August 4, 2014

Ambre Botanicals Bath Oil - New Love


Presupun că uleiul de baie nu-ți e străin, cel puțin nu cel de la Ambre Botanicals. I-am făcut loc în postarea cu idei de cadouri pentru vară și, la scurt timp după, l-am primit în dar de ziua mea. Prezentarea lui m-a atras ca un magnet și l-am mângâiat de câteva ori înainte să-l deschid, însă recunosc - habar n-aveam ce să fac cu el. Și nici nu-mi venea să-l folosesc, parcă era prea frumos așa. Însă i-am găsit nu una, ci șase întrebuințări. Bine, șapte - dar despre ultima scriu în zilele următoare.



Ambre Botanicals e un brand londonez specializat în îngrijirea organică, cu produse realizate manual și ambalaje...foarte atractive. O parte din produsele lor sunt disponibile pe site-ul GiftExpert, aici. Minunatul de față e un mix de uleiuri naturale și esențiale, cu proprietăți aromoterapeutice și efect revigorant - pentru că are rozmarin, cimbru și mentă.


Ambalajul e foarte simplu - o sticluță de 150 ml, însă efectul wow e dat de crenguțele de rozmarin și cimbru care plutesc în ulei. Nu conține parfum sau coloranți și nu a fost testat pe animale. E recomandată scoaterea plantelor după deschidere, însă eu le-am mai lăsat puțin - pentru că arătau prea bine.


Lista de ingrediente

Da, în poză sunt eu și da, asta e baia mea. Inițial mă gândeam să mă folosesc de baia altcuiva pentru ședința foto - căutam ceva vintage, eventual o cadă cu robinet aurit, pe marginea căreia să presar mini roze și alte buruieni, însă n-am avut succes. Apoi m-am trezit brusc din somn cu ideea de a merge la IKEA, însă m-am liniștit repede după ce mi-am dat seama că n-am cum să fac poze în spațiul lor de prezentare. 

Back to our story: băile aromoterapeutice pot fi un refugiu relaxant sau o experiență revitalizantă, în funcție de preferințe sau nevoi. Cantitatea recomandată e între 7-15 picături - eu am turnat din ochi și m-am bucurat de cea mai parfumată baie din ultimii ani (nu sunt adepta spumantelor de baie). Băile calde (nu fierbinți, pentru că alea te moleșesc de-a binelea) ajută la dilatarea vaselor de sânge și îmbunătățesc circulația sângelui, reduc oboseala și previn rigiditatea articulațiilor.

Uleiul de la Ambre are un miros foarte fresh, proaspăt, vesel și câteva picături au parfumat toată baia - chiar e un deliciu. După 20 de minute de bălăceală mă simțeam mai vioaie, chiar dacă am avut o zi cam plină pentru gusturile mele. Așa că recomand o baie din asta fie dimineața - înainte de o zi plină, fie seara - dacă te pregătești să mergi la vreun party sau vreo nuntă.
Dacă nu ești fană băi și n-ai răbdare să zaci (aici mă încadrez și eu, rare sunt dățile când optez pentru o baie), atunci poți folosi uleiul și la duș. După ce te-ai spălat așa cum faci în mod normal, torni 2-3 picături de ulei pe buretele de baie și-ți masezi pielea cu el câteva minute. Clătești, te ștergi și gata. Beneficiezi de același miros și de o piele hidratată, doar că timpul e redus. 

Atunci când e amestecat cu apă (fie că faci o baie, fie că-l aplici direct pe pielea udă), uleiul are capacitatea de a pătrunde cu mai multă ușurință în piele. Printre avantajele băilor sau dușurilor cu ulei se numără și hidratarea pielii. Cele câteva picături pe care le-am turnat eu în cadă au fost suficiente - am ieșit de-acolo mirosind a cimbru și a mentă, iar pielea era mai fină - nu am simțit nevoia să aplic cremă hidratantă după (time saver) - în compoziţie intră şi uleiul de macadamia. Ah, încă ceva: când vine vorba de pielea corpului nu am probleme, însă nu recomand aplicarea uleiurilor esențiale pe ten.

Varianta asta nu e testată personal, însă, în funcție de lista de ingredinte, de mirosuri - îl poți folosi și pe post de ulei de masaj - important e să aibă cine să-ți facă :) Relaxare pentru corp și minte dintr-un singur pas, plus hidratare. Mi se face poftă de-un masaj în timp ce scriu..



O altă variantă e să aplici o picătură de ulei în punctele de puls și să te bucuri de parfum. Eu am aplicat câteva picături și pe tălpi - având în vedere combinația de uleiuri, cred că e o alternativă dezodorizantă bună.

Bath Oil-ul ăsta e noua mea descoperire și iubire - chiar ajută la înlăturarea stresului și a oboselii, mai ales atunci când te bucuri de el în combinație cu o baie prelungită. Îmi place foarte mult cum miroase: cimbrul, rozmarinul și menta sunt și condimentele mele preferate, alături de busuioc - ca să-ți faci o idee despre aromele care-mi trezesc mie simțurile. În cazul în care ai preferințe asemănătoare, îl recomand cu căldură.

P.S. Uleiurile esențiale de mentă și cimbru sunt your go to atunci când vine vorba de țânțari. Pe mine mă plac foarte mult și e suficient să distribui câteva picături de ulei pe piele pentru a-i ține la distanță ♥

Cum arată baia perfectă pentru tine? Preferi uleiurile sau spumantele de baie?


6 comments :

  1. Poza cu tine in cada....este genialaaa! Chiar daca nu e vintage, a iesit super bine :P
    Si eu folosesc uleiuri, in general de argan, in stare pura..pacat ca n-are miros :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ira,

      Mulțumesc mult :D Cred că am să întregesc cumva colecția de uleiuri, îmi place mult cumse prezintă pielea după. De unde iei uleiul de argan? Te pup!

      Delete
  2. Eu n-am folosit pana acum si nu m-au atras uleiurile de baie pentru ca ma gandeam ca nu-si fac efectul doar la dus. :D Acum, ca am citit postarea ta ma tenteaza grav! Dupa ce mi-am facut de cateva ori scrub cu cafea si ulei de masline, ma gandesc ce bine mi-ar pica un astfel de ulei ♥
    Oh God, e bun si pentru tantari? M-au terorizat zilele astea! Toata sunt muscata!!

    Mi-a placut postarea si poza cu tine, cand am vazut-o chiar m-am intrebat daca esti tu. :)) Te-am recunoscut dupa par! :D
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena,

      Lasă pielea moale și nu e nevoie de cremă după - sincer, câteodată mi-e atâââât de lene să mă cremuiesc după duș sau baie, mă vait ca un copil care nu vrea să meargă la culcare :) E mult mai simplu cu uleiul. Și da, m-a ajutat cu țânțarii, pentru că și la mine trag fantastic și parcă nu m-aș da cu Autan înainte de culcare totuși :) Mă bucur că ți-a plăcut poza, chiar mă bucur :D Te pup! :*

      Delete
  3. Ce interesant! Iar poza din cadita e de revista. Pup!

    ReplyDelete