November 24, 2014

CHRISTMAS IS AROUND THE CORNER ♥ #2

Încep ziua de luni cu o nouă postare din seria ideilor de cadouri pentru Crăciun. De data asta am ales să merg pe culoarea verde - care întâmplător e și culoarea mea preferată. Verdele este culoarea naturii, semnifică trezirea la viață și este simbolul speranței, iar bradul mi se pare că reprezintă cel mai bine reînnoirea și rezistența. Bunătățile alese sunt mai jos:



1.  Unt de corp bio cu acid hialuronic Nourish - un unt de corp bio cu acid hialuronic și unt de shea, din gama Balance. Pentru răsfățuri la ceas de seară, după o baie lungă, fierbinte și relaxantă. E nevoie de ceva hidratant în perioada asta a anului, iar unturile de corp onctuoase îmi par cea mai inspirată alegere.
..................................................................................................................................................................................................................................

2.  Pernă decorativă - pernuța asta în formă de bufniță mi se pare adorabilă și merge pe post de cadou pentru oricine, indiferent de vârstă. O pată de culoare, numai bună de sprijinit capul pe ea la un film, pe canapea sau chiar pe scaunul de birou (suport pentru spate/gât). 
..................................................................................................................................................................................................................................

3.  Ceainic PUGG - e atât de simplu și frumos,iar nuanța asta de verde îmi place tare mult. Eu i l-aș da mamei, căci îl poate căra în dormitor și poate lăsa ceaiul la infuzat cât urmărește serialele ei, fără să stea cu grija lui și fără să se mai deplaseze la bucătărie după câteva minute (să nu cumva, Doamne-ferește, să rateze ceva important!)
..................................................................................................................................................................................................................................

4. Gomaj corporal Citrus Fresh - la întâlnirea de care povesteam aici am primit o mostră din gomajul ăsta și mi-a plăcut mult, așa că l-am inclus în listă. Particulele exfoliante sunt fine și fac treabă bună, dar mi-a plăcut că e gras, lasă în urmă uleiuri hidratante după clătire și e perfect pentru coate, genunchi și călcâie.
..................................................................................................................................................................................................................................

5.  Set ceai - n-am putut să nu includ setul ăsta. E format dintr-o cutie superbă, cu 10 sortimente de ceai, o ceașcă de porțelan și suport din ceramică. Am spus și data trecută că în ochii mei anotimpul rece merge mână-n mână cu ceaiul. Dacă nu știi ce să-i iei cuiva, mergi pe varianta asta. It's a safe one.
..................................................................................................................................................................................................................................

6.  Agendă Filofax - Am ochit-o de vreo două săptămâni, e verde și e pe lista mea de cumpărături. Coperta este din piele, e rezistentă și atunci când termini foile, le poți înlocui, păstrând coperta. Nu mai spun că are inele și poți introduce tot felul de separatoare și alte nimicuri colorate, ca să fie pe gustul tău sau al celui/celei care-o primește.
..................................................................................................................................................................................................................................

7.  Geantă River Island - o gentuță practică, frumoasă foc, într-o nuanță de verde închis, perfectă nu numai pentru sezonul ăsta. Dar acum o văd asortată cu un fular mare, împletit și mănuși din piele.


Ce-ai alege să oferi din ideile propuse?

11 comments :

  1. Arata diferit blogul sau visez? Anyway, very nice! Pernuta aia cu bufnita e cel putin adorabila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am făcut mici modificări pe ici-pe colo, am schimbat şi header-ul. Efectiv nu mă pot abţine şi o dată la câteva luni mai schimb ceva :)) Da, e tare frumuşică, m-a cucerit şi mi-a dat şi idei de cheltuit bani. Câteva pernuţe în plus nu strică :p

      Delete
  2. Produsele pentru corp, un mic rasfat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da, ambele! Am acordat atenţie sporită tenului, pentru că am avut probleme cu el, însă în ultima vreme îmi răsfăţ tot corpul :)

      Delete
  3. Maaaama, ce frumoasa si scumpa e agenda! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I knooooow, încă asta e mai ieftină. Cele mai late sunt şi mai scumpe. Dar e Filofax şi e minunată şi nu reuşesc să ies din filmul ăsta :)

      Delete
  4. Imi place geanta rau de tot! :)

    ReplyDelete
  5. Pernuta aia adorabila si setul de ceai mi-au facut raaau cu ochiul! Ce-or avea cu mine? Super ideile, Ioana! :* Pupici

    http://andreeamaria.com

    ReplyDelete
  6. eu deja am pregatit cadourile:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coco, împarte şi cu noi! Ce-ai pregătit? :D

      Delete