October 13, 2014

RUTINA ACTUALA DE INGRIJIRE A PARULUI



M-am tot lamentat pe blog despre starea părului meu după ce am reuşit să-l aduc la stadiul de lână, însă am o serie de produse care au reprezentat baza în a-l aduce într-o condiţie decentă, de care sunt foarte mulţumită. Despre unele produse de păr am scris deja, iar cele din articolul de faţă urmează să beneficieze de review-uri în viitorul apropiat.


N-o lungesc foarte mult acum, iată care sunt acestea:

♥Şampon Mane'n Tail Deep Moisturizing Shampoo - aici
♥Balsam Mane'n Tail Deep Moisturizing Conditioner - aici
♥Mane'n Tail Maximum Herbal-Gro - aici
♥TRESemme Thermal Creations Heat Tamer - aici
♥Aussie 3 Minute Miracle Shine - aici
♥Now Solutions Coconut Oil - aici
♥Tratament Moroccanoil - aici

Ca să-ţi faci o idee despre cât de bine arată părul meu acum, am încropit nişte colaje cu o serie de selfie-uri făcute cu telefonul (de acolo şi calitatea precară a pozelor, also go ahead and laugh şi zi-mi că tu nu te strâmbi la poze). Ok: în prima poză sunt eu (uh, Captain Obvious) după ce am scos multele culori din păr cu ajutorul Colour B4. Aşa arăta părul meu fără pic de balsam sau ulei. În a doua imagine eram mov din nou, iar poza e făcută după un tratament de 45 minute cu masca de la Kallos, despre care am scris deja aici.


Timpul a trecut, produsele şi-au făcut treaba, iar părul meu a început să arate din ce în ce mai bine. Prima poză e făcută după ce am vopsit părul cu ciocolatiu şi şaten şi a fost bălsămuit cu Mane'n Tail. Ultimele două poze sunt de săptămâna trecută, după ce am folosit balsamul Aussie şi câteva picături de Moroccanoil. L-am lăsat să se usuce natural şi l-am aranjat cu degetele. 

Pentru vârfuri folosesc ocazional gelul de la Mane'n Tail, iar dacă-mi usuc părul cu foehn-ul (sau mai îndrept vreo şuviţă cu placa) aplic TRESemme înainte. O dată pe săptpmâna îmbuib podoaba capilară cu ulei de cocos, pentru cel puţin 2 ore. 


Se observă o diferenţă, nu? Părul meu e mai lucios, muuult mai moale, mai uşor de aranjat, nu mai stă ca o mătură, nu e sârmos, e fin şi plăcut la atingere. P.S. Ultima combinaţie (Aussie şi Moroccanoil) îmi place cel mai mult. 

Cu care din produse ar trebui să încep seria de review-uri?

6 comments :

  1. Ai un par de invidiat. Tare mult m-ar interesa primele 2 produse din lista , mai ales balsamul fiindca mi-as dori sa le comand si eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc de compliment, Cris! Începe să-şi revină şi se simte :) Cele două de la Mane'n Tail să fie atunci :D

      Delete
  2. chiar se vad diferentele. Incepe cu samponul si balsamul mane`n tail, ca poate mi-l comand si eu :)
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-a adjudecat, Claudia! Recunosc, abia aşteptam să scriu despre ele, dar le-am testat întâi, ca să fiu sigură de ceea ce spun :) Te pup!

      Delete
  3. Sunt curioasa cum sunt samponul si balsamul, desi am emotii cand e sa incerc orice sampon, am un scalp sensibil ca o mimoza, se revolta repede cu mancarimi.
    Mi-ar placea sa incerc Morrocanoil, eu folosesc Chi de mai bine de doi ani si imi place mult, insa curiozitatea exista, desigur.
    Se observa clar diferente si progrese semnificative ale aspectului parului tau. Am avut si eu diverse stadii de distrugere (nu l-am decolorat blond, insa i-am facut alte cateva), cuvantul cheie e hidratare si uite asa mai repari din ce ai stricat, nu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da! Fără uleiuri şi balsamuri nici nu ştiu dacă aş mai avea păr, sincer. Azi am scris despre Moroccanoil, a fost ok, dar nu sunt convinsă că-şi merită banii şi the hype. Cât despre şampon, eu nu am prea avu probleme cu mâncărimile până după bleach bath, când am amestecat şampon şi decolorant, am tuflit amestecul peste tot şi l-am lăsat vreo 40 minute parcă. Din punctul ăla s-a întâmplat ceva şi mă mai sâcâie câteodată. Ştiu că Georgiana de la Georgia's Mirror are recomandări de şampoane pentru scalp sensibil, ea asta vânează mereu :)) Eu aştept să revină lucrurile la normal :)

      Delete