December 12, 2014

INTALNEALA DE DECEMBRIE

Aș fi vrut să scriu postarea asta mai repejor, dar am așteptat cu sufletul la gură pozele. Pe 6 decembrie am participat la cea de-a treia ediție a December Beauty Bloggers Meeting, despre care cu siguranță ai mai auzit până acum: e evenimentul ăla dedicat bloggerilor de beauty, care se organizează o dată pe an și care adună la un loc...femei, multe femei.



Mai ții minte că povesteam că am fost la întâlnirea bloggerițelor participante la workshop-urile BeautyBarometer? Ei, aș fi zis că după experiența aia lucrurile ar fi trebuit să decurgă mai bine de data asta, să fiu mai relaxată, însă nu. În capul meu era „Panică!Panică!Panică!", mai ales că urma să mă prezint, adică să mă ridic și să vorbesc despre mine în fața mai multor oameni! Și cu cât momentul era mai aproape, cu atât eu mă afundam mai mult în canapea. 

Și mi-e ciudă, serios! Pentru că în capul se petrec multe lucruri, dar când trebuie să deschid gura în public...pauză. Mai jos, fața mea:


Acum că am lămurit aspectul ăsta, să povestesc și despre ceea ce mi-a plăcut la eveniment. S-a desfășurat la etajul Caffe Tabiet-ului și, chiar de la intrare, am ochit beauty corner-ul Vinylux/Alessandro Striplac, la care am și poposit, evident. Și pentru că în trecut am încercat Striplac-ul (manichiura aici), de data asta am ales Vinylux-ul, într-o nuanță plăcută de rose gold. Aș fi vrut să testez lacul un timp mai îndelungat, dar n-am rezistat tentației de a încerca altceva imediat după (nail polish addict in action).


Imediat lângă era Garnier Olia bar-ul, de unde am ales nuanța 6.3 Golden Light Brown, pe care intenționez să o aplic în weekend. Am senzația că e un strop mai închisă decât ce am acum și chiar sunt nerăbdătoare să mă mai vopsesc puțin (ce să vezi, mi s-a făcut dor și nu, nu m-am lecuit).


În fine, m-am așezat undeva în capăt, am stat între Ștefana și Laura, am avut the perfect view și am căscat gura la ce-au avut de zis organizatoarele (Ioana, Larisa și Cristina) + speaker-ii. 

Selfie de poveste :)


Una din lansările în exclusivitate a fost mascara ScandalEyes Xtreme de la Rimmel, care va apărea pe piață la începutul anului și căreia am să-i fac un review detaliat cât de curând. Cea de-a doua a fost, așa cum am menționat și aici, crema de mâini Cicaplast de la La Roche Posay, cu 4% niacinamide. Adiana did her magic și a postat mai multe detalii despre Cicaplast, îți recomand să citești articolul aici.

Am văzut-o și pe Laura Mușuroaea, care ne-a povestit despre ce înseamnă să faci video, timp în care eu mă lamentam Iulianei că m-aș apuca, dar fie nu sunt mulțumită de cum ies video-urile, fie mă apucă panica de postat clipuri pe youtube. Cert e că nu am renunțat la ideea de a face și asta - la un moment dat. 

Mirela Vescan, modelul ei și rimelul ScandalEyes Xtreme

Laura Mușuroaea și Ana Sipciu

Corina Coman (FCB) - mi-a plăcut, e naturală şi deschisă

Pe parcursul întâlnirii am fost răsfățate cu tot felul de minuni cosmetice - punguțe pe care le-am clădit cu grijă și în compania cărora îmi planificasem seara. Păi, ce, tu nu te-ai retrage singură în cameră, pe pat, să împrăștii tot, să desfaci, să miroși, să testezi? Am pregătit și câteva surprize pentru tine, hihi.


Am avut ocazia să mă bucur și de primele produse Wjcon, căci am primit un gift card pe care l-am dat gata chiar a doua zi și abia aștept să-ți arăt ce am luat și să-ți spun pe larg cât de faine și de accesibile sunt produsele lor.


Mai jos am pus o poză cu moi în picioare, ca să vezi ză outfit - colierul statement a fost biletul de intrare la întâlnire, iar pe mine m-au accesorizat fetele de la ODI, pentru că nu dețineam nici măcar un colier - de niciun fel. Îmi place mult de tot, are și un fel de model în relief și s-a potrivit de minune cu ce-am avut pe mine.


Pe final, am admirat și savurat câteva cupcakes și am asistat la o demonstrație de contouring marca Numeric Proof, susținută de Marian Tănase. Am ales o poză în care ținea în mână the cutest beauty blender, baby blender să-i zicem.


Spuneam la început că am amânat povestea pentru că am așteptat cu sufletul la gură pozele. Majoritatea sunt făcute de Iulian Sima, fotograful care a rezistat printre noi, femeile pasionate de șmacuri, pe toată durata întâlnirii și o parte sunt primite de la Ștefana și Jully.

Îmi pare rău că nu m-am pozat mai mult cu fetele (pentru că panică, but we live&we learn). Daaar m-am simțit bine, m-am bucurat să văd fețe cunoscute și-am ajuns acasă cu idei noi pentru blog. Also, îți mulțumesc că ești alături de mine și sper să-ți placă surprizele pregătite. 

P.S. În încercarea de a combate frica, am început să vorbesc în fața oglinzii, dar e ciudat. E ciudat??..


10 comments :

  1. Ioana, ai fost o simpatica. Ai vazut ce o sorbim, eu si Jully, pe Corina din priviri in poza? :)
    Si eu am regrete similare, ca n-am vorbit mai mult cu toata lumea si ca n-am facut mai multe poze, am stat cu fetele pe care le cunosteam si de care imi era dor, dar as fi vrut sa cunosc mai bine pe toata lumea.
    Te pup si sper sa ne revedem curand!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am văzut, Adina! Am și râs când am văzut poza asta :) Mă bucur mult că am apucat să ne cunoaștem de-adevăratelea și sper și eu să mai avem ocazia de a ne reîntâlni :D Te pup!

      Delete
  2. Ioana nu stiu de ce spui tu ca panica, panica...sa stii ca nu se vede deloc! cel putin la meeting-ul nostru mi s-a parut ca ai vorbit foarte relaxat. Dar te inteleg, i feel the same :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ira, reușesc să maschez emoțiile destul de bine, dar dacă ești foarte atentă, ai să vezi că există semnale care mă dau de gol :)) Ti pup!

      Delete
  3. Bai ce fata ai in prima poza, adorabilo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Awww, thank you! Ne-am spart de râs, eu și Andrei, când am văzut poza aia! Pupix!

      Delete
  4. Foarte faine pozele iar tu arati stylish&cool...imi place colierul si ti se potriveste! Ma bucur ca ai participat la intalnire si astept ceva review-uri la unele produse! Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Georgia! E meritul fetelor de la ODI și a prietenei mele, Irina - ele au fost stilistele :)) De abia aștept să mă apuc de testat, pozat și scris :D Te pup și eu!

      Delete