January 16, 2015

THE PERFECT GIFT


Am zis să închei săptămâna cu ceva frumos, mai ales pentru micile colecționare de agende. De Sf. Ioan, de sfântă ce sunt, am primit de la prietenul din dotare cadoul perfect: o agendă cu Marilyn pe copertă. Na, poftim, combinație reușită, parcă făcută special pentru mine!



Ajunsă acasă, am găsit punguța în care venise cadoul și am luat-o la analizat, ca orice mâță care se respectă. Mi-a atras atenția sticker-ul Iubesc să creativesc, așa că m-am pus pe căutat online și am dat peste un site nou, plin cu minunății simpatice. 


Agenda e suficient de mare și groasă, arată bine oriunde o pui și are un șnuruleț - ca să știi unde ai rămas cu povestea. Momentan am un planner în geantă, așa că agenda cu MM așteaptă la loc de cinste pe birou, înconjurată meticulos de tot felul de stickere, linere și alte chestii cute și inutile care-mi fac viața faină.



E perfectă pentru un cadou, mai ales dacă știi vreo fană înfocată MM/agende cu coperte retro și, nefiind datată, merge în orice an/anotimp/parte a zilei. Dacă îți place, o poți lua de aici. Am mai găsit pe site câteva modele frumoase, dar unul mi-a atras atenția - ăsta e special pentru Alice:


Nu te sfii să scotocești prin categoriile de acolo. Au multe alte lucrușoare faine, la prețuri foarte decente. Săptămâna viitoare mă gândeam să bag la ședință foto nimicurile care mi-au venit de pe Aliexpress, pentru că sunt mega-încântată de fiecare în parte și toate arată foarte bine. So stay tuned!

Să ai parte de un weekend fabulos!

10 comments :

  1. OMG, stii ca am fix acel planner? Mi-am scris planurile de nunta pe el. Awww!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG, ce tare! :)) Mă simt de parcă s-au aliniat planetele și am făcut magie :) Pentru nuntă am și eu unul, verde, cu foaie velină - am lipit o mulțime de imagini de pe Pinterest acolo. Și tot nu sunt hotărâtă ce și cum :)) So much pretty stuff! Pup! :*

      Delete
  2. foarte faina, am si eu cateva agende..si imi este mila sa scriu pe ele..deci pot considera ca le colectionez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bianca,

      În același stadiu sunt și eu :) Am foarte multe și le țin de bune, pentru că mi-e milă să scriu în ele. Mai ales că obișnuiesc să tai cu X-uri mari tot ce am rezolvat, deci îți dai seama cum arată o agendă folosită :) Și nu mă opresc din a le cumpăra/primi/colecționa! :D

      Delete
  3. So, so pretty!! Cand am vazut poza cu agenda pariziana, la Alice mi-a zburat si mie gandul :))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce-am nimerit-o! :D Adevărul e că de fiecare dată când văd ceva Paris-related, mă gândesc la ea :) Te pup!

      Delete
  4. Ce frumoasa e! Si mie imi plac agendele, desi recunosc ca nu scriu niciodata suficient pe ele. Infuzorul ala e genial! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu scriu suficient cât să mă țină un an de zile. Mă gândeam chiar să aloc un raft în bibliotecă pentru toate agendele pe care le-am scris :) Nu sunt jurnale, dar tot vor fi amuzant de răsfoit peste ani. Mai au un model de infuzor foarte drăguț, în formă de lebădă. Ăla mi-a plăcut mult, dar l-am ales pe ăsta cu morsa, pentru că e mai haios. Te pup!

      Delete
  5. si eu sunt inconjurata de agende, dar a ta e tare simpatica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Claudia! Cu cât sunt mai colorate, cu atât devin mai deosebite. Te pup!

      Delete