December 10, 2014

LITTLE BAG ESSENTIALS

M-am gândit să povestesc azi despre câteva mărunţişuri pe care le port cu mine în geantă, zi de zi - lucruşoare utile, care nu ocupă mult spaţiu şi fără de care m-aş simţi...cam fără scop. Încep cu noul meu planner extra cute, cumpărat de pe Aliexpress, de aici. A ajuns în mai puţin de o lună şi a costat 10$.

E mititel, are o copertă protectoare şi o grămadă de desene care înfrumuseţează interiorul. Dimensiunea e perfectă chiar şi pentru genţile mai mici, e uşor şi nici măcar nu seamănă a planner, zici că e o cărticică. Iar foile sunt suficient de groase pentru ca ceea ce scrii să nu se scurgă pe verso. Nu are separatoare sau sforicică, aşa că am folosit cartea de vizită pentru a şti unde am rămas cu mâzgălitul.


O altă necesitate e oglinda, pentru verificarea stării feţei din dotare şi efectuarea de mici retuşuri. O am pe cea de la Melkior, cu un mesaj important pe spate, ca să nu uit cum m-a făcut mama (adică bellă). E foarte drăgălaşă şi-mi place că e plată şi nu ocupă spaţiu mai deloc.

Inimioara de zahăr e ciordită de la Caru' cu Cafea :) 

Mai port cu mine: un balsam de buze Elizabeth Arden Eight Hour Cream, cu o formulă groasă şi hidratantă, plus un luciu minunat (şi nu e atât de lipicios pe cât îmi imaginam), un luciu de buze pigmentat de la Avon, Extra Lasting în nuanţa Everlasting Petal, care e foarte rezistent şi-şi păstrează culoarea şi luciul chiar şi după ce mănânc (love it!) şi două creme de mâini.


Cea mică e o mostră de la Cuccio Naturale Milk&Honey Butter Blend - un tratament onctuos, cu absorbţie uşoară şi miros divin de miere. Cea mare e noutatea La Roche Posay, lansată în exclusivitate la December Beauty Bloggers Meeting 3, la care am participat sâmbătă şi despre care am să povestesc mai multe în următoarea postare. Cicaplast va apărea pe piaţă la finalul lunii ianuarie şi e un fel de balsam-gel reparator fără parfum, cu niacinamide 4% şi glicerină 30%.

Despre fiecare produs voi reveni cu detalii în articole viitoare, însă mi-ar plăcea să ştiu care din cele amintite ţi-a stârnit curiozitatea. 

23 comments :

  1. Interesant gen de postare. Pot sa preiau si eu ideea si sa te mentionez in postare, daca nu te superi?
    Minunea aia mica de planner <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alina, sigur că da! Cum să mă supăr? Aştept să văd şi postarea :D E o minune, da! Te pup!

      Delete
  2. Daaaa, deci Teo vrea sa stie despre balsamul de buze si despre luciu :) aaaa si...fain inel!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-a notat, Teo! A primit foarte multe complimente inelul ăsta, inclusiv de la bărbați , mulțumesc :)) Te pup!

      Delete
  3. Ce misto e plannerul, m-am uitat si eu saptamana trecuta dupa unul, dar n-am vazut nimic care sa-mi placa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nimic, nimic? Eu am wishlist-ul plin :)) Cel mai mult îmi plac cele tip caiet, subțirele și mari, ușor de băgat în geantă/cărat. Și cu căsuțe desenate, așa mi-e cel mai ușor să urmăresc to do-urile sau ideile. Dacă le scriu una sub alta pe rânduri, le cam pierd din vedere. P.S. Cred că m-am îndrăgostit de aliexpress :) Au orice acolo!

      Delete
  4. Vai, ce fain e plannerul! Vreau si eu unul, mai dai comanda pe aliexpress curand? :)
    Faina ideea de articol, mergea si ca leapsa!
    Eu o sa incerc sa folosesc Cicaplast Mains pe ten o perioada, nu ma indur sa pun niaciamidele pe maini. Plus ca am vreo 3 creme de maini in format mic de purtat in genti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definește curând :)) Mai am câteva comenzi pe drum, dar în ianuarie vreau să dau din nou și te anunț :) Vreau să mai iau pixuri, plicuri și washi-tape, plus că am văzut stickere pentru perete super drăguțe și ar arăta fain pe pereții mei :) Eu am 5 creme de mâini în baie și le folosesc prin rotație, una în geantă, una la birou și una pe noptieră. Am dezvoltat un nou tabiet și sunt foarte conștiincioasă, mai ales că în ultima vreme sunt atentă la mâinile altora și nu mi-a plăcut ce am văzut :)) Aștept să povestești cum a fost experiența, mie mi-e puțin frică să o pun pe ten deocamdată..Pup!

      Delete
    2. Cat a costat? Sunt chiar interesata si n-as da doar pentru un de-asta mic. Si n-as vrea sa iau mai multe, daca intelegi ce vreau sa zic. :D
      Sa-ti fie frica si sa nu pui Cicaplast pe ten. Eu am scos-o dupa o iritatie care mi-a aparut pe ten. Pe maini e excelenta.

      Delete
    3. Planner-ul a fost 10 $, era printre cele mai ieftine - sunt o grămadă. Eu m-am uitat aproape 3 zile pe site la modele și m-am hotărât la ăsta. Dar aș fi luat încă 3. Îmi pare rău că te-a supărat Cicaplast-ul, nu-l pun pe ten (poate pe gât și decolteu?)..Pe mâini îmi place și mie mult, mai ales că nu rămâne nimic în urmă care să incomodeze. La majoritatea cremelor de mâini, pielea rămâne uleioasă și mi-e aiurea să pun mâna pe lucruri după, trebuie să aștept puțin. Dar cu asta sunt gata de pipăit imediat după ce o folosesc! :))

      Delete
    4. Whoaaa... in cazul asta, can u count me in cand mai dai comanda? Pretty pls?
      Da, pe maini e geniala, si pe ten se absorbea repede si fain, doar ca si-a aratat coltii.

      Delete
  5. Este super, super dragut planner-ul, iar ideea postarii imi place tare mult! Sper sa am noroc sa primesc si eu comanda Aliexpress asa repede. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dearest! :* Sper și eu să ajungă și să nu zacă la Poștă o sută de ani, cum a făcut a mea :)) Acum am emoții cu iHerb-ul, mi-am luat SPF-ul și sper să ajungă repede și în siguranță. Te pup!

      Delete
  6. La fel ca tine , buzele pe primul loc, am 2 balsamuri yves rocher, un ruj elf +eos-ul (thanks again!), un planner ceva mai mic, si nu pot fara servetele umede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cati, cum e EOS-ul? Eu n-am apucat să-mi iau, trebuie să remediez problema. Am să mă ocup chiar azi :)) Am și șervețele umede, uite că nu le-am inclus în postare. Le-am luat dintr-o benzinărie, sunt de la Cleanic, miros atââât de fain și le folosesc pentru orice (inclusiv șters ghetuțele dacă e nevoie). Te pup!

      Delete
    2. Sa stii ca e ok.Eu mi-am luat albastru, e cu afine si acai, si pentru sora-mea am luat unul roz, cu capsuni.Aromele sunt ...delicioase:D..si de ambalaj ce sa mai zic..doar o problema am avut, si anume, ca nu mi se pare ca hidrateaza foarte bine, in sensul ca trebuie sa il reaplic la jumatate de ora.Am balsamuri mai ieftine care hidrateaza mult mai bine,dar e doar punctul meu de vedere.Astept review-ul tau pentru el. Si eu te pup.

      Delete
    3. Hm, chiar sunt curioasă cum se comportă, deși nici mie nu-mi plac cele care trebuie reaplicate în neștire (de fapt, cui îi plac astea oare?). Eu sunt tare mulțumită de baby lips și cel de la E. Arden acum, deși nu credeam :) Dar am să-i dau o șansă EOS-ului (to be honest, mi se par atât de simpatice, încât le-aș lua doar pentru ambalaj). Te pup!

      Delete
  7. Ce articol frumos, de-a dreptul reusit. O sa fur ideea, sa stii :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :D Chiar te rog! Eu sunt ca pisicile, foarte curioasă și abia aștept să văd ce ai în geantă :)) Pup!

      Delete
  8. Numai lucruri dragute! <3 Plannerul este absolut adorabiiiil!!! Pupici:*

    http://andreeamaria.com/whats-on-my-christmas-list/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, e the cutest thing! Te pup și eu, Andreea! :*

      Delete
  9. Mai vreau poze cu plannerul :D si apoi as dori detalii despre balsamul de la E.Arden! Eu am in geanta vreo 4 rujuri si un balsam...si vreo 20 de creioane, pixuri, carioci etc etc plus agenda Moleskine care e brandul preferat! Te pup, sa mai faci articole de genul, sunt foarte fun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu mare plăcere :D E atât de drăguț! Moleskine is awesome, am una pe terminate lângă mine și plănuiesc încă una din 2014 (cu Minnie Mouse). Are polka dots pe copertă ♥ Și eu am o grămadă de pixuri în geantă și încă o tonă înșirate frumos pe masă (de fapt, sunt linere Stabilo de culori diferite). Te pup!

      Delete