November 19, 2014

AGENDE ANYONE?


Mi-am declarat în repetate rânduri iubirea pentru agende și produse de papetărie (și ştii deja că le colecţionez), așa că vineri seară nu puteam lipsi de la evenimentul organizat de Depozitul de Papetărie (sunt sigură că te-ai mai izbit de site-ul lor la un moment dat). Event-ul a purtat denumirea de Pixuri, bloggeri și agende (minunat!) și eram tare curioasă de cum arată afacerea din spatele site-ului și foarte curioasă să cunosc echipa. Şi să pipăi agende, da :)

M-am întâlnit cu Ștefana de la The Pretty Blossoms, care a fost tare drăguță că m-a așteptat, pentru că...am întârziat. De ce? Pentru că sunt pierdută în spațiu și m-am plimbat cu tramvaiul înainte și înapoi de 2 ori până să nimeresc stația. Nu mi-a dat prin cap să deschid GPS-ul, m-am bazat pe cel mai tâmpit lucru posibil și anume: lasă că nimeresc eu. După două tentative nereușite de a cere indicații de la cei din tramvai, m-am plâns ca o prințesă prin mesaje și m-a îndrumat Ștefana.


Am ajuns acolo cu o întârziere de 10 minute (acceptabil, nu?) și-am pus ochii pe masa plină de markere, agende, pixuri, post-it-uri și dulciuri - care erau la libera alegere (just heaven!). Depozitul de Papetărie este o afacere de familie, care a crescut frumos. Ne-am plimbat prin birouri, showroom și depozit (și ce depozit! Și câte produse frumoase!) și am reținut și apreciat că echipa încearcă să aducă pe piață produse pe care nu le găsești la tot pasul. Cum ar fi liner-e vișinii sau verde crud ♥ Sau Filofax-uri (insert big sigh here).

Butonul anti-stress
În ciuda faptului că trăiesc în era tehnologiei și dețin un smartphone, sunt oldschool și-mi place să scriu pe foaie. Îmi place să planific și să organizez, să-mi decorez agendele și să le fac pe gustul meu, pentru a mă ține de treabă. Pe lângă partea practică și calitatea hârtiei pe care scriu, pun mare accent şi pe partea estetică. O fi pentru că sunt femeie sau pentru că am suflet de copil, dar îmi plac lucrurile colorate, cu inimioare și fundițe - chestiile mici și pretty care-mi fac viața mai frumoasă. Adică îmi place să personalizez mai tot ce-mi pică în mână.

P.S. Pozele sunt făcute de Ştefana şi de echipa Depozitul de Papetărie

Așa că un magazin plin de opțiuni nu are cum să nu-mi aducă un zâmbet pe față. Am văzut inclusiv capsatoare fuchsia ♥ M-am interesat și partea care mi-a ajuns la inimă e că aici îți poți personaliza agenda, ca să arate exact așa cum îți place/trebuie.

Mai mult, am un job de birou care probabil nu ar fi la fel de fun dacă n-aș avea tot felul de nimicuri din zona papetăriei și biroticii: mai multe tipuri de pixuri de diferite culori, post-it-uri colorate, capsatoare și perforatoare, blocuri de notes pentru diverse reminder-e și alte minuni care-mi fac treaba mai ușoară. Am încercat să folosesc diverse aplicații pentru task-uri, însă mereu mă întorc la caietul A4 - mi-e mai simplu să văd,să înțeleg, să structurez și să keep track.

Produsele alese de mine: o agendă vişinie pe 2015, câteva linere colorate, două seturi de post-it-uri cu forme faine şi un pix cu stylus, pe roz

Intenţionez să mai presar pe ici-pe colo articole şi imagini cu agende şi instrumente de scris frumoase şi sper să-ţi facă plăcere să le vezi :)

Aşa că spune-mi: îmi împărtăşeşti pasiunea pentru agende sau preferi aplicaţiile pe telefon? Iar dacă preferi agendele, care-ţi plac cel mai mult şi pentru ce anume le foloseşti? 


10 comments :

  1. Uaaaaa...ce faine sunt!!! Dupa cum stii deja, sunt obsedata de chestiile astea...abia astept sa mai vad goodies ppresarate prin "articole si imagini"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă gândeam eu că tu vei fi încântată :D Mi s-au scurs ochii după câteva agende pe-acolo. Și vreo două stilouri, mi s-a făcut și dor să scriu cu stiloul ♥

      Delete
  2. Replies
    1. Haha, ce tare! Nu știam, dar mă bucur să aflu :D Pup!

      Delete
  3. Si eu sunt mai oldschool, imi place sa iau notite pe hartie, cu stiloul meu din liceu. La birou am vreo 3 agende pentru diverse chestii si mai am una mica pe care o port in geanta.
    Imi place pixul tau roz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu la birou am un caiet A4, iar acasă am vreo 3 agende pe care le folosesc concomitent, iar geanta e plină de bilețele :)) E foarte fain pixul roz, e the new chic accessory :p

      Delete
  4. Ma bucur sa mai gasesc persoane pasionate de papetarie si stilouri :)
    Si eu am foarte multe agende pe care le folosesc concomitent (si mai mult ma incurca decat sa ma ajute :) ) si incerc sa scriu numai cu stiloul.
    Trebuie sa incercati un caiet/agenda Rhodia, un stilou Pilot Metropolitan (este ieftin si scrie foarte bine) si cerneala Iroshizuku (gama de culori este foarte variata)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Alex,

      Şi eu mă bucur foarte mult să văd că mai sunt şi alţii ca mine :) Eu încă scriu cu pixul sau creionul, însă mi-ar plăcea să mă întorc la stilou. Îţi mulţumesc pentru recomandări, cu siguranţă voi încerca stiloul şi cerneala, m-ai făcut tare curioasă. Zi faină să ai!

      Delete
  5. Și eu sunt obsedata de tot ce tine de papetărie, când intru într-o librărie mă pierde viața lângă pixuri :)). Chiar azi mi-am luat o agenda foarte cute și fancy de la târgul de Crăciun, de la Dalles :D.
    Te pup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beatrice, știu exact ce spui! Eu le mai stresez și pe doamnele din librării, pentru că se întâmplă să văd multe lucruri care-mi plac și să nu am acces la ele :) Nu am ajuns la târg și nu sunt convinsă că vreau, mai am nevoie de bani până la finalul anului :)) Să te bucuri de agendă, să-ți găzduiască cele mai frumoase idei și planuri pe 2015 :) Pupici!

      Delete