October 20, 2014

NOTD - WHITE CRUSH



Nu ştiu exact ce s-a întâmplat şi nici cum, însă m-am sucit în ceea ce priveşte culorile şi...trec printr-o fază. De la iubirea declarată pentru culori închise, de la entuziasmul anotimpului rece/ojelor în nuanţe sângerii, am ajuns să caut prin cutia cu bunătăţi oje...pastelate. Şi când am văzut baza albă de la OPI, am simţit că toate căutările mele au luat sfârşit. Da, de câteva zile îmi port unghiile în alb şi-mi place maxim.


Oja vine la pachet în colecția Neons by Opi - este o bază albă menită să facă sporească culorile neon. De data asta am folosit-o de sine stătătoare, aplicată în 3 straturi, plus unul de topcoat. Arăta bine din două, însă am vrut să fiu sigură că obțin un alb perfect. Partea bună e că se usucă repede, mai ales dacă straturile aplicate sunt subțiri.


Pensula mi-a oferit o aplicare perfectă, iar lacul a rezistat pe unghii 5 zile fără să sară, fără să se evapore la vărfuri. Și asta în condițiile în care am spălat, curățat, tastat și am șurubăit la două dulapuri de la IKEA (pe care le-am făcut de două ori, pentru că sunt încăpățânată și nu m-am uitat cu atenție pe instrucțiuni). 


Cu cât mă uit mai mult la ele, cu atât îmi plac mai mult. Recunosc că pentru „ședința foto” m-am lăsat inspirată de profilul Darei Muscat, pentru care am dezvoltat un adevărat crush. Îmi plac toate pozele ei, îmi place cum se promovează și-mi plac la nebunie bijuteriile pe care le creează (Aloha Gaia). Așa că după o săptămână de bălit, am decis să mai trec pe wishlist și altceva în afară de produse de beauty. Momentan, două inele și un colier.

În ultima vreme, wishlist-ul de cosmetice a fost preluat de cel general, care ține și de un proiect prea-mult așteptat și foarte entuziasmant: amenajarea apartamentului. Dormitorul deja a început să prindă contur și mă scald în imagini de pe Pinterest care-mi servesc drept sursă de inspirație pentru muuulte proiect DIY. Mai rămân holul, baia și sufrageria :)

Să ai o săptămână minunată și plină de inspirație! 

8 comments :

  1. E superba ! <3
    http://milionlineblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Eu caut de ceva timp o oja alba, sa devina perfect opaca din doua straturi, dar nu am gasit niciunde :(.
    Mult spor, sa iti amenajezi apartamentul cum iti place si sunt curioasa sa vad poze. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Dara! Sper ca pe măsură ce mai împodobesc golurile să fac și niște poze și să le servesc aici, poate inspir pe cineva :) Te pup!

      Delete
  3. Replies
    1. Hmmm, nu e deloc rea! Am ținut-o 7 zile, a sărit puțin de pe o unghie, atât. Am șters-o, am lăsat unghiile să respire și am aplicat-o din nou :))

      Delete
  4. Imi place mult cum vine pe unghii. Am incercat de curand si eu o combinatie de oja alba si niste paiete colorate, vorba ta, parca imi era dor de culori de vara chiar daca toamna port culori inchise. Pupici :*

    http://andreeamaria.com/jack-skellington-halloween-nails/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce faină e manichiura ta! ♥ Daa, nu știu ce s-a întâmplat..o fi dorul de vară, de soare, de cald, cert e că am reaplicat-o și nici nu mă uit la alea închise, săracele :)) Te pup!

      Delete