December 4, 2014

NEW PLAYGROUND ♥

Am pomenit de suficiente ori până acum cât de mult îmi plac produsele Scottish Fine Soaps - produse pe care le iau mereu din acelaşi loc: GiftExpert. E unul din site-urile pe care-mi place să casc gura de mai multe ori pe săptămână, iar astăzi am avut surpriza să văd că şi-a schimbat layout-ul.




E mai alb, mai aerisit, mai uşor de folosit..E foarte pe gustul meu. Şi, ca orice femeie, m-am bucurat să-mi clătesc ochii cu câteva produse noi, tare faine - idei perfecte pentru micile gesturi (că doar e sezonul cadourilor, nu?).
Trenuleţ de ciocolată - aici
Săpun vin fiert - aici
Balsamuri de buze Vanilla Orange & Lemon Berry - aici

Ah, să nu uit - o rubrică nouă şi-a făcut apariţia: secţiunea de blog, o sursă de inspiraţie, mai ales la capitolul împachetat cadouri.

P.S. Nu-mi asum nicio responsabilitate dacă în urma plimărilor pe site vei face gaură în buget :) Eu am trecut pe listă balsamurile de mai sus, un săpun-glob de la Scottish şi visez la sarea de baie, care are un ambalaj nou (şi minunat).

No comments :

Post a Comment