December 3, 2014

THE SKINCARE TAG


Am primit cu destul de mult timp în urmă acest tag frumos de la Diana, însă abia acum am reușit să mă ocup de el. A așteptat cuminte lumina zilei, iar astăzi i-a venit rândul. Așa cum obișnuiesc de la o vreme, trec direct la întrebări și răspunsuri, nu înainte de a te invita să-l preiei dacă îți place.

1. Descrie rutina ta de îngrijire a tenului în 5 cuvinte.
Migăloasă, necesară, monotonă, satisfăcătoare, costisitoare.

2. Care este tipul tău de ten?
Am tenul mixt - aproape gras în zona T și normal spre uscat pe restul porțiunilor. Vara e normal, iarna are tendințe de uscare. Mai e sensibil, cu tendințe acneice și destul de mofturos.

3. Cel mai bun inamic împotriva coşurilor?
Până acum, am fost extrem de mulțumită de rezultatele obținute cu exfoliantul chimic BHA 2%, aplicat pe tot tenul și Brevoxyl, aplicat local.

4. Care este produsul tău preferat pentru îngrijirea tenului?
Exfoliantul lichid BHA 2% de la Paula's Choice, a cărui absență duce la înrăutățirea stării tenului meu. Pe același loc se află și exfoliantele AHA, fără de care tenul meu nu ar fi la fel de fin și luminos.

5. Şerveţele demachiante: da sau nu?
Nu. Mi se pare că zgârie pielea, că sunt prea aspre și fac o treabă superficială. Prefer combinația de lapte demachiant și dischete pentru îndepărtarea „grosului”, după care trec la gel de curățare și loțiune micelară.

6. Toner: da sau nu?
Nu. Obișnuiam să consider că toner-ul e un pas obligatoriu în rutina de îngrijire, însă am citit câteva articole pe blogul Pasagerei (aici și aici) și am aflat suficiente informații pentru a hotărî că nu am nevoie de toner.

7. Produse high-end pentru ten sau produse high-end de machiaj?
Nici, nici. Am găsit de-a lungul timpului suficiente produse (atât de îngrijire, cât și de machiaj) la prețuri prietenoase, care fac o treabă impecabilă. Sincer, nici nu am prea încercat produse high-end, din următoarele motive: nu mă machiez atât de colorat/elaborat încât să vânez la créme de la créme, iar în privința fondurilor de ten și a produselor de îngrijire acord importanță listei de ingrediente, nu brandului.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru îngrijirea tenului tău?
Ciudat...n-aș ști ce ar putea intra în categoria asta. Din perioada „naturală”, pot menționa iaurt, miere, roșii pisate, chiar și scorțișoară. Și lâmâie. Oh, da! Se pune?

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos: 
Dacă e să fie de la mine, atunci protecția solară rămâne în topul sfaturilor bune pe care le pot da. Apoi ar fi hidratarea, care include creme și seruri cu antioxidanți și folosirea regulată a unui exfoliant chimic. Un alt sfat bun vine de la Georgia, care recomanda la un moment dat masajele faciale. Însă poți citi mai multe în articolul ăsta (partea a doua e aici), Ira a adunat o serie de sfaturi tare utile culese de la bloggerițe.

Rutina ta de îngrijire la ce se rezumă? Sau nu se rezumă deloc, pentru că e foarte elaborată? Ce sfaturi ai pentru un ten frumos?

11 comments :

  1. Fain TAG...imi place la nebunie punctul 1! Iti multumesc fiindca m-ai amintit in articolul tau! Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Georgia! Mi-a rămas aia cu masajul facial/yoga pentru față, trebuie să mă disciplinez și să îmi acord măcar 5 minute zilnic. Te pup!

      Delete
  2. Super postarea, imi plac raspunsurile tale!
    Eu toner nu mai folosesc de ceva vreme, nu stiu de ce, parca mi se parea..prea mult si nu-i gaseam locul in rutina :D
    Imi plac si raspunsurile de la punctul 7! De multe ori am vazut la produse scumpe ingrediente iritante, asa ca scump nu e neaparat bun.

    Multumesc pentru mentionarea articolelor mele! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu i-am găsit locul, deși am încercat cu unul ușor hidratant. În plus, pe mine mă omoară timpii de așteptare între aplicarea produselor, iar un toner ar fi însemnat să lungesc toată rutina :)) My pleasure, mi-a plăcut mult ideea ta! Te pup!

      Delete
  3. Si eu evit lotiunea tonica, de ani de zile nu prea mai suport nici una. Exfoliantele de asemenea le evit, totusi cam o data la doua luni simt nevoia de asa ceva. Dar la mine hidratarea intensa e baza, fara serumuri si creme super hidratante nu pot supravietui :). Frumos articol!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Ana-Maria! La mine problema apare dacă nu folosesc regulat exfoliante :) Iar cu hidratarea, am încercat diverse creme în ultimul timp, dar cred că rămân la Clear Skin Hydrator de la Paula's Choice, cu el m-am înțeles cel mai bine. Și chiar dacă e mai scump, merită investiția :) Pup!

      Delete
  4. AM inceput si eu sa folosesc serumuri si sunt foarte incantata! CU tonnerele ma inteleg uneori bine si imi plac, alteori am senzatia ca imi incarca tenul si lasa osenzatie ciudata pe ten....
    Foarte frumos Tagul, o sa-l preiau si eu daca nu te superi. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu le foloseam în liceu și facultate, însă nu mi-au plăcut - mai ales că mereu luam varianta pentru ten gras, care avea și alcool și îmi usca pielea grav. Însă știam din reclame că e important să o folosești, că așa se face și nu contestam pasul ăsta. Noroc că ne mai luminăm pe parcurs :) Nu mă supăr deloc, chiar te rog! Te pup :*

      Delete
  5. ma bucur ca ai facut tag-ul!
    te pup!

    ReplyDelete
  6. cu drag, cred ca sunt printre primele tale cititoare :)

    ReplyDelete