October 15, 2014

TRIED & TESTED: OMBRE NAILS




M-am gândit să încep o serie de postări de tipul tried&tested, pentru că de-a lungul timpului am tot dat peste diverse trucuri de beauty şi, dacă am timp să le aplic, de ce să nu împart rezultatele? Poza asta e salvată pe desktop-ul meu de ceva vreme şi în weekend am sacrificat un aplicator cu bureţel (oricum nu l-aş fi folosit la aplicarea fardurilor) pentru a încerca ombre nails. Până acum nu am purtat aşa ceva, chiar dacă modelul ăsta e old news.


Baza a fost o ojă verde închis de la Flormar (e una din ojele prezentate şi în tag-ul arome de toamnă), iar ca nuanţă deschisă am folosit o ojă galben-verzui de la OPI (swatch aici). După ce m-am jucat cu burețelul, am aplicat un strat de OPI Top Coat (care-mi place foarte mult), pentru a nivela unghia şi a oferi luciu. M-am rezumat doar la degetele inelare.


V-aţi folosit de trucul ăsta până acum? Mi se pare o variantă mult mai uşoară decât cea cu bucăţica de burete, tocmai pentru că am mai multă precizie şi evit să murdăresc zona de lucru.

6 comments :

  1. Love this sponge applicator idea! Gotta try this ASAP :D

    ReplyDelete
  2. Da, am incercat chestia asta, insa cu trei culori in degrade si a iesit super. Si da, este muuult mai bine fata de buretele patrat care te murdareste de oja peste tot. Asta e micut, bun, perfect si precis. Bravo, rezultatul este cute. Te pup!

    http://andreeamaria.com

    ReplyDelete
  3. Am incercat o singura data sa fac ombre cu burete normal si nu mi-a placut deloc ce a iesit. Asa ca am cam preferat sa aplic o culoare simpla, eventual cu ceva sclipici deasupra.
    E buna ideea, de ma mai apuca vreodata poftele de ombre trebuie s-o tin minte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You do that! Şi eu am încercat cu o bucăţică de burete, tăiată dintr-unul mare pentru spălat vase :)) Stratul ombre era tare denivelat şi nici cu topcoat nu am reuşit să fac unghiile să arate mai bine. În plus, mie mi-e tare greu să scot oja pe pe piele, iar aplicatorul ăsta oferă precizie şi nu mă mozolesc :) La fel de crunt a fost şi cu marble nails, mă murdărisem până la jumătatea degetelor şi am zis că nu mai fac :) După ce că stai o grămadă să faci fiecare unghie, mai stai şi să cureţi după..

      Delete