November 12, 2014

IMPRESII DESPRE MOROCCANOIL


Mi s-au scurt ochii după uleiul ăsta o bună bucată de vreme, însă nu m-a lăsat inima să dau banii pe el. Sau aveam alte urgențe pe foaie, iar bugetul alocat pentru cosmetice nu creștea ca prin minune, ca să înghesui și  Moroccanoil-ul în coșul de cumpărături. Mai toată lumea îl lăuda și aveam senzația că o mare minune îmi scapă printre degete, dar cred că mă înțelegi perfect când spun că trebuia să cântăresc achiziția. Până acum, aroganțele financiare în materie de îngrijire s-au redus la produsele Paula's Choice, pentru că mi-au adus rezultate bune și m-au convins să scot periodic banii din buzunar, fără prea multe regrete.


Recent, am mers la Top Beauty Trade Show (Top Line) să culeg oja câștigată la Jully pe blog, un OPI roșu, clasic, frumos. Și n-am făcut pași de lângă standul Moroccanoil, unde m-am uitat lung și foarte lung la sticluțele cu ulei. Până la urmă, am făcut un compromis: deși îmi doream mult să o iau pe cea de 100 ml, am zis să încep cu cea mică, de 25 ml, să văd dacă îmi place sau nu, după care să decid dacă e de luat full-size. Logic, nu? A costat puțin peste 50 lei, iar cea mare era de 3 ori mai mult.


Trebuie să recunosc că-mi place mult ambalajul: îmi place sticla închisă la culoare, îmi plac și culorile alese pentru ambalaj, font-ul...Nu că astea ar fi detalii care să decidă achiziția unui produs, dar au aportul lor. Mirosul este unul dulceag, care rezistă pe păr, iar textura e de ulei gros, dens, care curge greu. Varianta luată de mine este cea pentru toate tipurile de păr, nu știu cum e cea Light.


Și vreau să spun că am fost atât de amețită cu uleiul ăsta și am citit atâtea review-uri bune, dar nu mi-a picat nicio clipă fisa să citesc lista de ingrediente înainte. Am analizat-o acasă, după ce am ajuns și m-am pus în fund pe covor, unde am sărbătorit mica achiziție. Și atunci am văzut că uleiul de argan, ingredientul cheie al Moroccanoil e al treilea pe lista de ingrediente, după doi siliconi și e urmat de parfum. Și am fost puțin dezamăgită.

Listă ingrediente: Cyclomethicone (good), Dimethicone (good), Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil) (best), Fragrance (poor), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract (best), Butylphenyl Methylpropional (poor), Benzyl Benzoate (average), Alpha Isomethyl Ionone (poor), CI 26100, CI 47000 - coloranți.


Dar l-am folosit, în lipsă de altceva și a fost bine. Mi-a lăsat părul moale și ușor de aranjat, parfumat și plăcut la atingere. Firele rebele și cele prăjite au început să se așeze frumos. L-am folosit după fiecare spălare: l-am încălzit bine între palme și l-am aplicat pe părul umed, după ce am cules excesul de apă cu prosopul. Am început cu vârfurile, căci acolo e problema la mine, iar restul a fost întins pe lungime.


Nu m-aș putea plânge de efecte, cel puțin nu acum. Tocmai ce-am terminat sticluța, cred că l-am folosit o lună, cu două utilizări pe săptămână. Nu am făcut deloc economie, pentru că nu am sperat să mă țină o veșnicie. Pur și simplu m-am bucurat că am apucat să-l testez, însă nu îl voi recumpăra. Prețul mi se pare prea mare, iar de banii ăștia îmi asigur sticluțe de ulei pentru tot anul & some more. Și sunt convinsă că voi da și peste liste de ingrediente mai prietenoase.

Ai folosit ză Moroccanoil? Te-a încântat, te-a dat pe spate sau preferi alte produse de acest tip? Ce recomandări mai ai? Eu mă gândeam ca acum să încerc uleiul de la Syoss, dar sunt deschisă la sugestii :)


17 comments :

  1. Am folosit si eu Moroccanoil, ambele variante si mi-a placut mai mult cea light :)
    Ce imi place e ca nu incarca parul deloc chiar daca iti scapa mai mult produs, pe cand cel de la Chi iti face parul unsuros daca pui mai mult :P
    Pana acum am folosit doar Chi si Moroccanoil, iar dintre ele castiga cel de Moroccanoil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cris,

      Ai dreptate, nu încarcă deloc părul. Acelaşi lucru îl observasem şi la Uleiul Extraordinar de la Elseve. Moroccanoil, chiar dacă e mai dens, lasă părul moale, dar frumos, nu încărcat şi nici uleios. Am şi eu pe lista de must-try câteva produse CHI, sper ca la anul să apuc să testez măcar o parte şi eventual să fac şi comparaţii :) Te pup!

      Delete
  2. Hah, si eu suspinam de ceva timp dupa Moroccanoil si dupa masca de par Macadamia, daaaar ajung la concluzia ca numai marketingul e de ele.
    Eu sunt prietena buna cu uleiul de cocos de vreo 4 luni si e fe-no-me-nal!! Lupta impotriva firelor despicate (dar pe bune!) si lasa parul moale, hidratat si stralucitor <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loredana, am suspinat şi eu după masca Macadamia, dar tot aşa, preţul ridicat m-a ţinut deoparte. Uleiul de cocos e şi prietenul meu, chiar vineri noapte am dormit împreună, iar sâmbătă aveam părul moale şi lucios. Nu m-aş rezuma doar la tratamente săptămânale şi l-aş aplica şi pe vârfuri când e părul uscat, mai ales acum că e frig, dar mi-e tare lene să-l scot zilnic d la frigider şi să aştept să se încălzească :) Pup!

      Delete
  3. Cel Syoss are cele mai faine ingrediente! :D Mie imi place ca efecte si acesta insa nu ma indur sa dau banutii pe el. Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut să-l iau ieri, dar mă simţeam vinovată că deja cheltuisem banii pe alte nimicuri şi nici nu-mi luasem crema de la Gerovital (care e vreo 40 lei în Centrofarm şi pe care n-am găsit-o în supermarket-uri) :)) Dar de Crăciun sigur îl iau. Te pup!

      Delete
  4. Eu am avut succes cu MoroccanOil; am folosit samponul pentru volum si masca reparatoare light; ambele si-au facut treaba. Dar da, preturile lor sunt un punct in minus :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe şampon parcă nu aş da banii, mă gândesc că orice produs care ajută doar la curăţat şi apoi se clăteşte nu-şi merită banii. În schimb o mască, un tratament sau un ulei de păr merită investiţia, însă în cazul ăsta cred că m-aş putea bucura de efecte asemănătoare pe bani mai puţini :)

      Delete
  5. Pentru uleiul de cocos pledez si eu, e la indemana, dar si serumul leave-in de la Gliss imi place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am auzit multe lucruri bune şi de cel de la Gliss, dar cum spuneai: uleiul de cocos rulls :) Singurul motiv pentru care îmi place să dau banii şi pe uleiurile astea e că nu se solidifică şi pot fi folosite oricând :)

      Delete
  6. Am folosit si eu, am avut mai multe mostre, nimic de zis este placut, miroase incredibil de bine, insa nu am observat nimic spectaculos cum am observat dupa alte serumuri uleioase pentru par.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asta e şi impresia mea...că e un ulei bun, însă nu este unul spectaculos. Despre ce alte serumuri vorbeşti? Te pup!

      Delete
  7. No bine ca l-ai incercat...si eu eram obsedata de uleiul acesta, insa dupa ce am citit articolul tau, cu siguranta nu am sa investesc in el; sta rusinos de prost la capitolul ingrediente! Pup...P.S Faine pozele, though...e fotogenic tipul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aşa-i că e cam slăbuţ? Mulţumesc! E tare frumuşel, asta mi-a atras atenţia: ambalajul fain. Te pup!

      Delete
  8. Pentru parul meu face minuni :) Și nu exagerez :) Probabil pe un par natural, nevopsit, nu are un efect spectaculos.
    Ți-as recomanda și tratamentul de la Biosilk. Mi s-a părut la fel de bun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina, să vezi nenorocire :) După ce nu am mai folosit Moroccanoil-ul, părul meu a luat-o razna. Am reușit să-l domolesc cu uleiul de argan de la Longevita, iar de curând, când i-am dat Moroccanoil Light, s-a cumințit de tot. În ciuda a ceea ce spun eu, părul meu spune că uleiul ăsta îi place mult și voi menționa asta în următoarea postare dedicată :) Biosilk nu am încercat niciodată, să văd dacă merit în perioada imediat următoare :))

      Delete
  9. Eu personal sunt fana si Moroccanoil si Chi (Silk Infusion). Cel de la Moroccan il folosesc de obicei in sezonul cu muuult soare (imi si protejeaza parul). Oricum.. sunt cele mai bune produse in materie de tratamente/uleiuri (va spune o persoana care a incercat multe produse :)) ). De obicei mi-l iau de pe https://www.glemis.ro/tratament-pentru-toate-tipurile-de-par-treatment-moroccanoil-100-ml pentru ca il gasesc la pret bun.

    Va salut!!

    ReplyDelete