January 23, 2015

UN SAMPON PENTRU SCALP SENSIBIL - IMPRESII

Mă țin de ceva vreme să povestesc despre șamponul H3 Derma+ (gamă dermatocosmetică de la Gerovital) - un șampon care m-a intrigat și m-a provocat, dar a meritat. De ce spun asta? Pentru că este un șampon dificil, din multe puncte de vedere.





În primul rând, mirosul său e unul înțepător, oarecum medicinal, în niciun caz nu miroase a flori de primăvară. Cu toate astea, nu e deranjant și nu rămâne în păr suficient de mult cât să enerveze.


În al doilea rând: e cel mai lichid șampon cu care am avut de-a face. Și când spun lichid, nu exagerez deloc. Din acest motiv, la primele aplicări am turnat mult produs, fără să-mi dau seama cât de ușor se duce. Până la urmă am renunțat la a-l mai turna în palmă (cum fac cu alte șampoane) și-l torn direct pe păr. P.S. Trebuie agitat înainte de folosire, pentru că ingredientele se separă.

În al treilea rând, e foarte, dar foarte zgârcit cu spuma. Adică nu face mai deloc. Îl masez mai mult pe de rost, căci altfel nu-l prea simt prin păr. Pentru părul mai lung s-ar putea să fie mai dificil de întrebuințat. De asemenea, am observat că usucă puțin părul la spălare, însă rezolv imediat cu balsam sau mască.


De la o vreme am început să am probleme cu scalpul. Mă mănâncă și asta în ciuda faptului că am mereu grijă să clătesc părul bine după șamponare. În ultimele 3 luni l-am folosit alături de alte două șampoane și am observat că după fiecare spălare cu cel de la Gerovital, mâncărimile au dispărut.

Cred că am acoperit tot ce era de acoperit legat de șamponul ăsta - textură ciudățică, spumă sărăcăcioasă, putere de curățare bună, efecte vizibile. Lasă părul curat și foarte lucios. Singurul dezavantaj e că se consumă destul de repede. E ambalat frumos, într-un recipient de plastic de 200 ml și costă în jur de 34 lei. Plănuiesc să achiziționez o sticlă nouă, pe care intenționez să o folosesc exclusiv, ca să mă conving că e ce trebuie.

P.S. E vineri! Have a great weekend!

1 comment :

  1. Ma tenta si pe mine, dar nu stiu daca sunt pregatita pentru un sampon care nu face spuma (am parul des si lung). Multumim de review!

    ReplyDelete