January 21, 2015

HINT: CE FACI CU COSMETICELE DE CARE TE-AI PLICTISIT?

Probabil ai văzut deja în blogosferă păreri și povestiri despre Beauty Swap-ul de la începutul săptămânii trecute. Am participat cu drag, iar de data asta am lăsat emoțiile la ușă, pentru că simt că m-am văzut de suficiente ori cu fetele :)


Ce e Beauty Swap-ul? Un prilej de adunat aproape 40 de femei (în Inspayer Batiștei), fiecare cu cosmeticele de care s-a plictisit sau știe că nu le va folosi, pentru a lua la schimb alte cosmetice. Uite-așa arăta sala - cam ca la piață. ^_^


În fruntea adunării a stat Ana-Maria de la BeautyBarometer. Ea a venit cu ideea, s-a ocupat de organizare, ne-a povestit despre ce e vorba și ne-a adunat la un loc. Nu am fost singure, căci le-am avut alături pe Adina Halaș, care ne-a povestit despre cosmeticele ei homemade (are pagină de youtube aici), pe Pavlina și Gabriela de la Pick N Dazzle, Mihaela de la Vectem, Simona de la Cosmetic Plant și Gina de la Academia Startline. Iar Dana de la Danamakeup a avut un corner special amenajat & she worked her mojo pe Sudessa și Mirabela. Iulian Sima s-a sacrificat din nou și a venit în mijlocul puzderiei de fete, ca să imortalizeze momentele.

Eu zâmbesc larg din colțul dreapta, spate

Iar noi, fetele...noi ne-am uitat lung la produsele de pe masă, am umblat cu punguța de la una la alta, am cântărit bine alegerile și ne-am ales cu noi produse, numai bune de testat.


Mi-a plăcut mult ideea - unele produse fie nu-mi erau potrivite, de altele mă plictisisem sau pur și simplu nu mă mai reprezentau (mă refer în special la farduri colorate, nuanțe de ruj sau oje). Deci ce poate fi mai frumos decât să fericești pe cineva cu produsele astea și să iei la schimb ceva ce-ți încântă simțurile/privirea?
     

La final am încărcat într-o mână câteva goodie bags, iar cât de curând vin noi surprize pentru tine. Ce părere ai despre ideea de beauty swap? Ai face schimb de cosmetice cu cineva, chiar dacă unele produse sunt începute/încercate/folosite pe jumătate?

P.S. În caz că nu ai văzut postarea de pe pagina de Facebook: în seara aia, în drum spre casă, am oprit la benzinărie să aprovizionez viciile. Băiatul de la casă, văzându-mă plină de punguțe și pungulițe, a crezut că e ziua mea, mi-a zâmbit și mi-a urat „La mulți ani!” Best beauty swap! La mai multe :)

2 comments :

  1. Mi se pare o idee foarte buna.Eu sunt putin mai sceptica,ca sa zic asa, vizavi de produsele folosite, insa as face oricand schimb cu produse noi, dar care nu consider ca mi se potrivesc.Have a good day!Pupici

    ReplyDelete
  2. Enjoy the goodies! :)
    Am patit si eu sa mi se ureze "La multi ani!" intr-o seara la metrou, cand veneam incarcata cu mai multe pungi de cosmetice :))
    Pupici

    ReplyDelete