November 10, 2014

TAG // NAILED IT!

Încep săptămâna cu o restanţă: Georgia m-a tăguit şi eu am servit tag-ul cu bucurie (mulțumeeesc!). Dacă nu l-ai făcut și ești pasionată de oje, nu ezita să-l preiei. M-am distrat răspunzând la întrebări, so here it goes:

1. Care este nuanța predominantă din colecția ta de lacuri?

Cu siguranță movul predomină.  Am avut cea mai lungă perioadă dedicată unei singure culori și atunci am umplut cutia cu oje mov.


2. Care este amintirea preferată pe care o asociezi cu un anumit lac de unghii?

Nu știu dacă am o amintire plăcută legată de vreo ojă, însă fiecare culoare îmi dă o anumită stare. Și cred că cea care-mi place cel mai mult e dată de ojele roșii/vișinii.


3. Care este secretul tău cel mai prețios cu ajutorul căruia îți păstrezi manichiura intactă?

Nu credeam că voi fi nevoită vreodată să dau afară din casă SECRETUL, pentru că e vorba de o rețetă dată din mamă în fiică de câteva generații. Daar...în timp ce sufli ușor peste unghii, repetă: „Te rog, usucă-te mai repede! Te rooooog!” Ah, să nu uit! Trebuie să și fluturi din mâini.

4. Care este brandul majoritar din colecția ta de lacuri și de ce preferi formula acestuia?

Ojele Flormar sunt preferatele mele, pentru că au o gamă variată de culori, sunt accesibile ca preț și rezistă foarte bine pe unghiile mele, chiar și fără topcoat. Sunt urmate de cele de la Rimmel și Maybelline.

5. Menționează un lac din colecția ta care îți place mai puțin și explică de ce îl păstrezi încă.

Nu am. Fac curățenie periodic printre oje și cele care nu-mi mai plac/ de care m-am plictisit pleacă.

6. Menționează produsul tău cult când vine vorba despre dizolvante pentru unghii.

Folosesc diferite branduri de dizolvante și cred că cel mai mult mi-a plăcut Ebelin în varianta roz (magazinele DM).

7. În cazul în care folosești sclipici, care este brandul tău preferat și de ce?

Folosesc sclipici, dar nu am un brand preferat. În general, ojele sclipicioase rezistă la fel de bine și sunt pe măsură de enervante la îndepărtat.

8. Obișnuiești să asortezi manichiura cu pedichiura?

Guilty! Excepțiile apar doar atunci când mă plictisesc să văd aceeași culoare pe unghiile de la mâini, dar mi-e prea lene să refac și unghiile de la picioare.

9. Menționează un lac pe care l-ai cumpărat de mai mult de două ori!

Hmm, nu cred că am făcut vreodată asta. Nici nu cred că am terminat vreodată o ojă - eventual am aruncat-o pentru că era veche :)

10. Preferi manichiura în gen nail art sau cea simplă, într-o singură culoare?

Cea simplă, într-o singură culoare.

11. Menționează cel mai vechi lac de unghii din colecția ta!


Cred că s-au împlinit doi ani de când am început să dezvolt o pasiune pentru lacurile de unghii, iar oja cea mai veche dintre cele rămase în colecție e Flormar Pretty P29 - un albastru închis cu particule sclipicioase.

                                               

8 comments :

  1. si la mine te asteapta alt tag :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îl trec pe listă şi mă ocup de el cât de repede :D Mulţumesc, Diana! I love tags :))

      Delete
  2. Multumesc ca ai facut acest TAG! Foarte fain lacul de la OPI si cel mov din prima fotografie! Te pup!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My pleasure, Georgia! Cel mov l-am purtat săptămâna trecută, e un mov-prună atât de închis, încât ar putea trece drept negru fără probleme ♥ Iar lacul OPI e cel mai roşu-roşu din colecţie :) Te pup!

      Delete
  3. Ce dragut este taaaaag-ul. Cred ca ti-l fur si eu:">. Pupici:*
    http://andreeamaria.com

    ReplyDelete
  4. Eu sunt acum intr-o perioada mov. :) Probabil decembrie va fi rosu sau verde. De regula culori inchise. :)

    ReplyDelete