March 27, 2015

2 GIRLS - 1 PRODUCT: A-DERMA SENSIFLUID STORY


Anunțam ceva interesant pentru astăzi și sper să placă ideea asta. Împreună cu Georgia de la Cosmeticopedia dăm drumul unei serii de review-uri în paralel. Ea este mastermind-ul, să știi și tot ea este cea care m-a ajutat cu mostre pentru review-ul de azi. Este vorba despre A-Derma Sensifluid Cleansing Micellar Lotion, un lapte micelar fin, blând și eficient, care mi-a plăcut mult de tot. 




Ideea seriei este să punem sub lumina reflectoarelor același produs și să oferim două păreri - care pot fi asemănătoare sau nu. De menționat că atât eu, cât și Georgia avem ten mixt (exces de sebum în zona T, restul tenului normal spre uscat, pori vizibili în zona nasului, câteva riduri de bună purtare). Al meu e și foarte sensibil și mofturos.


Dar să trec la ce e important: când m-a întrebat Georgia dacă vreau să încerc un lapte micelar, m-am entuziasmat, pentru că nu mai încercasem genul acesta de produs și eram tare curioasă de textura lui. Era cumva normal să apară și laptele micelar, nu? Un hibrid între apa micelară și laptele demachiant, ceva echilibrat, numai bun pentru un ten ca al meu.

A-Derma Sensifluid are o textură foarte lejeră, mai mult înspre lichidă, care face discheta demachiantă să alunece cu ușurință pe ten. Acesta este motivul principal pentru care-mi place atât de mult: nu e nevoie să apăs, să frec, să insist, cu riscul de a înroși/ agresa tenul.

Lasă pielea moale și fină, cu o senzație de hidratare și confort. Și este suficient de emolient, așa că-l folosesc cu succes și pentru îndepărtarea machiajului ochilor (de ceva vreme nu mai folosesc demachiant bifazic - am rămas fără și nu m-am mai aprovizionat).


La partea de curățare e destul de eficient: pun produs de dimensiunea unei monede și folosesc o dischetă demachiantă, pe ambele părți, după care trec la Paula's Choice Hydralight One Step Face Cleanser. Nu mi se pare că lasă vreo peliculă nesuferită după folosire, însă sunt obișnuită să completez rutina de demachiere și cu un produs de curățare solubil în apă.

În momentul de față folosesc 3 „lăpți demachianți”, pe care-i rotesc în funcție de ce simte pielea mea, iar de când a început să se mai încălzească, îl prefer pe acesta, tocmai pentru textura faină.

Lista de ingrediente este destul de curată și, în ciuda faptului că are parfum, nu-mi fac probleme (oricum nu las demachiantul pe ten). Am acum un moment și n-am să-l suprim: demachierea tenului e foarte importantă, iar scăpările se plătesc. Recunosc că acum vreo 3 săptămâni, de prea multă oboseală, am adormit cu machiajul pe ten. Iar efectele au apărut de a doua zi și încă mă lupt cu ele. So don't do that!


Ne-am gândit să includem și un sistem de notare pentru produsele testate, de la 1 la 5 (1 fiind pentru un produs care nu merită recomandat, 5 pentru unul care ne-a impresionat). Iar Sensifluid-ul primește 5 inimioare din 5, pentru noutate, eficiență și textură (insist pe partea asta tocmai pentru că există demachiante groase, care alunecă greoi spre deloc și încarcă tenul - demachiante care, evident, îmi displac).

Cât despre detaliile tehnice, pentru că Georgia are produsul full-size, găsiți mai multe detalii în articolul ei. În România nu am văzut genul acesta de produs și nici nu știu când voi vedea. Dar dacă aveți ocazia să-l luați de undeva, nu ezitați. Cred că îl prefer în locul laptelui demachiant clasic, urmat de produs de curățare solubil în apă, iar apoi exfolianți și cremă hidratantă.

Lista de ingrediente: Aqua, C 12 15 Alkyl Benzoate(good), Caprylic/Capric Triglycéride(best), Glycerin(best), 1.2-Hexanediol(good), Acrylates C/10-30 Alkyl Acrlates Crosspolymer(good), Avena Sativa (Oat) Kernel Extract (Avena Sativa Kernel Extract) (good), Carbomer(good), Coco-Glucoside(good), Fragrance(poor), Propylene Glycol(good), Sodium Benzoate(good), Sodium Hydroxide(average).

2 comments :

  1. Suna foarte bine, oare va aparea si la noi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cine știe, Ani? :) Mie mi se pare foarte interesantă ideea de lapte micelar și știi ce? Avem noroc de prieteni/prietene care au grijă de noi și ne mai trimit chestii din afară din când în când :p Nu că n-am avea suficiente în Ro, dar ne putem abține? Pup!

      Delete