arda parul, nu am avut probleme dupa. Fara par degradat absolut deloc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici la mine nu au fost probleme şi da, părul era chiar ok după folosire. Nu l-am simţit mai uscat decât era înainte, nici nu mi-a căzut. E un produs bun, pe care merită să-l ai în vedere :) Mulţumesc pentru comentariu! Zi faină :D

      Delete
  9. Buna,
    M.am facut roscata de curand dar nu imi place cum mi.a iesit pe lungimi pentru ca mi.am dat peste un saten si se vede diferenta dintre lungimile inchise si radacinile deschise.
    Dar daca as folosi decapantul acesta pe lungimi oare mi.ar mai deschide parul ca sa ma pot revopsi si sa imi iasa aceeasi nuanta de roscat pe par?

    ReplyDelete
  10. Buna,
    De curand m-am vopsit roscata(inainte fiind blonda si nunata parului natural fiind saten) nu sunt multumita de nuanta roscat si doresc sa renunt la aceasta.Lungimea parului este medie,ma intereseaza la ce nuanta as revenii dupa folosirea colour b4 tinand cont ca nu am decolorat parul niciodata si cate cutii imi trebuiesc?Va multumesc anticipat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Ana,

      Dacă nu ești decolorată, atunci folosind Colour B4 vei ajunge la nuanța naturală a părului tău, adică șaten. Având lungime medie, o cutie trebuie să fie suficientă pentru a acoperi tot. Ai grijă să respecți toți pașii din prospect, altfel riști să nu atingi rezultatele dorite. Te pup!

      Delete
  11. Wow! Nu stiam de existenta unui produs de genul asta. Chiar ca scoate vopseaua!

    ReplyDelete
  12. Bună !!as incerca si eu produsul acesta sunt un saten inchis acum aproape spre negru nu prea imi place cum imi sta!m.am vopsit acum ceva sapt.am fost roscat inainte de satenul inchis de acum,culoarea mea nat.este saten .dar folosesc produsul ajung la cul .mea cât.??am parul peste umari un pic mi.ar trebui doua cutii??va rog rasp.va multumesc!!

    ReplyDelete
  13. M.am decolorat acum un an rasp .va rog

    ReplyDelete
  14. V.am scris mai acum câteva min.vroiam sa va zic ca am decolorat parul acum vreo 9luni ajung la cul.mea nat.dar folosesc produsul?rasp.va rog!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună!

      Produsul ăsta scoate vopseaua din păr, deci tot roșcatul și brunetul se duc. Ar trebui să îți ajungă o singură cutie, încearcă așa. Dacă l-ai decolorat acum 9 luni, cred că a crescut suficient și s-a eliminat blondul. Dacă a mai rămas ceva decolorat pe acolo, se va vedea - dar e ușor de rezolvat cu vopsea. Eu îți recomand să-l încerci, ca să scapi de toate culorile și să ajungi la nuanța naturală. Dacă mai ai lungime de păr decolorată, pe aia o poți vopsi, eventual cu o nuanță mai apropiată de culoarea naturală. Sper că ți-am fost de ajutor! Succes!

      Delete
  15. Buna,

    La mine acest produs nu a functionat. Avand un par lung, am cumparat varianta Professional (300 mlX3) ca sa ma asigur ca va fi suficienta cantitatea (si a fost mai mult decat suficienta). Am urmat intocmai instructiunile de folisire, dar nu a avut niciun efect. Dupa ce am indepartat compozitia A+B din par, clatindu-mi parul mai mult de 10 min, parea ca acesta revine la culoarea naturala, se vedea castaniul natural, dar, dupa ce am folosit si ultima substanta (C), parul s-a inchis instantaneu la culoare si a ramas negru intens, de parca m-as fi vopsit recent.
    Sunt extrem de dezamagita, bani aruncati pe apa sambetei, as fi putut sa-i folosesc la un salon profesionist, nu sa-i dau pe produse dubioase fara niciun efect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Isabela,

      Îmi pare foarte rău că nu a funcționat pentru tine. Îmi aduc aminte că scria pe prospect că trebuie să clătești bine-bine, pentru că altfel există riscul ca moleculele de vopsea să rămână în păr și să-l coloreze la loc. Nu știu ce să spun, eu am fost foarte mulțumită de el, de asta l-am și recomandat. Nu știu dacă a fost vorba de respectarea pașilor sau de noroc, cert e că a făcut ce promitea să facă. Probabil ceva went wrong pe final, mai ales că spui că părea să revină la culoarea naturală..

      Delete
  16. Bani aruncati pe fereastra ! nu recomand

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi pare rău că ai avut o experiență proastă! Eu sunt foarte mulțumită de rezultate...

      Delete
  17. Buna! Parul meu a fost vopsit initial intr-o nuanta de genul vinului rosu, apoi roscat caramiziu, apoi roscat caramiziu mai deschis, apoi castaniu si apoi negru. Tin sa mentionez ca nuanta naturata a parului meu este castaniu inchis. Dupa nenumaratele randuri de vopsea parul meu s.a decolorat deoarece, evident, vopseaua caramizie aveaoxidant in ea, zic eu, de 6. Acum parul meu este saten inchis dar mai deschis in zonele unde il atinge soarele. Crezi ca decapajul acesta m.ar ajuta in vreun fel? Crezi ca imi va iesi blond parul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Ruxandra,

      La fel îl vopseam și eu într-o perioadă :) Sincer, nu știu ce să spun. Tot ce-ți pot spune cu siguranță este că probabil vei avea nevoie de două cutii - adică de două soluții Colour B4. Încerci cu prima, iar dacă rezultatul nu e suficient de bun, revii cu a doua. Spun asta pentru că sunt ceva straturi de vopsea în părul tău. În cazul în care iese din prima, păstrezi cea de-a doua cutie pentru viitor (poate vei mai avea nevoie). La fel, îți pot spune cu siguranță că va scoate roșcatul și te va duce la culoarea naturală a părului tău, castaniul. E posibil ca părul tău să fi suferit modificări și nuanța să nu mai fie aceeași ca înainte de vopsire, însă te va ajuta doar dacă vrei să scapi de roșcat. Apoi îl poți lăsa să crească, dacă vrei să revii la un păr natural. Cât despre culoarea actuală a părului tău fără straturile de vopsea, nu mă pot pronunța..E posibil să fie șaten închis sau mai deschis, din cauza vopselei, din cauza soarelui - care afectează și deschide părul. Dacă încerci, spune-mi ce a ieșit. Sunt curioasă dacă a ajuns chiar până în punctul de a se deschide atât de tare de la vopsea :)

      Delete
  18. Buna draga Ioana, sunt inca la stadiul de documentare. Din ce am citit, sa inteleg ca tu nu ai revenit la culoarea naturala, ci la ultima decolorare, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună! Da, așa este, am revenit la decolorare. După decolorat, tot pigmentul din păr dispare, deci nu aveam cum să revin la culoarea mea. Pigmentul se pune la loc cu ajutorul vopselei. Deci dacă ai părul decolorat sub straturile de vopsea, vei ajunge la blondul ăla specific. Dacă nu, atunci ajungi la culoarea ta naturală.

      Delete
  19. Buna! De unde v-ati procurat Colour B4?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună! Eu l-am primit pentru testare, dar îl poți găsi în magazinele DM.

      Delete
  20. Bună! Am și eu o întrebare, am fost timp de 2 ani blondă (am ajuns cu decolorat la o nuanță de blond platinat) iar acum mi-am făcut șuvițe șaten închis și sunt dezamăgită de rezultat, daca aș folosi acest produs, mi se vor deschide acele șuvițe șaten închis și cele blonde vor rămâne așa? Sau cele blonde vor reveni la culoarea mea naturala ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Mădălina,

      Îmi cer scuze pentru răspunsul tardiv. Dacă ești decolorată și te-ai vopsit peste, soluția asta nu va face decât să șteargă șuvițele șatene și să te aducă la blondul uniform pe care îl aveai înainte. De ce ești dezamăgită? Au ieșit prea închise sau nu au fost făcute cum trebuie? Eu îmi imaginez ceva frumos când mă gândesc șa șuvițe închise pe bază blondă, eventual poți să mai adaugi atât șuvițe închise, cât și highlights, ca să obții ceva fain. Te pup!

      Delete
  21. Buna ziua, am si eu o nedumerire. Am fost roscata si mi.am decolorat parul la salon, am vrut sa revin la blond. Binenteles ca nu a iesit roscatul cum as fis vrut iar dupa o saptamana am folosit colourb4, a iesit neasteptat de bine si uniform, revenisem insfarsit la blond :-). Dar acum as vrea sa ma vopsesc din nou, tot blond iar intrebarea mea este daca stiti sa.mi spuneti ce fel de vopsea sa folosesc adica, cu amoniac sau fara??? Am auzit ca vopseaua cu amoniac reface pigmentul de roscat avut initial...si nu vreau sa ies cu doua culori in cap...stiu ca se poarta :-) dar nu. Va rog daca stie cineva sa.mi spuna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună!

      Mă bucur mult că ai avut rezultate bune cu CB4 și că ai ajuns la culoarea dorită. Am auzit și eu ceva povești, însă cred că depinde de brand-ul de vopsea, de compoziție. Cel mai bine ar fi să te faci la salon, însă dacă nu vrei, îți recomand vopseaua fără amoniac. Eu am folosit Garnier Olia și mi-a plăcut foarte mult. A prins chiar și pe părul meu super-mega-distrus de la decolorări. Sper că te-am ajutat măcar puțin :) Zi faină să ai!

      Delete
  22. Buna ziua. Am si eu o întrebare. Mi-am comandat si eu CB4. Inițial am fost vopsita blonda ( dar fără decolorare, ci cu blond special ). Dupa am trecut de la blond la saten , care chiar mi-a rezistat in par si nu s-a dus la spalari. Acum o luna am decis sa ma fac aramie. La spălări, pe lungimi s-a dus si mi-a rămas doar pe rădăcina ( fiind parul meu natural, aici s-a prins mai bine ). Deci am rădăcini aramii-șatene si pe lungime sunt un saten cald. Diferenta nu e supărătoare si nu pot sa zic ca iese in evidentă .daca ma fac cu CB4 presupun ca pe rădăcini imi va iesi culoarea mea naturală , dar pe lungimi..:? Help

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      E posibil ca vopseaua blondă, chiar și fără să te fi decolorat în prealabil, să îți fi deschis părul cu 1-2 nuanțe. În timp, de la vopsire, s-a mai sensibilizat. Mă gândesc că din acest motiv a prins mai bine pe rădăcină și mai puțin pe lungime. Dacă folosești CB4, tot la culoarea ta vei ajunge, doar că puțin mai fadă. Eu zic să încerci să scoți tot ce ai acum și să vezi apoi ce faci. Totuși, dacă nu e supărătoare diferența, de ce să-l folosești? Sau nu mai vrei arămiul?

      Delete
  23. Buna.am folosit și eu dar mi a decolorat doar jumătate din păr.sunt de 10/ani brunetă și poate de aia.la rădăcina e culoarea mea naturală, după aia e almond deschis și la vârfuri....negru

    ReplyDelete
  24. Crezi ca daca mai folosesc încă o cutie imi iese și negrul ala de la vârfuri?multumesc

    ReplyDelete
  25. Bună Adriana,

    Da, cred că este indicat să mai folosești o cutie. La un moment dat mă uitam pe youtube la review-uri pentru CB4, iar tipa, care fusese brunetă, a folosit două cutii ca să scoată negrul și să ajungă la culoarea naturală. Îmi imaginez că iese mai greu, fiind o culoare puternică și mai ales că te vopsești de atâția ani (îți dai seama câte straturi de vopsea s-au adunat acolo). Să-mi spui cum a ieșit după :D

    ReplyDelete
  26. Buna, am folosit si eu aceasta metoda de a scoate roscatul din par. Nu a iesit culoarea naturala dar e oricum mai deschis decat era inainte, insa mirosul nu iese deloc din par, l-am spalat de cateva ori deja si tot asa miroase. Oare ce sa folosesc ca sa scap de miros?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Poți să mai folosești o cutie ca să scoți toată culoarea din păr. Cât despre miros, unele fete s-au confruntat cu el și o săptămână. Până la urmă dispare, însă ai putea să încerci cu oțet sau, mai bine, suc proaspăt de roșii. Ambele sunt bune pentru a neutraliza mirosurile neplăcute. Dacă încerci, ai grijă să pui balsam sau o mască după, pentru că usucă părul destul de tare.

      Delete
  27. Buna!Am parul lung pana la mijloc dar foarte subtire si rar.Acestea fiind efectele unor decolorari in urma cu 4 ani.De atunci m-am tuns de cateva ori.Si nici nu aveam parul foarte lung cand m-am decolorat,era cam pana pe la umeri.Crezi ca daca as folosi color b4 acum (fiind bruneta vopsit si saten inchis natural) as avea sanse sa am varfurile decolorate!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună! Având în vedere că te-ai decolorat în urmă cu 4 ani, cred că sunt foarte slabe șansele. Acum depinde și cât de mult ai tuns. Părul crește, în medie, cu 1 cm pe lună. Dacă acum 4 ani era până la umeri și între timp l-ai mai și tuns și a ajuns până la mijloc, cred că ești safe.

      Delete
  28. Buna. Tocmai am folosit o cutie de B4. Eu am parul alb de la 18 ani(33 in prezent). Am fost mereu vopsita saten inchis aproape negru. Parul creste repede si se vad radacinile. Acum cu folosirea B4 am ajuns la un fel de saten mai spalacit. Si normal cu radacini albe ca iarna. Nu prea e rezultatul dorit. Ma gandeam ca o sa se deschida mai mult. Culoarea naturala nu o mai stiu. Probabil un saten deschis. Intrebarea mea este urmatoarea. Pot sa mai aplic inca o cutie B4 inainte sa aplic o vopsea? Mai are vreun efect sau asta e rezultatul cu care raman? Mentionez ca am urmat toti pasii de pe cutie. As vrea sa ajung la un blond mai inchis. Ce posibilitati am? Multumesc frumos si o zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Da, ai putea să aplici încă o cutie. Depinde foarte mult de câte straturi de vopsea aveai pe păr/frecvența cu care te vopsești și din acest motiv, o singură cutie să nu fie suficientă. În unele review-uri de pe net, dacă te uiți, ai să vezi că persoanele care aveau foarte multe straturi de vopsea pe păr și culori închise, cum ar fi șatenul închis sau negrul, au avut nevoie de două cutii ca să scoată toată vopseaua. E posibil, de asemenea, să poți rezolva toată treaba din vopsire și să nu mai fie nevoie să folosești CB4. Dar nu îți pot spune cu exactitate, pentru că depinde de mulți factori. Dacă nu ești sigură în privința vopsirii, atunci încearcă să mai „decolorezi” o dată. În cele din urmă, îți vei face o idee foarte clară despre cum reacționează părul tău, despre produs și despre numărul de cutii de care ai nevoie pentru rezultatele dorite. Asta așa, ca să știi și pe viitor cum stă treaba, în caz că vrei să repeți. Personal, aș încerca să mai decolorez doar ca să văd dacă merge. Dar e alegerea ta. Zi frumoasă și ție!

      Delete
  29. Eu sunt super multumita. Eram blonda. Baleyage. Si am vrut sa ma fac un roz pal pal. Si am iesit mov. Si clar panica panica. Am citit pe net despre Colour B4 si a doua zi directia DM. Miroase execrabil. In top 3 cele mai naspa mirosuri din univers. Dar si-a facut treaba. A scos movu. A reiesit blondul. Putin mai galben si mai deschis. De aici parerea mea ca ar fi si ceva decolorant. Si dupa textura parului as zice ca e daunator. Dar te scoate din belea. Il recomand. As pune poze inainte dupa daca as putea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, are un miros dezagrabil, însă am trecut ușor peste, mai ales că își face treaba :)) Iar la momentul folosirii, părul meu era destul de degradat și nu mi s-a părut că i-ar fi făcut mai mult rău. Însă pe un păr sănătos nu știu cum se comportă. În cât timp și-a revenit părul după ce l-ai folosit? Sunt curioasă :) Nu cred că îl voi folosi prea curând, însă în caz de ceva, să știu :))

      Delete
  30. Buna. Eu sunt vopsita roscata, dar cu nuantator de la loncolor (techno red), nu cu vopsea permanenta. Dar si asa rosu iese greu din par. Pot folosi B4 ca sa revin la culoarea mea naturala (saten deschis)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Eu zic că îl poți folosi, dar poți să le adresezi și lor o întrebare pe pagina de Facebook. Eu am fost mov, făcută cu violet de gențiană și l-am scos cu B4 și nu am avut probleme.

      Delete
  31. Buna! M am vopsit acum un an pentru prima data, blonda (dar fara decolorare, am folosit doar o vopsea). In iarna am folosit o vopsea saten-roscat cu amoniac. Daca as aplica pe par acum ColourB4 , ce culoare mi ar iesi? Sunt curioasa daca satenul meu natural sau mai deschis datorita vopselei blond care a deschis parul natural cu 2-3 nuante. Mersi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Alexandra!

      Teoretic, dacă folosești CB4, ar trebui să ajungi la culoarea pe care ai avut-o înainte de șatenul roșcat. Dacă vopseaua blondă ți-a deschis părul, atunci intră în categoria decolorare, iar decolorarea este ireversibilă. Însă dacă ai făcut asta acum un an, probabil părul tău natural a crescut suficient, iar acum mă gândesc că ar trebui să ai pe dedesubt un ombre frumos - natural la rădăcină și ușor deschis spre vârfuri.

      Delete
  32. Buna ziua.Eu anul trecut in august m-am vopsit pt prima data.Am devenit din satena(deschis)roscata(nuanta mahon inchis).Desi vopseaua era permanenta in timp culoarea s-a estompat.Acum insa doresc sa revin la nuanta naturala.Oare B4 ma poate ajuta in asta?Am parul putin peste umeri.Va ajunge o singura cutie?Nu vreau sa ma mai vopsesc dupa asta si nu stiu ce sa fac.Va rog frumos sa ma ajutati pt ca imi e frica sa nu iasa portocaliu dupa ce aplic produsul.Va multumesc din suflet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună ziua!

      Da, Colour B4 va scoate vopseaua și veți ajunge la culoarea naturală. Nu are de ce să iasă portocaliu. Pe site-ul lor găsiți exemple, la fel și pe youtube - cu persoane care au reușit să scape de roșcat și negru (astea mi se par cele mai greu de îndepărtat). Nu vă fie frică - dacă vreți să ajungeți la culoarea naturală repede, asta e cea mai bună variantă pe care o aveți. Cealaltă este să așteptați până crește părul și să eliminați din foarfecă tot ce e vopsit :)

      Delete
  33. Buna Seara!

    Am fost vopsita blond inchis(mai degraba semana a saten inchis),apoi m-am decolorat sa ajung la culoarea de dinainte, adica blond cenusiu combinat cu blond argintiu.Intrebarea mea este urmatoarea: m-ar ajuta acest produs sa revin la blondul de dinainte,sau macar va iesi un blond uniform?Multumesc frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tin sa precizez ca m-am decolorat a doua zi dupa vopsire,adica acum 2 luni

      Delete
    2. Bună,

      CB4 te va aduce la blondul decolorat, nu la cel argintiu/cenușiu. Pentru asta vei avea nevoie de vopsea sau de un nuanțator care să corecteze culoarea. Cât despre blond uniform nu știu, depinde cât de bine ai fost decolorată. Dar te va duce acolo, la aceeași culoare pe care o aveai în ziua în care te-ai decolorat :)

      Delete
  34. Replies
    1. Bună,

      Îl poți comanda online de aici: http://www.vok.ro/par/indepartare-vopsea/colourb4-extra.html

      Zi faină,

      Ioana

      Delete
  35. im magazinele din Moldova nu il gasesc

    ReplyDelete
  36. Bună. .în seara asta am sa folosesc și eu color B4 dar am câteva suvite decolorate la salon...oare cum va ieși pe ele?!?!

    ReplyDelete
  37. Bună! Dacă ai vopsea pe ele, va curge vopseaua și vei rămâne cu șuvițele blonde (blondul ăla decolorat). Dacă nu, nu vor păți nimic, vor rămâne la fel.

    ReplyDelete
  38. Bună Ioana, m-am vopsit pentru prima oara acum 2 luni, în roșcat și vreau sa revin la culoarea mea naturala. Am văzut pe net ca exista mai multe tipuri de color B4. Cel puțin ambalajul. Întrebarea mea este dacă trebuie luat un anumit tip de colour B4, în funcție de cum suntem vopsite? Mulțumesc frumos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Ede,

      Eu știu că la noi este disponibilă doar varianta Extra, cea pe care am folosit-o și eu. Și se găsește în magazinele DM sau aici: http://www.vok.ro/par/indepartare-vopsea/colourb4-extra.html. În funcție de cât de lung e părul, ar fi bine să ai 2 cutii, ca să îți ajungă. Sau să o folosești pe a doua în caz că nu iese toată vopseaua din prima. Deși la tine nu ar trebui să fie probleme, având în vedere că este prima vopsire și nu ți-ai chinuit părul mult.

      Delete
  39. Buna. Eu am folosit produsul ieri si nu sunt indeajuns de multumita de rezultat. Daca ar fi sa incerc din nou , cand ar fi indicat s o fac pentru a nu afecta parul f tare ? Mersi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă folosești măști hidratante înainte, eu zic că îl poți folosi din nou după o săptămână. Dar depinde foarte mult de cum îți simți tu părul și dacă tu crezi că va rezista (în funcție de cum s-a simțit după primul tratament).

      Delete
  40. Buna. Am fost vopsita brunet un an dupa care m-am vopsit cu un saten mai deschis sperand ca poate se mai deschide (prost gandit) si normal ca nu s-a prins decat la radacini care erau crescute iar acum am folosit produsul, am o nuanta apropiata de cea naturala (saten inchis) dar la radacina mi-a iesit un morcoviu urat care presupun ca e de la acea vopsea saten deschis. Oare daca as mai folosi inca o data produsul as scapa de acel portocaliu morcoviu sau sa folosesc o vopsea apropiata de nuanta mea naturala?

    ReplyDelete
  41. Buna. Eu sunt bruneta natural. Oare il pot folosi? Posibil sa se deschida parul? Multumesc

    ReplyDelete
  42. am folosit colour b4 conform instructiunilor si am reusit cu vrio sa-mi DISTRUG parul in asa masura incat a fost necesar sa ma TUND foarte scurt deoarece atat de tare a fost deteriorat. nu folositi , daca vreti sa mai ramaneti cu PAR in cap.

    ReplyDelete
  43. Buna! Eu sunt blonda cu restuei de saten... dupa decolorare ma pot vopsi imediat s au trebuie sa astept o perioada? Multumesc pt raspuns

    ReplyDelete
  44. Eu suntvopsita si decolarata in cap ..miam facut singura acasa un balayage cu pudra decoloranta,nu mia placut cum a iesit apoi am aplicat o vopsea mahon...sa dus de pe par arata cam spalacit...cw culoare miar iesi daca folosesc peodusul? Am mult pigment rosu pe toata lungimea parului si nush cum sa il scot..ma poti ajuta te rog cu un sfat?!

    ReplyDelete
  45. Eu am folosit COLOR OFF- decolorant rusesc fara amoniac , el decoloreaza parul fara sa il arda , gasiti detalii si poze pe pagina de facebook: Color off- decolorant pentru par fara amoniac ❤❤❤

    ReplyDelete
  46. Eu am folosit COLOR OFF- decolorant rusesc fara amoniac , el decoloreaza parul fara sa il arda , gasiti detalii si poze pe pagina de facebook: Color off- decolorant pentru par fara amoniac ❤❤❤

    ReplyDelete
  47. Eu am folosit COLOR OFF- decolorant rusesc fara amoniac , el decoloreaza parul fara sa il arda , gasiti detalii si poze pe pagina de facebook: Color off- decolorant pentru par fara amoniac ❤❤❤

    ReplyDelete
  48. Eu am folosit COLOR OFF- decolorant rusesc fara amoniac , el decoloreaza parul fara sa il arda , gasiti detalii si poze pe pagina de facebook: Color off- decolorant pentru par fara amoniac ❤❤❤

    ReplyDelete
  49. Buna!de cate ori se poate folosi produsul ca sa scapi de culoarea nedorita?

    ReplyDelete