April 2, 2015

FLAWLESS FACE - GEROVITAL HAPPINESS CC CREAM


De două săptămâni testez noutatea Gerovital - CC Cream-ul din gama Happiness, varianta cu zmeură. Da, miroase a zmeură și probabil că dacă n-aș fi înnebunită după zmeură, iar mirosul nu ar fi fost unul foarte natural, aș fi strâmbat din nas. M-am bucurat să văd că nuanța Light se potrivește aproape perfect cu cea a tenului meu. 

Zic aproape perfect pentru că mă face să par mai palidă decât de obicei, însă asta se rezolvă cu bronzer (și praf de stele). Încep cu un statement: îmi place la nebunie! Spre deosebire de CC cream-ul de la elmiplant (pe care l-am folosit frecvent în ultimele luni), are textură lichidă, însă mult mai bine închegată, mai groasă - asta nu îngreunează în vreun fel aplicarea.

Nu se usucă repede, deci poți să așezi crema bine pe față și să lucrezi la eventualele linii care rămân în urmă. Eu prefer să le băfuiesc cu o pensulă stufoasă, pe care o plimb pe față fără să aplic prea multă presiune. O setez mereu cu pudră, din obișnuință, iar asta îmi mai salvează vreo 2 ore înainte să go disco ball


Aspectul este unul foarte natural, nu încarcă tenul deloc, iar pentru asta primește încă o bilă albă. La capitolul rezistență sunt foarte mulțumită. Mă machiez dimineața pe la 8 și mă demachiez seară undeva între 7 și 10 (depinde când ajung acasă/ce mai am de făcut). Însă, chiar și cu micile retușuri necesare pentru îndepărtarea excesului de sebum, se păstrează foarte bine și nu dezvăluie adevărata mea față :)

Mai jos m-am strâmbat la poze, în încercarea de a-ți arăta cât de frumos stă pe ten și cât de bine se pupă culoarea. Pozele sunt făcute de dimineață, asta e fața mea de oamăn proaspăt trezit, fără tabieturi cu cafea bifate. Mai am și niște minuni pe-acolo, amintiri din noaptea aia nebună în care nu m-am demachiat și-am adormit așa, ca o nesimțită. Are acoperire destul de bună, medie, deci nu doar că uniformizează culoarea tenului, dar mai și ascunde din roșeață, cearcăne și alte semne (mai am și mici dovezi de iubire de la Babadook, scrijelite pe obraz).


După o sesiunea foto way too matinală, niște bronzer, eyeliner, mascara și rujul roșu care mă salvează de multe ori de întrebări de genul „Ești bolnavă?” sau „Ai pățit ceva? Ai plâns?...”, this is the final face:


Detaliile tehnice includ un tub de 50 ml, cu capac, la prețul de 17,88 lei - aici. Recomand cu căldură acest CC Cream, raportul calitate-preț este excelent și e o bună alternativă la fondul de ten. Au apărut deja review-uri pentru acest produs, mai toate au de zis numai lucruri bune despre el, iar dacă mergi pe pagina Adinei, găsești și lista de ingrediente, împreună cu o scurtă analiză.

Eu am început să prefer CC Cream-urile în locul fondului de ten, iar cel de care am povestit aici e cea mai nouă descoperire de care sunt mega-încântată. Cam la fel de mult mi-a plăcut și cel de la Physician's Formula, căruia i-am făcut un scurt review aici, însă mă nemulțumeau nuanța oarecum închisă și faptul că așteptam cu sufletul la gură comenzile de pe iHerb (deși am avut noroc mereu și mi-au ajuns toate). Acum nu mai am probleme :)

19 comments :

  1. Esti o frumoasa, mai ales dimineata! Abia astept sa-l incerc si eu, ms mult pentru review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Simona! Ești tare drăguță :*

      Delete
    2. Buna! Ai avut dreptate e super CC.ul, azi am aproape o saptamana de cand il folosesc si sunt super incantata de el. Poopici!

      Delete
    3. Simona, mă bucur mult că ți-a plăcut! Eu sunt tot mai mulțumită de el și mă bucur mult de tot că am găsit ceva fain, bun, ieftin și ușor de cumpărat :) Te pup și eu!

      Delete
  2. Eu m-am tot tinut tare dar imi dai idei...sper sa-l testez la cineva sa vad cum ma impac cu parfumul si apoi cred ca I'll get it! :D Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal, păi ce să fac și eu?! Dau idei :))) Dacă vrei, îți împrumut din al meu - să vezi cum e, cum miroase & all that jazz. Pup!

      Delete
  3. Nice review, Ioana! Me likes the photos! ♥
    Haha, și mie mi se mai întâmplă să adorm nedemachiată, dar nu zic la nimeni! :))))
    Ador acest cc cream și, din cele 3 pe care le am, cred că e number one. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thaaank you! :* Și eu îl ador! Nici nu pot să-ți spun cât sunt de happy că e bun și ieftin și nu trebuie să fac comandă de la Cucuieții din Deal :)) Dar cred că mă înțelegi perfect! Pup & hugz!

      Delete
  4. Imi plac mult pozele, asa, cu fata aia way too matinala!
    Multumesc de mentiune, ma bucur ca avem o preferinta comuna!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Uh, da! De mică sunt înnebunită după zmeură și puține produse au mirosul ăla autentic. Ăsta se apropie foarte bine, e aproape mâncabil CC Cream-ul :D

      Delete
  6. am descopeit blogul tau azi noapte pe la 2 (habar nu am cum am ajuns pe el :)) ) dar m-am indragostit pe loc de postarile tale :D keep up the good work !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana,

      Mă bucur mult că ai ajuns aici :)) Welcome și sper să te întorci cu drag! Momentan nu am același ritm de scris, dar abia aștept să mă întorc la blogging, pentru că am o grămadă de idei care trebuie scrise :D Mulțumesc mult! Te pup :*

      Delete
  7. Or fi bune produsele lor, dar reclama e penala rau!
    Am scris despre asta si pe blog, take a look: https://blogulguliei.wordpress.com/2015/06/18/gerovital-iti-da-ce/
    Oricum felicitari pentru postare, foarte cuprinzatoare si bine scrisa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc pentru apreciere! :) Cu ocazia asta am văzut și reclama, pentru că până la momentul ăsta nu aveam habar de ea :) Zi faină!

      Delete
  8. De unde pot cumpara acest produs pleaseee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună! O găsești în orice super/hypermarket la standurile de skincare & beauty. Sau o poți lua online de aici:

      https://www.farmec.ro/produse/produse-noi/crema-cc-deschis-491.html

      Te pup!

      Delete