August 6, 2014

Recomandare: In loc de tus de ochi


Știi ce-mi lipsește mie din colecție? Un tuș negru, lichid. M-am gândit zilele astea că mi-ar prinde bine o dungă perfect trasată, parcă mi s-a făcut dor de clasicul şi elegantul negru şi am găsit rapid un înlocuitor cremos, rezistent și ușor de folosit.



Se întâmplă des (atunci când burdușesc sertarul cu cosmetice) să uit undeva în spate unele produse. Din fericire, există zile de curățenie, curiozitate maximă sau nevoia care te îndeamnă să mai scurmi după una-alta și atunci dai peste comori uitate. 

Glimmerstick-ul de la Avon e foarte cremos, se aplică cu mare ușurință, e foarte pigmentat și se fixează repede. Nu curge, nu se întinde și e destul de încăpățânat la demachiere. Din fericire pentru mine (nu-mi găsesc niciodată ascuțitorile când am nevoie de ele), accesul la produs se face prin rotire. Câteodată se înmoaie de la căldură și atunci când îl folosesc se rupe, dar rezolv rapid problema, punându-l câteva minute la congelator sau frigider.


E valabil 2 ani de la deschidere și costă 17 lei pe site-ul Avon. Mai jos am aplicat un singur strat - finish-ul e unul mat, prăfuit, însă din două straturi culoarea e mai intensă. În plus, poate fi folosit și în colțul extern ca fard: am desenat vreo 3 dungulițe pe care le-am blenduit cu o pensulă, pentru a intensifica un machiaj de seară.







M-am tot ferit de negru pentru că mi se pare dur şi am preferat să merg pe varianta soft, de maro închis. Însă, uneori, doar eyeliner-ul negru scoate din anonimat un machiaj. Partea amuzantă e că nu mai am îndemânare la a aplica o dungă perfectă direct cu creionul, căci m-am obişnuit să lucrez cu pensulele :) Tu ce foloseşti pentru codiţe?

4 comments :

  1. Folosesc negrul pentru ochi inca de la..15 ani. Atunci eram rockeritza si exageram, tata imi zicea ca arat ca o bufnita :D Intre timp am invatat sa-l aplic mai soft. Uneori mai folosiesc liner verde sau albatru, atunci cand n-am timp sa aplic fard si vreau ceva colorat. In rest, doar negru si cel mai usor il apic cu acele creioane tip carioca.
    Mi-au placut pozele behind the scenes :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ira, am avut și eu perioada aia, însă eu eram mai mult cu hainele decât cu machiajul. Se ruga mama de mine să-mi cumpăr pantofi și eu în plină vară mă certam că vreau bocanci (mari și negri). Verde aș pune și eu (am încercat și cu albastru), dar mi se pare că arăt de parcă am fost bătută - nu înțeleg de ce :)) Te pup!

      Delete
  2. Imi place de tine, pozele behind the scenes sunt geniale! =))) ♥♥♥

    Eu nu pot de fel sa fac codite cu creionul. Ba imi ies prea groase, inegale, etc. :))
    E interesanta poza cu masa, mai ca era sa nu ma prind ca era revista! :))):D
    Te pup, sexy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena, thank you! Mă prostesc des, ca un om mare ce sunt :) Poza aia e făcută pe pagina unui album foarte colorat, am vrut să scot în evidență creionul :) Pup back, beauty! :*

      Delete