October 6, 2014

WHEN IN DOUBT...WEAR RED


Zilele de luni au și ele farmecul lor. Dacă nu reușești să-l vezi, înseamnă că ai nevoie de ceva care să te ajute să treci hopul către zile mai bune. Ca o recomandare de luni: poartă roșu.


Am o săptămână de când îmi admir unghiile roșii și mi le asortez cu rujul. E gestul ăla superficial pe care-l faci pentru a te simți mai bine, mai puternică, mai vie, mai colorată.


M-am gândit să surprind noua mea iubire pentru accentele roșii, să le aduc lângă...Marilyn, pentru că cine poartă un ruj roșu mai bine ca ea? 


Despre rujul Luxe by Avon #Designer Red am mai scris aici, mă fascinează ambalajul elegant și rezistența lui. Despre OPI Over & Over a-Gwen urmează să scriu mai multe într-un articol viitor.


Tu la ce trucuri beauty-related apelezi când vrei să-ţi ridici moralul? Îți doresc o zi de luni minunată!

6 comments :

  1. mie imi plac ojele rosii, dar un ruj rosu n-am incercat niciodata!
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, nici eu nu purtam roșu până de curând. Mi se părea o culoare prea puternică, iar acum nu mă mai despart de ea :))

      Delete
  2. Ambele bifate, insa la mine totul incepe cu o imbratisare, cu muzica si apoi cele doua, impreuna sau separate.

    ReplyDelete
  3. Rujul asta il am si eu si atunci cand il port am mult mai multa incredere in mine, insa o oja rosie de la OPI imi doresc de mult, mult timp. Te-am nominalizat aici http://andreeamaria.com/tag-would-you-rather-beauty-edition/.
    Te pup :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact ăsta e sentimentul de care vorbeam :D Mulțumesc mult de tag, Andreea! Mă ocup de el în weekend, abia aștept! Te pup :*

      Delete