November 14, 2014

LOVE-HATE STORY: AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE SHINE

Quest-ul meu pentru un păr sănătos s-a soldat cu foarte multe produse adunate, mai puțin balsamul Aussie, care zăcea pe wishlist de câteva luni. Așa că atunci când am văzut concursul Cameliei, m-am înscris și am avut norocul să-l câștig și să îl pot testa. L-am menționat în postarea despre produse care mi-au salvat părul și sunt deja la al doilea tub (cumpărat la un blogsale).


Aussie 3 Minute Miracle Shine promite un păr lucios și hidratat, iar eu m-am îndrăgostit în primă fază de ambalaj și apoi de rezultatele lui. Ambalajul nu are capac, ci doar un sigiliu care trebuie îndepărtat. Îl țin cu capul în jos, iar produsul iese doar dacă strâng tubul. Mi-au plăcut și striațiile de pe margini, ajută la o mai bună mânuire.


A trecut și testul balsamurilor bune: părul este incredibil de moale și ușor de descurcat imediat ce-l aplic. În general îl las cam 10 minute, pe toată perioada dușului, dar chiar și dacă-l las mai puțin, are aceleași efecte de îmblânzire. Primul tub m-a ținut cam o lună jumate - nu-mi dau seama dacă e bine sau nu, pentru că de cele mai multe ori fac abuz de balsam și aplic de parcă n-am mai văzut în viața mea așa ceva. Dar uitându-mă în spate, la perioadele în care un balsam mă ținea sub 3 săptămâni, aș zice că e bine :)

Listă de ingrediente 


Mirosul mă duce cu gândul la guma de mestecat, e plăcut și girly, însă nu rezistă foarte mult. La capitolul strălucire/luciu am observat rezultate notabile, în special pe porțiunea de păr sănătos, la rădăcină. Lasă părul foarte moale și cuminte, deci dacă ești fană volum, nu știu dacă e cea mai bună alegere (doar să-i oferi volum din placă/ondulator). Nu încarcă, nu îngrașă. Dacă ești curioasă, îl găsești aici. Produsul are 250 ml și costă aproximativ 28 lei. 

O singură mențiune am de făcut: la ultimele două spălări, mi s-a părut că nu mai are același efect, mi-am simțit părul cam pufos și parcă mai uscat. Nu îmi dau seama dacă e din cauza frigului (deși am grijă și port căciulă, ca să-l protejez cât de cât) sau nu-mi mai priește balsamul, dar voi reveni cu o completare imediat ce termin al doilea tub. Îmi place balsamul ăsta și nu sunt pregătită să renunț la el încă, mai ales că mi-a lăsat o impresie atât de bună în primă fază.

Ah, să nu uit de lista de ingrediente: Aqua, Cetyl Alcohol(good), Stearamidopropyl Dimethylamine(good), Stearyl Alcohol(good), Quaternium-18(good), Parfum(poor), Bis-Amilopropyl Dimethicone(good), Benzyl Alcohol(average), Cetearyl Alcohol(good), Hydroxypropyl Guar(good), Oleyl Alcohol(good), Glyceryl Stearate(good), Citric Acid(good), Polysorbate 60(good), EDTA(good), Linalool(poor), Benzyl Salicylate(average), Butylene Glycol(good), Hexyl Cinnamal(poor), Magnesium Nitrate, Panax Ginseng Root Extract(best), Margarita Powder(?), Alcohol Denat.(poor),Methylchloroisothiazolinone(poor),MagnesiumChloride(good),
Methylisothiazolinone(poor).



Tu l-ai încercat? Ți-a plăcut, a fost WOW sau ți s-a părut mediocru?

4 comments :

  1. Interesant! E si pe lista mea de must try, de foarte multe ori am citit despre el. Acum m-ai convins si tu! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, dacă îl încerci, sper să-ţi placă! Sper să mă înţeleg bine cu el în continuare, mi-e tare drag - de la ambalaj la miros şi efecte. Te pup!

      Delete
  2. Eu am varianta Reconstructor si imi place enorm. Am cumparat tratamentul cand am fost plecata in vacanta in afara tarii si mi-e ciuda ca n-am luat atunci mai multe produse de la Aussie.
    Am gasit recent un magazin in Bucuresti care a inceput sa aduca produse Aussie din UK dar nu au stocuri mari sau constante, din pacate. Saptamana trecuta aveau doar samponul Take the heat pe care l-am luat fara sa ezit, sa vedem cum e, inca nu l-am folosit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am uitat sa-ti zic ca pozele sunt minunateee!

      Delete