March 23, 2015

NOTD // O.P.I. I SAW...U SAW...WE SAW...WARSAW


Nu am postat de mult timp niciun NOTD, însă am considerat că nou-intrata în colecție merită un articol. Nu sunt foarte multe de spus, însă am vrut să menționez că am oja pe unghii de 5 zile și încă rezistă eroic. Iar asta mă bucură, pentru că, în general, nu mă înțeleg cu ojele O.P.I. Nu țin pe unghiile mele mai mult de 2 zile, cu sau fără bază/topcoat. 




Iar în cazul de față nici măcar nu am aplicat topcoat. Vorbesc despre I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw, un albastru închis superb, de care m-am îndrăgostit iremediabil. Îmi place atât de mult încât îmi voi reîmprospăta manichiura tot cu nuanța asta.




Pozele sunt făcute la 5 zile de la aplicare, mi-a sărit puțin la vârfuri, dar după atâtea zile de purtare, mi se pare normal. E o perioadă bună, mai ales că, de obicei, aleg să schimb culoarea o dată la 3 zile. Însă în ultima vreme nu am mai avut dispoziția/timpul necesare, așa că dacă manichiura mă ține o săptămână, fac o plecăciune.


Îmi place și cum arată pe unghiile scurte (iar de vreo 2 luni doar așa le țin, mi-e mai ușor). Cam atât. Dacă erai în căutarea unui albastru frumos, iată-l. Și dacă nici tu nu te înțelegi extraordinar cu ojele O.P.I., să știi că asta rezistă bine. De menționat: pătează unghiile, așa că nu uita să aplici o bază bună înainte.


3 comments :

  1. Pretty, pretty OPI! Imi place la nebunie, sa o porti cu placere! Te pup

    ReplyDelete
  2. E foarte faina nuanta ojei, dar mie mi-a atras atentia si rujul din prima poza, un rosu perfect! ♥
    Faci niste poze, Ioana... Love them!
    You're tagged! http://miss-lorrie.blogspot.ro/2015/03/30-beauty-questions-tag.html
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E superbă! Îmi place atât de mult că-mi vine să plâng :)) Thank you de tag, I'm on it! Sunt cam tehuie lately, dar sper să-mi revin anul ăsta :*

      Delete