December 5, 2014

PAMPERING TIME W/ AU LAIT

Deja ştii că am făcut o pasiune pentru produsele Scottish Fine Soaps şi încet, încet au devenit partea din rutina de pampering - a se citi produse bune, cu care mă răsfăţ şi de care fac abuz ocazional. Asta pentru că au texturi fine, sunt parfumate (şi nu-mi displace deloc!) şi-mi dau o stare generală de bine, de I'm a woman, goddammit! Ultima iubire, albă ca neaua, poartă numele de Au Lait.




Însă, înainte de toate, te las să faci cunoştinţă cu ambalajul/cutia. M-am declarat iubitoare de ambalaje, cutii & what not, aşa că nu e nicio surpriză că mă entuziasmez la tot ce e frumos. Ambalajul Au Lait e pe gustul meu, e foarte simplu, fără multe detalii. 


Setul, denumit perfect Pamper Kit, conţine şampon, gel de duş, unt de corp, un săpunel şi burete. Că tot am seria de sugestii de cadouri pentru Crăciun, setul ăsta merită luat în considerare. E gata împachetat, produsele sunt travel-size, conţine tot ce trebuie pentru răsfăţ, iar mirosul e demenţial.


Demenţial, adică unul...curat, pudrat, dulce, însă nu genul ăla de dulce de la care să ţi se facă rău. Parfumul rămâne destul de mult pe piele şi e o plăcere să-l simţi din când în când, atunci când te mişti. 


Gelul de duş e foarte light, subţirel, curge rapid şi-l poţi pierde printre degete, însă face aceeaşi spumă fină cu care m-am obişnuit la gelurile lor de duş. Şamponul l-aş încadra în categoria dezamăgirilor, e foarte parfumat ( însă mirosul nu rezistă pe păr), dar marea problemă este că îmi curăţă prea bine părul şi-l lasă uscat şi încâlcit. Din acest motiv, am decis că pentru mine, setul conţine două geluri de duş.


Untul de corp e highlight-ul setului, preferatul meu. L-am folosit pe tot corpul, pe post de cremă de mâini, pe coate, genunchi şi călcâie. Face o treabă tare bună, hidratează şi parfumează discret. Are o textură uşoară, mult mai uşoară decât te-ai aştepta să vezi la un unt de corp, dar fix asta îmi place. E cremos, se întinde bine, fără efort şi se absoarbe repejor, lăsând pielea fină.



P.S.: A fost o plăcere să fotografiez produsele, pentru că ambalajul mă bagă într-un film frumos, mă duce cu gândul la case de revistă, departe de oraş, cu geamuri mari şi luminoase, dormitoare aerisite cu aşternuturi albe, ierni ca-n poveşti şi ore nesfârşite de relaxare. Sunt îndrăgostită iremediabil de gama asta! Şi loţiunea de corp e deosebită, iar de sarea de baie nici nu mai spun. Pe bune, au cele mai faine ambalaje!

No comments :

Post a Comment