November 26, 2014

DECO IDEA: CUM SA PRINZI FOTOGRAFII PE PERETE (FARA SA BATI CUIE)

Am tot spus că încep să mai scriu și articole care să vizeze proiectele mele DIY - cele care țin de casă. Tot căutând inspirație, am dat peste o idee simplă și drăguță de a decora pereții cu fotografii, însă fără să bat cuie - stau în chirie și n-aș vrea ca la plecare să-mi răpesc din timp pentru a astupa găurile. 


Așa că am recurs la ceva mai simplu și mai de efect: cârlige pentru rufe. Inițial am vrut cârlige din lemn, pe care să le vopsesc în auriu sau argintiu, dar m-am răzgândit și le-am ales pe cele colorate, din plastic, ca să fie mai vesel.

Ai nevoie de:
..................................................................................................................................................................................................................................
cârlige de lemn sau plastic
..................................................................................................................................................................................................................................
foarfecă
..................................................................................................................................................................................................................................
bandă dublu adezivă
..................................................................................................................................................................................................................................


Am tăiat bucăți mici din banda dublu adezivă și le-am lipit pe spatele cleștișorilor. Apoi am dezlipit folia de protecție și am fixat cleștii pe perete, cu arcul în sus și direcția de deschidere în jos. Și gata. Am făcut câteva colaje cu Marilyn, le-am printat pe o coală mai groasă și le-am prins. Et voilà!


Dacă doreşti, le poți schimba locul foarte uşor și, bineînțeles, le poți folosi pentru alte lucruri, nu doar fotografii - de exemplu, pentru a prinde curele sau eșarfe ușoare. Sau le poți prinde pe frigider pentru bilețele, liste de to-do sau rețete. 

So, yay or nay?

12 comments :

  1. Geniala idee!!! Am sa urmez sfaturile...cred ca voi opta pt clipsurile aurii si argintii! Abia astept si alte articole pe tema aceasta!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să îmi trimiţi poze dacă le pui :D Te pup!

      Delete
  2. Ce idee buna! Arata super ... multumim de sfat.

    ReplyDelete
  3. Singurul downside este ca e posibil ca la dezlipirea clestilor de pe pereti, banda dublu-adeziva sa preia si o bucata de lavabila. Am mai lipit diverse chestii cu dublu-adeziv si asta a fost rezultatul :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, se poate întâmpla. Depinde şi cum o scoţi, cu câtă grijă :) La astea nu e pericolul atât de mare, pentru că banda e tăiată în fâşii subţirele şi se poate îndepărta relativ uşor. Dar ştiu ce zici, am scos jumătate de perete la un moment dat încercând să dau jos o oglinjoară :))

      Delete
  4. Super ideea.. Mi-ai dat de gandit..ca si eu sunt in aceeasi situatie ca tine, stau in chirie,mi-as decora peretii dar n-as vrea sa-i gauresc.. mai ales ca imi place sa schimb lucruri... si poate mai stau pe-aici.. Multumesc pentru idee :-)
    Debora, www.farmacistonline.ro

    ReplyDelete
  5. Ce frumos!! Eu foloseam o chestie la o pastilina, special facuta pentru a lipi pe pereti lucruri usoare :)
    Dar ideea ta oricum e mai buna, au si clestii farmecul lor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă gândeam şi eu să încerc cu pasta aia albă - la birou o folosesc pentru foi de flipchart. E şi asta o variantă faină, poate pentru tablouaşe uşurele, ca să nu bat nimic :D Pup!

      Delete
  6. uaaa ce idee faina!!!! dar oare nu se ia varul de la banda aia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde cum o scoţi :)) Fiind subţirică, nu e atât de periculoasă. Eu sunt oricum păţiţă şi am prins schema în timp :) Pup!

      Delete