October 17, 2014

FOND DE TEN CARELINE BIOGENIC // REVIEW



Sunt datoare cu câteva cuvinte despre fondul ăsta de ten de foooarte mult timp. I-am făcut o scurtă introducere aici, însă nu l-am prea folosit. Pe atunci mi se părea că e cam închis, așa că l-am uitat în sertar. Nuanța primită (Light 601) este cea mai deschisă din cele disponibile, însă nu aș recomanda-o persoanelor cu pielea foarte-foarte albă, cu toate că se adaptează binișor.


Mi-a plăcut în schimb ambalajul din sticlă, cu pompiță și căpăcel de protecție. Și acum să trec la partea de interes: are o textură destul de groasă, care se întinde greoi. Cel mai bine merge aplicat cu degetele (căldura lor ajută la o mai bună distribuire) sau cu un beauty blender umezit, însă în strat subțire, căci altfel lasă aspect cakey. Având și putere de acoperire foarte mare, nu l-aș recomanda nici celor cu ten uscat, căci tinde să evidențieze orice porțiune uscată sau descuamată. 

Trebuie întins repede, altfel se usucă și fixează rapid și e greu de mișcat după. Acoperă foarte bine cearcănele, semnele roşii, cicatricele şi uniformizează nuanța tenului. Se adună nesimțit în pliuri, în lateralele nasului și în aproape orice riduleț de expresie, deci mai trebuie verificat și întins din când în când (cel puțin la început).


În ceea ce privește rezistența, l-am purtat cu succes 10 ore, iar la finalul lor tenul arăta impecabil. Are finish mat și nu am simțit nevoia să culeg excesul de sebum decât după vreo 6 ore, iar atunci se vedea frumos - tenul avea o strălucire sănătoasă, nicidecum una dizgrațioasă. Se transferă pe telefon, dar foarte puțin. 

                          

Listă de ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane(good), Talc(good), Butylene Glycol(good), Trimethysoloxysilicate(good), Sorbitan Sesquioleate (good), Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone(good), Titanium Dioxide(best), Tribehenin(good), PEG/PPG-19/19 Dimethicone(good), Phenyl Trimethicone(good), Polymethylsilsesquioxane(good), Aluminium Hydroxide(good), Stearic Acid(good), Sodium Hyaluronate(best), Xanthan Gum(good), Sodium Dehydroacetate(good), Tocopheryl Acetate(best), Retinyl Palmitate(best), Dimethicone(good), Methicone(good), Disodium EDTA(good), Phenoxyethanol(good), Isopropylparaben(good), Isobutylparaben(good), Butylparaben(good), Fragrance(poor). May contain: CI 77491, 77492, 77499, 77891.

Lista de ingrediente e curată, singurul minus e parfumul - care e ultimul pe listă (și abia se simte). Cel mai mult îmi place faptul că rezistă foarte bine pe tenul meu, chiar și în zona T, care e uleioasă. Eu l-aș folosi doar seara, pentru vreun eveniment, căci atunci am nevoie de acoperire mare și rezistență, însă pentru zi mi se pare prea mult. Ziua prefer un ten cât mai puțin încărcat.

Produsul are 30 ml și, dacă te tentează, îl găsești aici.  Aș îndrăzni chiar să-l compar cu Lock-It Tattoo (căruia i-am făcut review aici), atât în privința plusurilor, cât și a minusurilor. Și recunosc cu bucurie că acum nu mai am nevoie de fonduri de ten cu acoperire mare. 

7 comments :

  1. eu cum nu-s experta in ale fondurilor de ten, cred ca mi-ar fi dificil tare sa-l intind uniform pe ten :)
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu o pensulă e ușor, iar cu un beauty blender e chiar floare la ureche :D Cel puțin din experiența mea :) Te pup, Claudia!

      Delete
  2. Arata bine aplicat, chiar daca se vede ca e putin cam mult pentru zi! And you are very very pretty! Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. În poze arată foarte bine! Și în realitate, dar de aproape se cunoaște, iar aici nu am reușit să surprind totul perfect :) Thank yooou! :*

      Delete
  3. Ce frumoasa esti! Sincer, cred ca ai unele din cele mai reusite poze fara machiaj pe care le-am vazut: ai si trasaturi frumoase, piele curata si "dai bine" pe lentila.
    Eu ies asa urat in poze, sunt nitel complexata si deci foarte atenta la pozele altora.
    Fondul de ten acopera bine, daca ai nevoie de asta cred ca e un mare plus. Totusi, asa cum ai scris si tu, nu ai nevoie de ea... Si eu ma cam feresc de putere de acoperire mare, prefer sa mi se vada un pistrui si textura pielii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adina, mulţumesc mult!.. :) Îmi place efectul ăla wow la fondurile de ten cu acoperire mare, dar şi mie-mi place de 100 de ori mai mult să se vadă textura pielii şi eventual pistruii. Din păcate, eu am doar câţiva pe nas, însă mi se par tare frumoşi şi mă bucur când îi văd (de obicei se arată vara). Nu mi se pare că ieşi urât în poze, chiar deloc. Îmi aduci aminte de mama, care mereu spune că iese urât în poze şi mie mi se pare aşa frumoasă. S-a şi decupat din câteva poze din tinereţe şi mie-mi pare rău, pentru că nu vedeam ce vedea ea :))

      Delete
  4. Multumesc, Ioana, esti o draguta! Eu nu postez cadre atat de largi cu fata mea pentru ca mi se pare ca iese distorsionata tare in poze, nasul iese cel mai aiurea! :))
    Eu imi cam urasc pistruii, imi place tenul cat mai neted si uniform, dar asta e, lucram cu ce avem.

    ReplyDelete