September 12, 2014

BELLAPIERRE EYE GEL - IMPRESII DUPA 1 LUNA DE FOLOSIRE


Mai știi nebunia cu produsele bellapierre? Ei, mi-am dorit și eu să-l încerc și m-am înscris la concursul Laurei. Am avut noroc să-l câștig și să-l testez timp de o lună, căci a expirat la sfârșitul lui august.

Primul lucru pe care l-am observat a fost ambalajul frumos, cu capac de protecție și pompiță, recipientul din plastic dur, aerul elegant. Apoi am observat că are doar 15 ml și tot ambalajul ăsta mi s-a părut de prisos pentru o cantitate atât de mică. Dar trebuie să recunosc...arată tare bine în baie sau pe noptieră.


Termenul de valabilitate este de 24 de luni, iar prețul este unul destul de piperat: 272 lei.


Textura este de gel transparent, fără miros, foarte ușoară. Se absoarbe destul de repede în piele (depinde și de cantitatea folosită), însă e plăcut de masat și întins, iar finish-ul este unul mat. L-am aplicat seară de seară, câteodată doar în zona ochilor, câteodată pe toată fața. Hidratează foarte bine, iar pentru o persoană cu ten mixt, pe timp de vară, e produsul cu textura ideală. 


O singură mențiune mai am de făcut, pentru că-mi stă mie pe creier: banda argintie începe să crape și să se destrame în bucățele mici, care rămân pe palme. Nu e mare lucru, dar mă enervează, pentru că nu-i văd logica dacă nu e ceva care să rămână acolo unde a fost pus.


În afară de hidratare, nu am observat efecte extraordinare în privința liniilor fine din jurul ochilor, dar nici nu mă așteptam. Îmi place că hidratează, îmi place textura și l-aș folosi cu plăcere dacă ar fi mai budget-friendly. Însă mă bucur mult că am avut ocazia să-l încerc. Încă ceva: cosmeticele bellapierre nu sunt testate pe animale, ăsta e un alt plus.

Listă de ingrediente: Aqua, Glycerin (best), Butylene Glycol (good), Carbomer (good), Polysorbate 20 (good), Palmitoyl Oligopeptide (best), Palmitoyl Tetrapeptide-7 (best), Aloe Barbadensis Leaf Extract (good), Aminomethyl Propanol (good), Chamomilla Recutita Flower Extract (best), Cucumis Sativus Fruit Extract (good), Sodium Hyaluronate (best), Disodium EDTA (good), Sodium Polyacrylate (good), Disodium Cocoamphoacetate (good), Sodium Laureth Sulfate (good), Phenoxyethanol (good).

Tu ai încercat ceva de la bellapierre? Ce părere ai despre produsele lor?

5 comments :

  1. Hmmm...si eu am o chestie cu ambalajul, cred ca e logic fiindca e prima impresie; cred ca ar fi fost mai profi daca produsul ar fi avut recipient din sticla...in plus la pretul pe care il are, ar fi trebuit sa fie perfect din toate punctele de vedere...pe banii astia mai bine cumpar ceva de la un brand de lux :D...foarte faine pozele, pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, ai dreptate în tot ce spui, sunt de acord. Iar preţul e destul de ridicat, însă măcar are ingrediente bune :) Mulţumesc! Te pup!

      Delete
  2. OH! Asa ingrediente bune are? :) Am vazut nebunia creata atunci pe multe bloguri dar nu stiam ca-i asa buna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yap, cam aşa :) Da, a fost nebunie, cu testarea şi concursurile, aşa am ajuns să-l încerc şi eu :) Mi-ar fi plăcut să fie mai mare cantitatea, dar gelurile de ochi cam aşa au în general - 15 ml. Te pup!

      Delete