October 10, 2014

CURRENTLY LOVIN' ♥ DARK COLORS

Puțină nostalgie, puțin Pinterest, puțină inspirație după articolul Ștefanei și așa s-au născut câteva colaje tomnatice, în care în rolurile principale se află cele mai purtate farduri din ultimele zile. Cu excepția roșului de care vorbeam aici (și a rujului de aici), am început să fac abuz și de fardurile de pleoape. Cu cât mai închise nuanțele, cu atât mai pe gustul meu.


Multă vreme m-am ferit de albastru. Cumva mi se pare că nu arată bine, însă am o nuanță de albastru roial pe care-o pot face să arate decent, mai ales în combinație cu un auriu frumos. Cele două farduri de mai jos sunt ambele Farmasi, mari, parfumate discret, pigmentate și satinate, deci prietenoase la aplicare. 

Farmasi 03// Farmasi 13

Nu putea lipsi nici fardul burgundy de la Inglot, față de care mi-am declarat deja iubirea și pe care reușesc să-l introduc în aproape orice machiaj (căci merge în atâtea combinații și dă un twist frumos culorilor). Fardul de obraz e aproape nelipsit, face casă bună cu bronzerul de la Miss Sporty (#Perfect Brunette) și dă viață pielii palide.

Inglot fard #450// Blush #45

Cum aș putea omite nuanțele de maro? Combo-ul de mai jos e probabil cel la care apelez de cele mai multe ori. Un fel de smokey eyes mat, discret și diafan, care-mi permite să port pe buze orice culoare, fără să arăt ca un brad de Crăciun. Fardurile sunt de la Flormar, mi le-am dorit mult, le am, fac abuz de ele și abia se cunoaște. Pe cel închis am reușit să-l aranjez, dar văd că se ține bine încă.

Flormar M06//Flormar M07

Am început ușor-ușor să ies din faza mea cu movul, dar nu pot lăsa de izbeliște fardurile adunate pe-atunci. Cel Paese mi-a intrat la inimă, e mat și lucrez ușor cu el. Cel de la MUFE e mai colorat, mai îndrăzneț și e folosibil cu precădere seara, cel puțin în cazul meu.

Fard Paese//MUFE S-924

Și nu puteam omite cele două farduri cremoase The One by Oriflame, cu care mă înțeleg bine în continuare și care-mi rezistă perfect cu primer. Nuanța Olive Green e în topul preferatelor acum, combinată cu buze nude sau gloss.

Olive Green//Intense Plum

Care din nuanțele astea e pe gustul tău? Și care e machiajul la care apelezi toamna asta? În mod absolut întâmplător, am început să-mi fac timp dimineața și pentru farduri, deși înainte mă rezumam doar la a trasa o linie de tuș/creion.

8 comments :

  1. Vai ce-mi plac nuantele alese de tineee! Am si eu un fard Flormar de muuult timp, il folosesc aproape la fiecare machiaj si abia se vede ca am consumat din el :)) sunt o minune fardurile astea. Apropo, poate pui un machiaj pe blog cu albastrul ala <3 chiar sunt curioasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ştefana, chiar aş pune :) Sper să am timp de poze în weekend (şi eventual lumină bună). Pupici! :*

      Delete
  2. am incercat farduri paese si imi plac mult. week end placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stella, eu îl am doar pe ăsta, dar m-a convins. Când voi simţi nevoia să lărgesc colecţia de farduri, sigur voi lua şi de la paese :D Te pup!

      Delete