November 17, 2014

CHRISTMAS IS AROUND THE CORNER ♥ #1

Poate nu mai credem în Moș Crăciun și prietenii săi, dar sărbătoarea Crăciunului are ceva magic, așa-i? În fiecare an mă entuziasmez înainte de vreme, îi simt mirosul și-l aștept cu nerăbdare. Îmi place să am brad adevărat, din ăla care miroase puternic și care lasă ace prin toată casa, chiar dacă mă chinui să le culeg/mătur mai târziu. Îmi place să îmbârlig luminițe colorate prin perdea și să văd Home Alone.
Și-mi place partea cu cadourile. Așa că încep o serie de postări cu sugestii de cadouri, care sper să-ți fie de folos și să te inspire. Crăciunul are culorile lui și, în fiecare săptămână, voi grupa ideile mele în funcție de acestea. Prima culoare? Care alta decât roșu? :) Deci ce-ai putea oferi sau ce ți-ai putea oferi de Crăciun?

Un ceai negru - e printre preferatele mele, momentan am numai sortimente de ceai negru în dulap. Parcă nu văd anotimpul rece fără ceaiuri (inferent dacă sunt sau nu răcită), cu atât mai puțin Sărbătorile de iarnă. The Russe e un ceai negru cu citrice (lamâie, portocală, mandarină), parte a colecției bio Terre d'Oc. Cutia metalică este superbă!

O cutie muzicală plină cu turtă dulce, mniam! Cutiuța e minunată și ar arăta perfect oriunde: sub brad, pe o măsuță de cafea sau pe un raft. După ce dai turta dulce gata, cutia rămâne o decorațiune perfectă pentru Sărbători.


Decorațiuni din lemn pentru brad și nu numai. Le poți agăța oriunde - în galeria pentru perdea, pe clanțele de la uși, le poți pune pe perete, poți face o ghirlandă cu ele, imaginație să ai. Fetele de la ODI fac tot felul de lucruri frumoase din lemn și le poți vedea pe toate pe pagina lor de Facebook, aici. Eu am făcut recent comandă pentru o cutiuță cu capac, pe care am să ți-o arăt când ajunge :) Abia aștept!


O lumânare mare și frumos mirositoare - ce e Crăciunul fără luminițe și fără lumânări? Sau fără aromele lui specifice? Orange blossom se numește aceasta și am ales-o pentru că arată perfect și are arome de portocală, vanilie, miere și caramel.
Un cardigan pufos și călduros, în culoarea vinului - nu cred că s-ar supăra nimeni să adauge în garderobă o haină călduroasă și o pată de culoare. Modelul acesta mi-a plăcut în mod deosebit, e simplu, fără buzunare sau alte aplicații și-mi pare că poate fi folosit pentru mai multe tipuri de ținute. Dar cel mai mult îmi surâde ideea de cocoloșire în pufoșenia lui.
                                        
Un balsam de buze hidratant - am ales unul EOS, în varianta Summer Fruit. Mi se pare tare drăgălaș ambalajul și e cu siguranță un accesoriu obligatoriu pentru buze (indiferent de vremea de-afară). 
Last, but not leastpachetul Elmiplant Body Care pentru piele foarte uscată - loțiunea cu lapte de bumbac am avut-o și mi-a plăcut foarte mult, cam la fel de mult ca și cea cu iaurt și bambus. 


                               

Ce părere ai despre propunerile mele? Tu ai început cumva să faci lista de cumpărături pentru Crăciun sau am luat-o eu înainte?

4 comments :

  1. Ce alegeri dragute ai facut. :) Ma tenteaza ceaiul negru cu aroma de citrice, nici eu nu vad anotimpul rece fara ceaiurile mele aromate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că ți-au plăcut, Lorena! Și pe mine mă tentează același ceai (și mă îndrăgostesc iar și iar de modelul cutiei). Pup!

      Delete