August 1, 2014

Daily Essentials - Makeup


M-am gândit să încep o nouă serie de postări: Daily Essentials. E un fel de favoritele lunii/momentului, cu produsele pe care le îndrăgesc și pe care le folosesc cel mai des.




Încep cu machiajul ochilor, pentru că în acest fel las timp cremei cu SPF să se aşeze. Aplic primerul de la Radiant (da, încă mai am o grămadă - am scris despre el aici), apoi trasez o linie fină cu creme eyeliner-ul de la elf, nuanța Coffee (încă nu s-a uscat și are mai bine de un an), folosindu-mă de Accent Brush. Aplic același produs și pe sprâncene - pentru definirea lor și umplerea golurilor, cu Brow Brush-ul de la Real Techniques (am scris despre pensule aici). Ultimul pas e aplicarea rimelului - favoritul actual e Big & Daring de la Avon - review aici.



După ce termin cu machiajul ochilor, aplic fondul de ten Illuskin de la Oriflame (în curând îl termin și-mi iau o sticluță nouă) cu pensula Expert Face Brush (detalii aici și aici). 



Aplic concealer-ul de la Flormar în nuanța 01(review aici, se pare că vara asta mă înțeleg de minune cu el), în forma unui triunghi întors sub ochi și imediat sub sprânceană - pentru a ilumina zona. Pentru asta mă folosesc de Deluxe Crease Brush.



Fixez totul cu pudra translucidă Stay Matte de la Rimmel London, cu ajutorul Powder Brush-ului de la Real Techniques.



Ultimii pași: aplic bronzer-ul Ohh!Tan So Fine de la Miss Sporty (detalii aici) pe lateralele nasului, sub pomeți și puțin pe tâmple, apoi aplic blush-ul de la Inglot în nuanța #45 (I it!)

Pentru buze aleg (de cele mai multe ori) un balsam, însă am zile când îmi place să pun accentul ăla de culoare și atunci, în funcție de starea de spirit, mă orientez după ceva din mica mea colecție de rujuri- prezentată aici.





Care sunt produsele tale go to pentru machiajul zilnic?

6 comments :

  1. Eu aleg zi de zi BB cream sau CC cream si rujul gen creion de la Sisley, Phytolip Twist :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana-Maria,

      Ție îți permite tenul să folosești doar BB sau CC, nu ai semne, ești norocoasă :) Mai folosesc și eu uneori, când tenul are zile bune și nu am nevoie de cine știe ce acoperire. Eu fără rimel nu cred c-aș vrea să ies din casă :) Te pup!

      Delete
  2. Fondul de ten e folosit la maxim, la fel si la mine! Imi place tare mult. :D
    Eu ma simt ok cu fard de sprancene, rimel, fond de ten si putin dermatograf estompat. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena,

      Am tras de el cât am putut, dar l-am terminat acum două zile. Asta după ce l-am deschis și am scobit tot ce se putea scobi :)) Foarte mult mi-a plăcut, abia aștept să iau unul nou și sper să ne înțelegem la fel de bine în continuare. Te pup!

      Delete
    2. Wow, la mine e abia la jumatate. Nu il folosesc zilnic, ca doar e vacanta! :)) :*

      Delete
    3. Eu am încercat să mă-ndemn să merg la birou nemachiată, dar nu-mi iese :)) Așa că îl aplic zilnic. Totuși, m-a ținut bine (din martie până în august). În concediu îmi las și eu pielea să respire, I plomise! :D Ti pup :*

      Delete