November 28, 2014

NOTD - KEEP CALM & GO FOR A WALK


Am achiziționat o ojă nouă, nu pentru că aș fi avut nevoie, ci pentru că promitea să-și schimbe culoare în funcție de temperatură - how interesting, right? Oja face parte din gama Hello Autumn by essence/Thermo Effect și este în nuanța 01 - Keep calm & Go for a Walk. Are 8 ml și a costat în jur de 12 lei. La raft erau disponibile și alte nuanțe, dar asta mi s-a părut cea mai drăguță.


Pensula e suficient de lată pentru a permite o aplicare precisă și ușoară, chiar nu mi-a dat bătăi de cap, iar oja se usucă destul de repede - WIN! La aplicare are o nuanță frumoasă de corai-portocaliu, o nuanță caldă, dulce de care m-am îndrăgostit. Imediat ce am scos mâinile pe geam, la aer rece, culoarea s-a transformat într-un nude-spre-maroniu. Dovada?


Recunosc că toată săptămâna am stat cu ochii pe unghiile mele - fără să vreau. Când veneam de afară erau nude, imediat ce mă încălzeam și mă relaxam, se transforma în culoarea de care m-am îndrăgostit la prima aplicare. Ba mai mult, s-a întâmplat ca uneori să am culori diferite pe unghiile de la aceeaşi mână.


Ai încercat vreo ojă cu efect thermo? Cum ți se pare ideea, ai purta o astfel de ojă?

5 comments :

  1. Eu o am pe unghii chiar acum. Initial am crezut ca nu se intampla nimic, pana am facut turturi intr-o statie intr-o dimineata. Chiar imi place!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar se întâmplă, muhahaha :)) I love it too, e tare faină, mai ales pentru birou :) Pupix!

      Delete
  2. frumoasa nuanta! nu am incercat dar sunt tare curioasa cu ojele termo!

    ReplyDelete
  3. Super cool! De unde ai achizitionat-o?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it is! Am luat-o din Auchan Afi, de la secţiunea de cosmetice. Pup!

      Delete