September 15, 2014

MASCA DE FATA CU ARGILA SUN RENAISSANCE


De când n-am mai povestit eu de o mască de față? Nu știu cum se face, dar la capitolul ăsta sunt foarte cuminte. Deși mi se scurg ochii după toate chestiile care țin de skincare, măștile îmi sunt relativ indiferente (chiar dacă le recunosc importanța). 



Sun Renaissance este o o gamă românească, marca Sun Wave Pharma și curpinde doar 9 produse de îngrijire, cele trebuincioase (demachiant, loțiune tonică, cremă de față, produse cu SPF etc.), printre care și o mască cu argilă. 


Produsul are un ambalaj simplu, cu capac de protecție și un gramaj de 50 ml. Prețul e unul decent, de 26 lei și o poți găsi aici.

Pretinde a fi mai blândă și mai poroasă ca alte măști, „îmbunătățește circulația sanguină și curăță pielea în profunzime”. Masca se aplică cu degetul sau o spatulă, se întinde și se lasă să acționeze 15-20 minute, apoi se îndepărtează cu apă. Eu o aplic cu degetele, e cea mai simplă variantă, dar merge și cu o pensulă plată pentru fond de ten (dacă ești fană a tipului ăsta de aplicare). Expiră la 6 luni de la deschidere.



Impresiile mele: Masca are parfum, e unul plăcut și ăsta a fost primul lucru pe care l-am sesizat (fiind obișnuită să folosesc produse nemirositoare în proporție de 80%). Textura e echilibrată, mult mai plăcută decât dacă ar fi să ghicesc eu proporțiile ideale pentru o mască cu argilă homemade.

Al doilea aspect demn de menționat: în primele 3-4 minute după aplicare, masca ustură. Eu bănuiesc că e de la argila de bentonită din compoziție, același ingredient din masca Indian Healing Clay, despre care am povestit aici


Curățare în profunzime nu am observat și nici nu știu exact ce anume ar trebui să însemne asta. Însă punctele negre de pe nas, care la mine sunt destul de ușor de îndepărtat, dispar. Cele de pe obraji, mult mai adânci, rămân acolo, ca o mărturie a faptului că tenul meu nu e perfect și nici nu va fi :)

Lasă pielea mai curată, mai plăcută la atingere, cu un glow specific măștilor cu argilă, însă vreau să menționez cu nu usucă pielea atât de mult ca altele. Cu toate astea, imediat după folosirea ei aplic o cremă hidratantă.


În concluzie o recomand, e o alternativă facilă la a amesteca praf de argilă cu apă, își face treaba și are un preț bun.

Listă de ingrediente: Active: Aloe Vera - 10%, fistic (Pistacia vera) - 2%, nucșoară (Myristica fragrans) - 1%, ulei de grâu germinat (Triticum sativum) - 0.2%; Excipienți: argilă albă - 22%, glicerină - 4%, carboximetilceluloză sodică - 2.5%, argilă de bentonită - 2.5%, pulbere Fuller's Earth - 1.5%, gumă arabică - 1.2%, oxid de zinc - 1.0%, hidroxietil celuloză - 0.5%, apă demineralizată q.s., 2-fenoxietanol - 0.5%, EDTA disodic - 0.1%, acid citric - 0.2%, colorant (oxid galden de fier) - 0.1%, parfum - 0.3%.

No comments :

Post a Comment