March 16, 2015

UN WEEKEND PE GUSTUL MEU

După o săptămână în care am fost destul de împrăștiată, soarta m-a răsplătit cu un weekend relaxant, unul care implică somn de amiază, seriale, o aniversare și multe cosmetice. Evident, nu am să dezvolt partea cu somnul de amiază :) Duminică am fost invitată la aniversarea a 3 ani de blogging, sărbătorita fiind Ana-Maria de la beautybarometer.com





Petrecerea a fost găzduită și ingăduită (zic îngăduită pentru că adunătura de bloggerițe de beauty poate fi overwhelming) de fetele de la Arome de Lux, într-un spațiu aerisit și primitor din zona Amzei. Până ieri nu le călcasem pragul, însă mă bucur mult că l-am descoperit. Nu e vorba doar de faptul că micul showroom arată impecabil, dar fetele astea două (Alina și Anduela) mi-au intrat la inimă pentru căldura cu care ne-au primit, pentru sinceritatea cu care vorbesc despre business-ul lor și pentru faptul că sunt dedicate informării clienților (menționez articolele de genul original vs fake). 



 Anne împărțea șampania cu mine :)

Am povestit și ascultat povești, am râs, am băut șampanie și am trișat cu niște tort, am studiat/testat parfumuri și ne-am bucurat de noutăți în avanpremieră: gama Taft Ultimate de la Schwarzkopf și gama Argan Bio de la Gerocossen. 


All photos courtesy of Stephanine.co

Am plecat cu o serie de atenții (ciudat, sărbătorita ne-a răsfățat pe noi) - produse faine pe care am să le includ într-o nouă postare de tip New In, programată pentru miercuri. 




Cu mâinile pline, am tulit-o direct către Cosmobeauty, ca să mai scap de niște file din portofel. Aveam în cap trei standuri care trebuiau vizitate musai: Inglot, Melkior și CHI. Numai că la primele două am scăpat de aproape toți banii, așa că-n rest am căscat gura, după care mi-am făcut inimă rea și am hotărât că e timpul să merg acasă. 

Având în vedere că în ultimul timp nu m-am mai răsfățat nici cu produse de machiaj, nici cu produse de îngrijire, declar acest weekend unul reușit. Așa că miercuri scot la lumină noile produse și pregătesc și un concurs :) P.S. Nu uitați să intrați pe blogul Anei, are concursuri aniversare cu premii tentante :)

6 comments :

  1. Omg ce fata am in prima poza! Zici ca ma speria sampania :))
    A fost intr-adevar o zi foarte frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi se pare că ai un zâmbet foarte sweet :D Yes, indeed, it was! Pup!

      Delete
  2. Draga mea, la alcool sunt al naibii de darnica :))
    Te pup

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca v-ati petrecut bine! Sunteti niste dragute, toate! :) :*

    ReplyDelete