December 19, 2014

NOTD - DEEP BLUE


Am avut o săptămână nebună, din care nu am înţeles nimic şi abia aştept zilele magice de relaxare şi voie bună. Abia aştept să iau o pauză, să respir şi să pun cap la cap ideile, să fac mai multe poze şi să-ţi povestesc despre toate minunile cosmetice cu care m-am jucat în ultima vreme. Plănuiesc un nou review pentru 2014, un welcome 2015 şi un articol cu cele mai bune investiţii făcute anul ăsta.

Până atunci însă, închei săptămâna cu ceva light - o manichiură cu noile oje din colecţie. Am ales Wjcon Burlesque No. 10 şi Wjcon Sugar Effect No. 804. Baza a fost întăritorul Alessandro Express, iar pentru topcoat am folosit Sally Hansen No Chip.


Burlesque-ul meu frumos e un fel de duo-chrome, câteodată albastru ca marea, câteodată mov ca ametistul, cert e că m-am îndrăgostit. Se aplică uşor şi opac, iar din două straturi arată perfect. Timpul de uscare e unul mic, în jur de 5-7 minute. Suprafaţa unghiilor mele e vălurită şi ce-mi place la oja asta e că este cremoasă şi-mi îmbracă unghiile frumos, făcând valurelele alea mai puţin vizibile.


Pe inelar am folosit Sugar Effect-ul, o bază neagră pline de particule strălucitoare albăstrii-verzui - ceva superb. Finish-ul texturat e fin, nu agaţă, însă am aplicat topcoat-ul peste tot (din obişnuinţă). Ce mi s-a părut interesant a fost că Burlesque-ul s-a lăsat dus mai greu decât Sugar Effect-ul atunci când m-am hotărât să schimb culoarea.


Am ţinut manichiura în jur de 4 zile, iar motivul pentru care am renunţat la ea a fost că începuse să se crape. Da, ştiu, destul de ciudat, însă unghiile mele arătau ca asfaltul fisurat (că n-am altă comparaţie mai bună). Nu cred că are legătură cu oja în sine, am testat toate cele patru oje şi fără topcoat şi nu am păţit asta, însă nu-mi dau seama de ce s-a întâmplat aşa. Bănuiala mea e că nu am aşteptat suficient între al doilea strat de ojă şi cel de topcoat. Maybe? Tu ai păţit asta vreodată?


Acestea fiind spuse, cred că cele două vedetuţe colorate ale articolului sunt cele mai frumoase nuanţe de albastru pe care le deţin în colecţie. Să nu uit: ambele oje au câte 10 ml şi au costat în jur de 15 lei fiecare.

 Şi de încheiere, să ai un weekend liniştit şi relaxant (mai ales dacă se cere)!

2 comments :

  1. Cele doua lacuri sunt superbe, cu preturi accesibile. Imi place manichiura ta, eu sunt fan verde. xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Mihaela! Culoarea mea preferată este verdele, să știi! Dar am perioade mov, albastre sau mai știu eu ce :) Te pup!

      Delete