November 21, 2014

NEW IN

Of, îmi era tare dor să fac o postare de genul ăsta, cu produse nou intrate în rutinele de orice fel, însă trebuie să recunosc că în ultimele luni am fost nu cuminte, ci foarte cuminte din punct de vedere al cumpărăturilor și am terminat o mare-mare parte din produsele pe care le aveam prin casă.


Dacă mă citești, îți amintești probabil că am participat la workshop-ul de bloggăreală susținut de Ana-Maria, iar miercurea trecută s-a organizat o întâlnire cu fetele care au participat în toate sesiunile (- că nu știu cum să le spun altfel). M-am bucurat să revăd o parte din fete și să cunosc altele noi (chiar dacă le știu din online, acum am avut ocazia să put a face & a voice to the blog name). Mi-a fost greu, serios, pentru că sunt o timidă și o emotivă și mă fâstâcesc incredibil atunci când mă aflu printre oameni mulți și noi.

Dacă de dimineață mă simțeam bine în pielea mea, pe seară, în drum spre întâlnire am început să nu mai încap în haine, îmi transmirau palmele și îmi făceam tot felul de scenarii apocaliptice în care eu nu eram în stare să leg două vorbe cu un om pe care tocmai l-am cunoscut. Așa sunt eu până testez terenul, după care vorbesc ca o moară stricată. Ajunsă acolo m-am mai relaxat, mi-am luat una bucată caffe latte și-am stat de vorbă cu fetele despre toate prostiile.

Fotograful de eveniment a fost Ira

După vreo două ore şi ceva de stat la taclale, m-am văzut plecând spre casă cu mâinile pline...m-am bucurat ca un copil (în special de produsele din noua gamă Gerovital, care era deja trecută pe wishlist). 

Mostre, măști de față, parfumuri și deodorante, geluri de duș care miros demențial
Cutiuța de la Vichy e adorabilă și abia aștept să îndes nimicuri în ea
Superbități de la Estée Lauder - rimelul m-a cucerit (P.S. Kendall Jenner e noua față Estée)

M-am bucurat mult să o revăd pe Monica, de data asta în calitate de blogger de beauty full-time. Mi-a întins o cutie plină cu minuni, un gest de mulțumire care mi-a înmuiat inima și o felicitare pe care am citit-o în metrou (mai aveam puțin și-mi dădea o lacrimă, dar am zis să hold it together până acasă). Abia aștept să testez mostrele de la Sabon, până acum nu am folosit nimic de la ei.

O mulțime de bunătăți pe care abia aștept să le testez ♥

Tot săptămâna trecută curierul mi-a lăsat noul parfumel C-THRU Pure Illusion, împreună cu deodorantul din aceeași gamă și mi-a înseninat ziua. Venisem la birou după o dimineață în care mi-am testat nervii pe la ghișeele băncilor și l-am văzut coborând scările. Nici prin cap nu mi-a trecut că venea din biroul meu și mi s-a întipărit un zâmbet tâmp pe față când am găsit punguța lângă tastatură. Are note de bergamotă, coacăze, piersică albă, iasomie, bujor și accente lemnoase. Mi se pare finuț și dulce, dar nu dulcele ăla greu, ci unul light și fresh. Ai înțeles, nu?

Are sfere de cristal în el, how cute is that? Mi s-a părut minunat detaliul

Iar în weekend, după o limonadă și o tură de magazine cu Georgia și Alice, am ajuns acasă cu un kit de sprâncene de care aveam mare nevoie și o ojă de care nu aveam nevoie, dar era prea drăguță ca s-o las la raft. Am testat-o deja și chiar își schimbă culoarea în funcție de temperatură.


În rutină a intrat și un lapte de corp în cel mai deosebit ambalaj din sticlă: Au Lait de la Scottish Fine Soaps. Produsele din gamele SFS au devenit preferatele mele atunci când vine vorba de pampering: miros minunat și-mi dau o stare de bine. Îmi face plăcere să stau și să mă răsfăț cu ele, oricât de ocupată sau pe fugă aș fi. Tot din gama Au Lait am și pampering kit-ul (ca să vezi!) despre care urmează să povestesc cât de curând.

P.S. În weekend-ul ăsta pe site-ul GiftExpert e Black Friday!

Cu ce ți-ar plăcea să încep sesiunile de testare? Eu am pus deja la treabă rimelul Estée, masca-cremă de la Gerovital și laptele de corp Au Lait și balsamul de buze Elizabeth Arden :)

14 comments :

  1. Poti sa incepi cu toateeee :)) Bine fie, ma mai limitez: rimelul + toata gama Gerovital :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Am pus la treabă produsele Gerovital, ba am cumpărat încă o cremă din gama asta :) Imediat ce simt că m-am lămurit, revin cu review-uri. Până acum pot să spun despre șampon că e super dubios, dar îmi plac mult efectele :D Pup!

      Delete
  2. Ai un blog foarte frumos si mereu ma bucur cand postezi. Salutari de la Cluj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teodora, mi-ai încălzit seara! Mulțumesc! Îmbrățișări din București :)

      Delete
  3. Multumesc, Ioana, ma bucur ca in final te-ai relaxat :). Superbe pozele, as usual.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu îți mulțumesc, Ana-Maria! M-am relaxat pentru că sunteți voi deschise și vorbărețe :) Thank you :)

      Delete
  4. Oh, ce de frumuseti! Sa te bucuri de toate! :)
    Eu as vrea sa citesc despre rujul EL, gelul de curatare Gerovital si despre rimel! :)
    Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Georgia! Rujul e superb, trebuie să-i fac câteva poze pe buze. Am să fac câteva machiaje, ca să se vadă exact cum se comportă. Te pup!

      Delete
  5. Si eu sunt extrem de emotiva (stresata) cand trebuie sa vorbesc pentru prima data cu cineva! Ma gandesc ca ba poate nu ma ridic la nivelul asteptarilor, ori ma fac de ras cu ceva. :)) Urasc asta la mine si mi se pare unul dintre cele mai mari defecte pe care le am. :|
    Imi place cum iti sta cu ochelarii aia, iar camasa si puloverul iti vin foarte bine. :)
    Ai primit o gramada de bunatati care-mi incanta privirea, sper sa ti se potriveasca si astept sa mai postezi/pozezi machiaje, faci furori cu ele. ;)))
    Pupix

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorena, I feel you! Câteodată mă gândesc că din cauza emoțiilor voi scoate porumbelul pe gură, deci mai bine tac. Alteori îmi fac curaj, dar până deschid gura, trece subiectul :)) Mulțumesc mult, sunt obsedată de combinația asta cu cămașă și pulover, mi se pare the shit :)) Asta spuneam și mai sus, poate fac niște machiaje, dar în weekend așa, să nu mă vadă Decebal :)) Te pup! :*:*:*

      Delete
  6. Rimelul Estee Lauder sunt curioasa cum e, am avut si eu unul Sumptuous si a fost foatrte fain - tocmai l-am aruncat cu inima indoita. Si kit-ul Essence m-a facut curioasa, inteleg ca asta e un format nou al editiei speciale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe cel de la Estee îl folosesc de o săptămână și îmi place foarte mult, e pe gustul meu. Nu curge, nu se întinde, l-am scos și pe ploaie și nua curs deloc. Și peria are dimensiunea pefectă pentru mine, îmi permite să colorez toate genele, chiar și cele din colțul interior. Yup, așa arată cele de la Essence, sunt tare drăgălașe, iar culoarea mai închisă e un maro-prăfuit-spre-gri-cumva, nu știu cum să explic, trebuie să-i fac poze. Dar nu are tente de roșcat-cărămiziu și o ador!

      Delete
  7. Mi-a placut mult sa te revad! :* Fii calma si pozitiva, totul o sa decurga cum trebuie pana la vara. Big hug!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și mie, Cosmina! Mereu râd cu tine, nu știu de ce ai efectul ăsta asupra mea, dar mi se pare că ne hăhăim încontinuu :)) Te pup!

      Delete