October 8, 2014

SHORT REVIEWS #2


Continui seria review-urilor scurte, iar de data asta e vorba despre fonduri de ten: produse despre care voiam să vorbesc de mult timp, dar nu am reușit să leg cuvintele. Pozele așteptau cuminți lumina zilei și astăzi m-am hotărât să le bag în această categorie. Voi face trecerea de la texturi lichide la texturi mai groase, semi-cremoase.



Revlon Colorstay a stat mult pe lista de așteptare, în special în perioada în care aveam probleme destul de serioase cu acneea și roșeața. Mi se părea că e singurul produs care mă va face să arăt așa cum trebuie/așa cum îmi doresc. După multe review-uri citite, am hotărât să-l iau, deși nu am prea nimerit nuanța (150 Buff e puțin mai deschisă decât ce-mi trebuie mie). Partea bună la fondurile de ten mai deschise e că le poți face să arate bine cu puțin bronzer aplicat strategic. Varianta mea a fost cea pentru ten normal/uscat şi m-am înţeles bine cu ea.


Din amintiri menționez că are o textură lichidă ușor de distribuit, cu care poţi lucra (nu se usucă imediat), pătează pensulele și burețeii aplicatori (de-mi venea să le arunc în loc să le spăl), are rezistență destul de bună - pe mine m-a ţinut şi 9-10 ore, luceşte după vreo 5 (după care interveneam cu un şerveţel, ca să nu-l văd cum se dizolvă). Totuși, puterea de acoperire m-a impresionat de la al doilea strat de fond de ten aplicat. Îmi aduc aminte că la prima aplicare am fost chiar dezamăgită. Cumva, ăsta ar fi un plus: dacă vrei ceva light, aplici un singur strat, dacă ai nevoie de mai multă acoperire, revii şi cu al doilea.


Nuanţa 150 Buff are subton gri, dar se adaptează. Uniformizează bine tenul, însă se cunoaşte: e greoi, nu chiar ca o mască, dar pe-acolo. Se observă în special în zona buzei superioare şi pe lateralele nasului. Rezistenţa la transfer e medie: se ia pe telefon, dar nu la fel de mult ca altele. Mi-a displăcut profund lipsa pompiţei și de fiecare dată scăpam mai mult produs decât aveam nevoie/aplicare. L-aș fi transferat în alt recipient, dacă aș fi avut unul. În rest, am fost destul de mulțumită, însă nu pot spune că m-a dat pe spate. Preţul e şi el destul de mare (în jur de 70 lei pentru 30 ml).


Nici Stay Matte nu se mai află în colecţia curentă de makeup, deci tot din amintiri scriu. Încep cu faptul că mi-a plăcut. Pentru 25 lei şi 30 ml e un fond de ten bun (eu îl luasem şi la reducere, cu vreo 16 lei parcă). Am avut nuanţa 103 True Ivory, cu subton galben, singura nuanţă pe care-am nimerit-o super aproape de ce-mi trebuie mie. 


Textura este de spumă lichidă, însă una destul de groasă, cremoasă. Se întinde uşor, eu îl aplicam cu degetele, căci cu o pensulă riscam să-mi las dungi. Având textură mai groasă şi finish mat, are aspect cakey, încărcat, în special în jurul gurii şi pe lateralele nasului, unde se şi strânge. Aplicat în strat subţirel, scăpam cu un aspect natural. Acoperirea este medie spre mare, uniformizează foarte bine nuanţa tenului, zona T luceşte după vreo 5 ore (ceea ce e foarte OK). Mi-a rezistat pe ten în jur de 7-8 ore fără probleme, însă se ia pe telefon.


Ambalajul e OK, deşi fondul de ten iese din tub, murdăreşte interiorul capacului, apoi se transferă pe restul tubului şi ajunge să fie murdar, exact ca-n poze. Cu toate astea, mă repet: îmi place. E ieftin, îşi face treaba bine, e rezistent (atât cât îmi trebuie) şi cred că-l achiziţionez pentru iarnă (fiind alergică la frig, I turn red all over şi am nevoie de un fond de ten cu acoperire mare).

Ce părere ai despre cele două? Ce alte fonduri de ten cu acoperire medie/mare recomanzi?

4 comments :

  1. Pe primul nu l-am încercat că m-a îndepărtat faptul că nu are pomiță dar și pentru că părea cam greu. Pe al doilea l-am recumpărat pentru că îmi place felul în care se comportă pe tenul meu. Problema cu transferul pe telefon o am la orice fond de ten încercat. Indiferent că folosesc un strat sau două, cu pudră sau fără,

    Un fond de ten care mie mi-a plăcut a fost Wake me up de la Rimmel. De fel nu mă împac bine cu orice produs Rimmel dar fondul lor de ten chiar mi-a plăcut. Mi-au mai fost pe plac și perfect match de la L'oreal și am încercat și Infaillible tot de la ei dar nu îmi mai este bună nuanța și trebuie să îl folosesc în combinație cu un fond de ten mai deschis.

    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, mă bucur că-mi împărtășești părerea despre Stay Matte :) Wake me up-ul nu l-am încercat, Perfect Match-ul parcă l-am testat la un moment dat, dar nu m-a dat pe spate, iar Infaillible l-am avut tot într-o nuanță foarte închisă, însă nu l-am putut deschide suficient. Totuși îmi aduc aminte că mi-a plăcut mult la aplicare și tenul arăta destul de sănătos, glowy cumva. Te pup!

      Delete
  2. Pe cel Rimmel l-am incercat si eu dar mi s-a parut mult prea cakey, rareori am reusit sa il aplic astfel incat sa arate bine si cat mai spre natural. Intr-un final am renuntat la el dar mi s-a parut ok din alte puncte de vedere si placut pe ten.
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu cp l-ai avut, după ce l-am văzut la tine am dat fuguța să-l caut :) Sincer, tu nici nu prea ai nevoie, eu am semne (încă!) pe care trebuie să le acopăr. Te pup și eu!

      Delete